Post Page Advertisement [Top]

Priznám sa, že nie som typ, ktorý zvláda home-office. V súčasnosti som na tom až tak, že pri predstave dištančného vzdelávania dostávam migrénu a napína ma na vracanie. Keď to ale bude potrebné, prispôsobím sa. Ako všetci. Od marca som nosila minimum mejkapu, resp. takmer žiaden. Nechýbalo mi to. Od konca augusta si však celú tú beauty rutinu užívam. Každé ráno stíham kompletný mejkap, hoci je väčšinu dňa pod rúškom (a neprekáža mi vstať skôr) a snažím sa mať aj nalakované nechty. Možno je to istá forma kompenzácia a možno je to podvedomý pokus o návrat do akéhosi normálu spred roka (aj keď vtedy som radšej ráno uprednostnila o pol hodinu dlhší spánok ako kompletný mejkap). Jednoducho takto mi to teraz vyhovuje. Zároveň tým, že si nechty lakujem pravidelne sa mi o čosi menej lámu a vďaka vrstve laku sú aj pevnejšie a odolnejšie voči nárazom. Predstavujem vám mojich jesenných obľúbencov. Tieto tri farby striedam už dlhšie a veľmi rada.


Mám celkom rada laky na nechty od Avonu, hlavne ich gélové kolekcie, a je to jedno, či ide o líniu Avon alebo Mark. Preferujem lesklé gélové laky a jednofarebné bez špeciálnych efektov. 










V skutočnosti sú odtiene o čosi menej intenzívne, ale farba je dosť sýta už pri jednej vrstve. Štandardne aplikujem na priehľadný lak dve vrstvy farebného a prelakujem priehľadným. 
Schne primerane, tie spomínané 4 vrstvy uschnú spoľahlivo do 2 hodín. Po hodine sú celkom tvrdé, ale stalo sa mi, že som sa ráno zobudila s odtlačkom vankúša na laku, naopak však nie, takže ešte nebol taký tvrdý ako sa javil. To, že s čerstvo nalakovaným nechtom niekde zavadím ani nespomínam. Stáva sa mi to ako na bežiacom páse vždy aspoň s jedným nechtom a potom korigujem :-D
Výdrž - veľmi diskutovaná najmä pri lakoch na nechty. Asi nikto nemá rád, keď lak vydrží dva dni alebo ešte kratšie. Tento lak mi v neporušenom stave vydrží od 3 do 6 dní. Veľa záleží od aktuálneho stavu nechtov, ale aj činností a okolností, s ktorými príde nalakovaný necht do styku. Tých 3 - 6 dní vydrží popri bežných domácich prácach skombinovaných s občas nie bežnými domácimi prácami, odlepovaním lepiacej pásky (ktorá je väčšinou lako-ničič) a podobnými štandardnými každodennými pracovnými činnosťami. Aktuálne je tento gélový lak v akcii za 3,69 € / kus. Už ani neviem koľký gélový lak od Avonu som skúšala a vždy to bola viac menej spokojnosť za rovnakých podmienok. Trošku horšie dopadli práve tie s pridaným efektom (napr. trblietky), ale celkovo som s nimi spokojná.

Recenzia je sponzorovaná.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]