Post Page Advertisement [Top]

Ešte v lete som postupne míňala posledné zásoby Havlíka a odvtedy som v predajni nebola. Pri najbližšej návšteve však viem, že určite kúpim Havlíkov prírodný zázrak, pretože to je TOP produkt využiteľný v každej domácnosti. A možno aj niečo navyše. Dnešný príspevok však bude o pätici, z ktorej 4 sú spotrebované a jeden používam doteraz. 


Krásna záhradníčka

Táto kolekcia ma celkom nadchla, keď som ju dostala pri jednom z predošlých nákupov vo vzorkách. Bola som rozhodnutá vyskúšať ju a neľutujem. 


Táto línia je zameraná na rozjasnenie pleti a zjednotenie jej tónu, redukciu vrások a pigmentových škvŕn. O tieto benefity sa majú postarať aktívne látky EPS White, CityGuard +, Pentavitin®, skvalén, petržlenový olej výťažky zo žihľavy, vitamín E a organické oleje.












Krém je ľahký, má tekutejšiu štruktúru a rýchlo sa vpíja do pokožky. Odporučila by som ho normálnej, zmiešanej a mastnej pleti. Pre suchú môže byť slabo hydratačný. Rozjasňujúci efekt neuvidíte po jednom použití. Pravidelným používaním však pleť získa o čosi zdravší a živší vzhľad.









Má o čosi hutnejšiu konzistenciu ako denný krém. Pleť cez noc vyživí, hydratuje a regeneruje. Toto kombo (denný a nočný krém) je celkom účinné proti pigmentovým škvrnám. Zvykli sa mi tvoriť častejšie a tento rok minimálne. Neočakávajte, že vyzmizíkuje vrásky. Vďaka kombinácii lipidov, olejov a výťažkov zo žihľavy či petržlenu dodá pleti potrebné zdroje na udržiavanie sa v dobrej kondícii.
Oba krémy majú po 30 ml a kúpite ich za cca 16 € / kus. Používala som ich koncom jari a v lete a celkom mi vyhovovalo, že sú ľahšie, nekomedogénne a zvláčňujúce. Teraz a na zimu však preferujem výživnejšiu konzistenciu.








Pri produktoch určených na starostlivosť o očné okolie sme zvyknutí na 10 - 15 ml balenia. Táto očná maska má však takisto 30 ml ako denný a nočný krém. Toto je jediný produkt, ktorý ešte nemám spotrebovaný, lebo bolo a je nemožné minúť ju naraz s krémami. Maska je hutnejšia, avšak keď nanesiete množstvo hrášku /alebo ešte menej/ do oblasti očného okolia oboch očí, nebudete pociťovať krém na jemnej pokožke. 
Pravidelným používaním rozjasňuje pokožku očného okolia a dokonca ju mierne spevňuje. Neočakávajte však žiaden zázrak. Na výrazne ochabnutú, zvráskavenú a padnutú pokožku očného okolia pomôže zaručene asi len zákrok, krémy v tomto nepomôžu. Pomôcť však môžu ako prevencia, resp. udržiavanie stavu.
Spočiatku sme si trošku hľadali cestu, no nakoniec sa z neho stal dobrý pomocník, kombinovateľný aj s inými produktami, hoci v rámci jednej línie sa pekne dopĺňajú, nemyslím si, že je nutnosť siahnuť po všetkých 3 produktoch.
Možno by stálo za dodatok, že to, že všetky sú na pohľad rovnaké nie je celkom šťastné. Niekoľkokrát (do 10) sa mi stalo, že som si ešte mierne rozospatá ráno / takmer vystretá večer natrela celú tvár očným krémom alebo som iba poplietla denný a nočný. Pleti to nijako neuškodilo, len ten očný sa dosť ťažko rozotieral po tvári :-D a hej, došlo mi to práve v tej chvíli, keď som zistila, že je nejaký hutnejší.

77 masiek

Keď ste za posledných približne 6 mesiacov boli v obchodíku Havlíkovej apotéky, určite vás uchvátil pohľad na stojan plný masiek. Konkrétne 77 masiek. Ak ste už niektorú skúšali a boli spokojní, tento výber vás možno aj nadchne :-) Pravdupovediac, nevedela som si vybrať, no po chvíli to bolo celkom jasné. Stavila som na céčko.


Krémová maska vitamín C (receptura č. 01)





Vitamín C v kozmetike je preferovaný kvôli svojej schopnosti bojovať proti voľným radikálom a prvým (!) príznakom starnutia. Ide o silný antioxidant, ktorý pleť zjemňuje a regeneruje. Od Havlíka som už C-éčkovú nálož mala v podobe Cecilky (a chcem si ju kúpiť aj teraz na jeseň/zimu). 
Na ranných maskách sa mi páči to, že za 3 minúty dokážu rozjasniť pleť, osviežiť ju, ale aj dodať nejakú tú výživnú zložku. Okrem vitamínu C v stabilnej forme (Superox-C™) totiž obsahuje aj vitamín ENepoužívala som ju denne, raz za čas som pleťovku doplnila práve týmto krokom. Nie som si celkom istá, koľko tých výživných zložiek sa stihne dostať do pokožky, keď ju zmývate po 3 minútach, ale na také rýchle a možno viac-menej optické osvieženie a rozjasnenie pleti to stačilo. Preto chcem svojej pleti dopriať vitamín C ešte aj vo forme overeného séra. Maska má 30 ml a stojí do 11 €.





Priznám sa, tento olej som si nekúpila. Dostala som ho ako darček vo vernostnom klube Havlíkovej apotéky po dosiahnutí prvej úrovne. A priznám sa opäť - nad jeho kúpou by som vôbec nerozmýšľala a to aj napriek tomu, že ho kolegyňa chválila. Nuž ale hneď prvé vyskúšanie ma dostalo. Milujem mak a ten olej vonia dokonale! Tá jeho prenádherná a intenzívna vôňa na mňa zároveň mala aj aromaterapeutické účinky. To však nie je všetko. Keď som pred časom bojovala s príznakmi ochorenia seborea a v častiach tváre, kde začínajú vyrastať vlasy som mala červené vsušené fľaky, nemala som doma Havlíkov zázrak. Ale vyskúšala som to s týmto olejom. A on pomohol. Viem, na obale aj v e-shope sa píše, že účinkuje aj na ekzém, ale vlastná skúsenosť ma presvedčila. Použila som ho aj na končeky vlasov a na celú tvár, ktorú nezmastil, ale príjemne hydratoval, vyživoval a regeneroval. Naučila som sa, že netreba podceňovať silu prírody a olejov. Dôležité je dodržiavať aj pokyny - tento olej aplikujte na vlhkú pokožku. V ponuke sú 2 verzie - táto je 30 ml s pipetkou  a stojí okolo 6,50 €, majú aj 200 ml, ktorá vychádza do 20 €.


Havlíkova apotéka je pre mňa symbolom prírodnej českej kvalitnej kozmetiky s rozkošnými papierovými odkazmi, ktoré zlepšia deň. V jej portfóliu mám svojich obľúbencov, pri ktorých som si istá, že pomôžu. 

7 komentárov:

  1. Všetko by som najradšej nakúpila :) Vyzerá to výborne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vidim, ze si teda naozaj velky fanusik :-) Mna zase az tak velmi tato znacka neoslovila, ale zase som skusala tusim len dva produkty.
    Mačka z blogu Kaviareň u mačky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak áno, vyskúšala som toho trošku viac z ich portfólia a viem, že niektoré sú TOP :-) no veľa produktov od nich má vôbec neláka.

      Odstrániť
  3. Vidím, že značka už výrazne pokročila. Ja ju mám veľmi rada, mala som hlavne krémy Krásna Slovenka, Krásna Slečna a Andelská tvár. Mala som aj masku Královská snídane pro pleť ale za tie 3 minúty toho podľa mňa nespravila veľa resp. takmer nič. Nuž a tie obaly to asi súhlasím trochu ich odlíšiť asi by nebolo na škodu. I keď na druhej strane aspoň vieš aký rad máš. A maska s Cčkom to je zaujímavé, ja mám teraz od Ordinary Cčkové sérum a príde mi dobré.
    Biankanotes by Janka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslím, že C-ečkové sérum dokáže spraviť omnoho viac ako maska ;-) Tiež milujem C-sérum, ale dlhšie som žiadne nemala, keďže spotrebúvam kozmetiku, čo mám doma :-) Ale na také rýchle ranné nabudenie pleti nie je zlá.

      Odstrániť
  4. Very interesting blog. A lot of blogs I see these days don't really provide anything that I'm interested in, but I'm most definitely interested in this one. Just thought that I would post and let you know.
    Open Car Transport Quote

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]