Post Page Advertisement [Top]

Trvalo mi dosť dlho, kým som našla šampóny, ktoré môžem používať bez negatívnej reakcie vlasovej pokožky. Veľa šampónov mi po prvom použití neurobí nič, no to druhé - X-té často znamená lupiny, chrastičky a podobné nežiaduce efekty. Zatieľ jediný šampón, ktorý mi dlhodobo vyhovuje je z kolekcie Mŕtve more od českej Manufaktury. No chcela som trošku zmenu a tak som sa ešte v lete rozhodla vyskúšať líniu pre atopikov od Ziaja z kolekcie MED. A ako to dopadlo sa dozviete v tomto príspevku.

Šampón na citlivú pokožku hlavy a krku je vhodný aj na každodenné použitie. Je určený špeciálne pre potreby atopickej pokožky a mal by uľaviť pri zápaloch, lupinách, ale aj nadmernému masteniu sa vlasov. Je jemný a neparfumovaný. 300 ml kúpite za necelých 5 €.



Vlasy si umývam každý druhý - tretí deň. Prvá skúsenosť bola rozpačitá. Vlasy boli suchšie a pri korienkoch mastnejšie. Šupinky som však nepozorovala. Po čase som sa k nemu vrátila a bolo to o dosť lepšie, hoci stále sa nechytal na ten môj obľúbený od Manufaktury. Je to fajn šampón za priaznivú cenu, ale zázrak rozhodne nie. Oceňujem však, že mi stav pokožky hlavy nezhoršil a nezbadala som ani žiadne svrbenie, začervenanie či lupiny. Ak máte podobné problémy, mohol by vám zaúčinkovať. A ak vám náhodou nebude vyhovovať, nebude vám ľúto vysokej sumy, ktorú by ste inak zaplatili za šampón z lekárne.


Krém na ruky s ureou je perfektný. Ak má niekto problém a vysušenú pokožku, toto mu uľaví. Okrem šampónu som si kúpila aj krém na ruky, resp. upokojujúco vyživujúcu emulziu na ruky. Vo svojej podstate sú si veľmi podobné, ten s ureou sa mi zdá mastnejší a tento AZS sa o čosi rýchlejšie vstrebáva. Účinok je rovnako priaznivý a moja suchá a citlivá pokožka rúk je s týmito krémami nadmieru spokojná. Podobná je aj ich cena - za 100 ml balenie zaplatíte okolo 6 €.

Minulý víkend som bola v predajni Ziaja pre Teba v prešovskej Eperii a stihla som ešte využiť septembrovú akciu a dostala som 2 micelárky k nákupu. Neskúšala som ich ešte, sú pripravené na použitie :-) Na prestriedanie som si kúpila krém na ruky s ureou, ale myslím, že potom znovu pôjdem do tohto AZS, pretože je veľmi fajn. Ziaja tú telovku jednoducho vie! :-)

2 komentáre:

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]