Post Page Advertisement [Top]

Uplynulý rok bol iný. Aj tých recenzií na blogu bolo oveľa menej. Napriek tomu som sa rozhodla držať tradície a z minuloročných príspevkov vybrať tú TOP-ku, ktorá si zaslúži byť menovaná. Úprimne ma potešilo, že tieto výbery máte radi a je to pre mňa veľmi motivujúce. Tieto výbery pripravujem od januára 2017 a toto je už piaty ročník TOP produktov za uplynulý rok.

Keď som si tak prezerala príspevky na blogu z roku 2020 zistila som, že je tam veľmi málo recenzií na produkty, s ktorými som nebola spokojná. Jednak mám tých spoluprác o dosť menej, a teda je nižšia šanca, že narazím na náhodne poslaný produkt, ktorý by mi nevyhovoval a na druhej strane to, čo si kúpim alebo vyberiem v rámci dlhodobej spolupráce, si predtým väčšinou posondujem. Už veľmi málo kozmetických vecičiek mám kúpených zo zvedavosti, hoci pár sa ich nájde, zväčša si poviem, že toho a toho už mám dosť a nevyužijem to. Fu, asi dozrievam (ehm, chcela som napísať starnem), ale páči sa mi to ;-) Už sa nenadchnem pre nejakú novinku so zázračnými účinkami, ktorú "musím mať", lebo nemusím.

Naspäť ku kozmetickému výberu, ktorý obsahuje nielen novinky, ale aj zabehnuté lahôdky, bez ktorých to nejde, respektíve ku ktorým sa pravidelne vraciam. A to je hádam celkom pozitívne. Pri zbežnom pohľade na recenzie, ale aj do mojej kúpeľne som zistila, že viac ako mejkap už staviam na kvalitnú pleťovku, telovku, ale aj vlasovku. 

Milí čitatelia, predstavujem vám výber toho najlepšieho, čo sa objavilo na blogu v roku 2020.




Mejkap

V uplynulom roku som prežila väčšinu dní bez mejkapu. Nemám rada vodeodolné riasenky a tie klasické mi po dlhšej dobe v rúšku urobia panda efekt okolo očí, hlavne, keď je vonku vlhko. Napriek tomu som stihla vyskúšať pár skvelých produktov. Ak hľadáte dobrých pomocníkov na líčenie obočia, určite by ste nemali vynechať značku PUPA. Je cenovo prijateľná a ich vysúvateľné ceruzky milujem. 
Ako ľahké krytie s veľmi prirodzeným efektom výborne poslúži CC krém Estée Lauder. Priaznivo ma prekvapila aj riasenka od Bourjois, ktoré kúpite v e-shope Elnino za veľmi dobrú cenu. 
Laky na nechty od Avonu mám celkom rada a inak to nebolo ani v uplynulom roku. Majú príjemné odtiene a celkom fajn výdrž. Nesmierne som si obľúbila aj fixátor Urban Decay, míňam už tretie balenie a mejkap s ním drží takmer perfektne. Áno, aj pod rúškom ;-) Nuž a v roku 2020 som po prvýkrát vyskúšala štetec Real Techniques a bola to láska. Vďaka jeho tvaru je to síce trošku o zvyku, ale pracuje sa s ním vynikajúco.

Moji favoriti roku 2020




Pleťovka

Táto kategória bola na blogu najfrekventovanejšia. Základom je totiž správna starostlivosť o pleť. Už tradične sa vo výbere objavuje čistiaci pleťový krém Gisele Delorme, ktorý som objavila len vďaka dermatoestetickému centru Estém, kam chodievam pravidelne. Vďaka nim som tiež spoznala biopeptidové sérum v spreji od značky Larens, ktoré je určite MUST produkt do každej domácnosti.
Apropo Larens. Vyskúšala som už viacero ich krémov, sér, ale aj píling a masku a takmer všetky používam doteraz s miernou obmenou. Táto značka dáva mojej pleti presne to, čo potrebuje.
Vyskúšala som aj pár produktov od Havlíkovej Apotéky a keď nič iné, tak určite Sérum Krásnej Cecílie, na toto obdobie ako stvorené. Obsahuje totiž vitamín C a nekamaráti sa príliš so slnečným žiarením. Vitamín C, ale ten stabilnejší, obsahujú aj náplaste na očné okolie od značky Sesderma, ktorá tiež patrí k mojim obľúbeným.
Na odlíčenie pleti som dlhodobo nepoužívala micelárky, ale dala som šancu Mixe. A odvtedy som si ju ešte niekoľkokrát kúpila. Nedráždi oči a šetrne odličuje mejkap.
Na záver jeden objav, ktorý je určite TOP topov. Balzam na pery od slovenskej značky TWO. Je v ekologickom balení, je veľký (má 10 g, štandarný balzam na pery je cca o polovicu menší), je dostupný aj v sieti DM drogérie (hoci len v 2 verziách, ale aj tak) a je dokonalým kamarátom pier.

Moji favoriti roku 2020




Telovka

Keďže mám suchšiu pokožku, musím si ju pravidelne mazať. Skvelé telové maslá, peny, ale aj oleje má značka Ziaja. Milujem aj ich cukrové pílingy, ktoré pokožku nedráždia a zanechajú na nej príjemný olejový film. Ich krémy na ruky sú tiež mojou stálicou. Telové mlieka od značky Mixa sa rýchlo vstebávajú a pritom dokonale hydratujú. Nepreferujem však balenia s pumpičkou, pretože z nich neviem dostať celý produkt, čo mi trochu vadí. Ak poznáte značku Bi-Oil, možno vás poteší gélová forma. Je rovnako skvelá, hydratačná, ale pri nešikovnom zaobchádzaní si nič nezašpiníte kvapkami oleja (čo sa mi teda občas stáva, že kvapne vedľa).
Snažila som sa nájsť prírodnejšie alternatívy deodorantov a veľmi ma prekvapila moja prvotina od slovenskej značky MYLO. Ich deodorant Osvieženie je unisex a je perfektný. Mierne parfumovaný a na home office ako stvorený. Keď som sa trošku nabehala počas dňa, už mi nestačil, ale holt, to je údel deodorantov, sú slabšie ako antiperspiranty, ale zároveň neblokujú potné žľazy. Pri prírodných deo, ktoré obsahujú esenciálne oleje však pozor - môžu spôsobiť alergické prejavy, preto si ich vždy otestujte. Nemyslím konkrétne iba na tento, ale všeobecne. Mne žiadnu negatívnu reakciu nespôsobil ;-)
Možno takou drogériovou alternatívou je Dove Powered by Plants, ale tiež to nie je úplná prírodná nálož. Funguje však celkom spoľahlivo.

Moji favoriti roku 2020




Vlasovka

Veľmi opatrne skúšam nové šampóny, ale v roku 2020 som niekoľkým dala šancu. A vzišli z toho dve kozmetické lásky - kolekcia Dead Sea od českej značky Manufaktura a veľmi dobre dopadla aj moja prvá skúsenosť so značkou Olaplex. Okrem toho som dlhodobou fanúšičkou značky Tangle Teezer, akturálne mám doma 4 kefy - na česanie, na rozčesanie mokrých vlasov, na fénovanie a okrúhlu. Celkom dobrý efekt urobil aj sprej na objem vlasov od značky L´Oréal Professionnel a dosť dlho to malé balenie vydržalo. 

Moji favoriti roku 2020




Iné

Rozmýšlala som, kam zahrnúť tieto dve recenzie, ale nikde sa mi celkom nehodili, tak som im pridelila samostatnú kategóriu po prvýkrát odkedy robím tieto výbery z predošlých rokov. Ak sledujete na instagrame profil @smartbeauty, tak viete, že SPF je nutnosť. Nielen v lete, hoci v lete vnímame jeho potrebu asi najintenzívnejšie. V lete 2020 sme sa snažili dobehnúť zamešakné a najviac fotiek mám naozaj od júna do septembra. A nespálila som sa. Vždy som mala so sebou nejaké SPF. Na tvár milujem Invisible Fresh Mist od La Roche-Posay, ktorý má SPF 50 + a je vhodný aj na mejkap. Ešte som asi nenašla úplne dokonalý SPF na tvár v krémovej podobe. Na telo striedam krémy a spreje.
No a ešte jedna maličkosť. Počuli ste už o slovenskej značke Jemnô? Nie? Neverím :-) Ak ste fanúšikmi zdravých sviečok s aromaterapeutickými účinkami, určite si tieto sviečky zamilujete. Mojou jedinou vyskúšanou a milovanou je vôňa Pokoj v duši. Prestala ma pri nej bolieť hlava, vďaka svojej príjemnej vôni navodzuje dokonalú atmosféru. Skúšala som ešte značku Botanica Slavica, ale nebolo to úplne ono.

Moji favoriti roku 2020





Rok 2020 bol pre nás všetkých veľmi náročný. V živote máme pred sebou často rôzne skúšky. 
Ľahunké, také, ktoré nami dokážu poriadne otriasť, ale aj také, ktoré nikto neočakáva, jednoducho prídu a sú tu s nami dlhú dobu. 
Tešte sa preto z každého dňa, užívajte si každý okamih ako malé dieťa. Je to klišé, ale jednoducho nikdy nevieme... 
Niektoré situácie naozaj nestoja za naše nervy. Venujte radšej čas tomu, kto a čo za to stojí ;-) 
Všetko dobré v novom roku 2021 a hlavne buďte zdraví  :-)



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]