Post Page Advertisement [Top]

Neznášam pocit suchých pier a vďaka tomu som dospela do štádia, že mám vždy po ruke nejaký balzam na pery. V šuplíku v práci, v kabelke, v batohu, či v nočnom stolíku. Nemôžem povedať, že som cielene hľadala alternatívu k bežným balzamom na pery. Na instagramovom profile Natálie Pažickej som našla video, v ktorom hovorila o lepších variantoch. A keď spomínala značku two cosmetics, zbystrila som pozornosť. Pri najbližšej návšteve DM drogérie skončil balzam v košíku a odvtedy je to môj milášik.


Čo je lepšie ako domáci, prírodný, ekologický a ručne robený produkt? Veľmi rada podporujem slovenské firmy, mám zopár obľúbených nielen v kozmetike a nadšene odporúčam aj značku two cosmetics. Možno si ju pamätáte pod názvom 2SIS. Vznikla v roku 2016 a za tie 4 roky sa celkom dostala do povedomia. Na jej počiatku sa na tvorbe podieľali dve sestry, teraz je to skôr partnerská záležitosť a všetky ďalšie informácie nájdete na ich webe ;-)

Balzam na pery nájdete na stojane v každej DM pri ostatných balzamoch. V DM majú 2 druhy - kokos vanilka a jahoda malina, takže moja voľba bola jasná :-) Na svojom e-shope však majú aj iné druhy. Značka ponúka aj kelímkové balzamy, ja však uprednostňujem tie v tyčinke.



Logo značky nájdete na uzávere balzamu. Ide o vysúvací balzam avšak bez akéhokoľvek plastu. Balzam jednoducho a pohodlne vysuniete zatlačením spodnej časti. Balenie je kvalitne spracované a zatiaľ sa mi nestalo, aby sa mi napr. v kabelke otvoril.



Balzam má jemnučkú vôňu. Čo ma na ňom úplne fascinuje je výdrž a intenzita hydratácie. Na perách zanecháva bezfarebnú ochrannú tenkú vrstvu a vydrží hodiny! Pri bežných drogériových alebo aj katalógových produktoch sa mi to nestávalo, vždy som po istej dobe mala pocit, že moje pery sú suché a potrebujem balzam znovu použiť. Pri tomto sa mi to nestáva a to sme najlepší kamoši už viac ako mesiac.



Balzam je možno trošku drahší, ale iba opticky ;-) V drogérii DM som ho kúpila za 4,45 €, čo sa mi nezdá šialené. Celkom normálna cena, za podobnú alebo aj vyššiu nájdete rôzne balzamy tzv. zvučných značiek. Tento balzam má širšiu plochu a 10 gramov! Štandardný balzam nemá ani 5 gramov. Pri prepočítaní na gramáž tá cena vôbec nevyzerá zle. A navyše kúpou podporujete slovenskú ručnú výrobu prírodného a ekologického produktu. 
Tento príspevok nevznikol ako spolupráca, hoci niektoré vety vyznievajú až príliš pozitívne. Ja som z balzamu úprimne nadšená a som rada, že som na instagrame našla aj takúto inšpiráciu. Ak hľadáte skvelý balzam na pery a aspoň trošku vám záleží na zložení a pôvode kozmetiky, neobchádzajte značku two cosmetics.

PS. už som si ho minule kúpila aj do zásoby, aby som ho mala doma vždy po ruke ;-) 

2 komentáre:

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]