Post Page Advertisement [Top]

Na tento príspevok sa chystám už dlho. Potom som začala fotiť a porovnávať. Aby som zaručila takmer rovnaké podmienky, naniesla som ten istý mejkap - True Match od L´Oréal Paris, líčenie som prepúdrovala Invisible Fixing Powder od Dermacol a líčila som sa ráno vždy v rovnakom čase a podmienky v práci boli tiež približne rovnaké, taktiež aj počasie. Ideálne testovanie :-D
Porovnávala som štyri podkladové bázy, ktoré mám v súčasnosti doma - TheBalm, Dermacol, Rimmel London a Mary Kay. Ide o objemovo cca rovnaké, no cenovo výrazne odlišné produkty. Ktorý uspel? Ktorý odporúčam? A bez ktorého sa nezaobídem? Mám vôbec jednoznačného favorita? Sledujte ďalej!

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Tri z nich majú takmer rovnakú farbu, iba Rimmel je biely ako klasický krém. Nemýľte si však podkladovú bázu s krémom. Nikdy! Ja si každé ráno dám tú námahu (vlastne celé líčenie s učesaním sa mi trvá asi 10 - 15 minút :-D), pleť si vyčistím, nanesiem krém a až potom čarujem s líčidlami. S podkladom celé líčenie vydrží omnoho dlhšie ako bez neho (bez podkladu sa lesknem už cca po 3 hodinách). Ale ako nájsť ten pravý v tom množstve?
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
1. TheBalm
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Báza má nádherný obal. Predáva sa v papierovej škatuľke a celý dizajn je podľa mňa eňo ňuňo! Má prírodnú farbu a trošku hustejšiu konzistenciu, no rozotiera sa jednoducho a ľahko. Nesmrdí, má dokonca takú celkom príjemnú vôňu. 
Čo o báze hovorí predajca?

theBalm TimeBalm Primer - Podkladová báze na obličej - 30ml

Podkladová báze na obličej TimaBalm je obohacena o vitaminy A,C a E. Byla navržena tak, abyste ji mohli používat samotnou pro viditelně jemnější pokožku, nebo pod make-up – pokožku krásně vyhladí a make-up zafixuje. Rovněž napomáhá sjednotit barevný odstín pleti a vyhlazuje jemné vrásky a minimalizuje póry.Jak používat:K dosažení jemného, dlouhotrvajícího efektu aplikujte TimeBalm prsty nebo štětcem – buď samotnou nebo před aplikací make-upu.



foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
s krémom Pore Refiner
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
S bázou
TheBalm príjemne zjemnil moju pleť. Mastné miesta nepremastil, suchšie nezvýraznil! Super!

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
s mejkapom
Mejkap po tvári len tak kĺzal. Nemala som pocit, že by sa tieto dva výrobky nejakým spôsobom odpudzovali. Akoby boli stvorený jeden pre druhého ;-)

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
kompletné líčenie
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
po celom dni
Vždy sa líčim ráno o cca 6:30. Domov prichádzam okolo 15 - 16:30 a mejkap dostáva cez deň zabrať. Nestíham si ho prepudrovať a tentokrát som nemusela lesk zachytávať do vreckovky. Navyše, keď som potom doma otlačila tvár do papierovej vreckovky, nebola a taká fľakatá, ako zvyčajne, a to je super!
Cena tohto produktu možno niekoho dvihne zo stoličky - cca 24 € za 30 ml podklad. Ak však vyskúšate americkú stránku a dohodnete sa s viacerými kamoškami, pri nákupe nad 100 $ máte doručenie celosvetovo zadarmo! 

2. Dermacol
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Báza má sklenený obal. Je priehľadná a najviac tekutá spomedzi všetkých testovaných báz. Pôsobí na mňa trošku silikónovo. Nemá nejakú výraznú vôňu. Trošku jej vyčítam to, že občas mi urobí na tvári také akoby hrudky a potom sa mi aj mejkap nanáša zle.
Čo o nej hovorí predajca?

Odborníkmi na make-up preverená a veľmi obľúbená zmatňujúca báza pod make-up SATIN MAKE-UP BASE vyhladí pleť, vyplní vrásky a póry a zabráni usadzovaniu make-upu. Zdokonaľuje tak jeho vzhľad a zvyšuje jeho odolnosť počas celého dňa. Viditeľne matná a vyhladená pleť pripravená na aplikáciu make-upu. Make-up sa nebude v priebehu dňa usadzovať v póroch a vráskach. Vaša pleť bude vyzerať mladistvejšie a vytvorí nádherne pestovaný dojem.

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
s krémom Pore Refiner (Bioderma)

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
s bázou
Báza pleť zjemnila, ale zároveň vytvorila akoby trošku kĺzavý povrch, ktorý jemne pripomínal želé. T-zóna sa, narozdiel od bázy TheBalm, nepekne leskne.

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
s mejkapom
Mejkap sa rozotieral ľahko, no občas sa akoby krúšil. Lesk v T-zóne ostáva.

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
kompletné líčenie (to trblietavé pod očami je rozjasňujúci korektor)

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
po celom dni
Po zafixovaní púdrom to vyzeralo OK, no už v priebehu dňa sa znova ozývala T-zóna a po príchode domov to  vyzeralo takto "lákavo". Mejkap sa otláča do vreckovky aj s farebnou stopou. Báza má 30 ml a stojí cca 14,19 €.

3. Rimmel London

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Báza má plastový obal, podobne ako zvyšné dve. Jediná výnimka v obaloch je pri značke Dermacol. Toto bola moja prvá podkladová báza a písala som o nej tu. Ešte len vtedy som zistila, že podklad, to je niečo super a niečo naozaj potrebné. Ako jediná zo štvorice porovnávaných báz má bielu krémovú farbu a aj konzistenciu. Príjemne sa rozotiera.
Čo o nej hovorí predajca?


PODKLADOVÁ BÁZA 5 V 1

ZJEMŇUJE, VYHLADZUJE, PROJASŇUJE, ZMATŇUJE A CHRÁNI PLEŤ
DOKONALE PŘIPRAVÍ PLEŤ PRO APLIKACI MAKE-UPU



foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
s bázou

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
s krémom Pore Refiner (Bioderma)


Báza pleť zjemnila, no čelo sa stále trochu lesklo.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
s mejkapom
Mejkap sa na báze rozotieral naozaj dobre. Pekne splynul.  Tvár sa síce leskla, ale s púdrom to bolo super.

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
hotové líčenie (pod očami - rozjasňovač)
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
po celom dni
Po celom dni bola pleť lesklá a farba už nedržala, nedokonalosti vyšli na svetlo sveta. Inak voči báze nemám žiadne výhrady. Celkom dobrý pomer cena vs. kvalita. 30 ml balenie stojí cca 7 €, ale často ju nájdete aj v akcii (najmä v e-shope).

4. Mary Kay

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Báza od Mary Kay má podobnú konzistenciu a sfarbenie ako báza od TheBalm. Má trošku nepríjemnú vôňu, a práve preto som ju nerada používala, no dá sa na to zvyknúť.
Čo hovorí o báze predajca?

Tento patentovaný, ľahký fixačný gél s UVA/UVB ochranou vytvára perfektný základ pre dokonalé nanesenie podkladovej bázy. Obsahuje látky rozptyľujúce svetlo, ktoré pomáhajú vyhladiť pleť a predĺžiť trvanlivosť naneseného mejkapu.

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
s krémom Pore Refiner
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
s bázou
Báza pôsobila naozaj príjemne. Krásne zmatnila pleť a netvorili sa mi po nanesení mejkapu žiadne nežiaduce šupinky.
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
s mejkapom
Aj bez použitia púdru je pleť jemne zmatnená. Efekt po nanesení - super!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
kompletné líčenie
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Po celom dni to bolo zlé :-( Lesknúť som sa začala už po pár hodinách a po celom dni som vyzerala dosť lesklo. Vzhľadom na cenu nie som veľmi spokojná.

Na záver som vypracovala sumarizačnú tabuľku a naozaj mám víťaza. Okrem Dermacolu som každú z podkladových báz dostala na testovanie. Moje hodnotenie to však nijako neovplyvnilo.


Na prvý pohľad to vôbec nebolo jednoznačné. Keď som mala bázu od Rimmel, považovala som ju za najlepšiu. Od začiatku ma báza od Mary Kay veľmi neočarila. Potom som vyskúšala ospevovanú bázu od Dermacol a bola som spokojná. Až kým som neprišla do kontaktu so značkou TheBalm. Toto je môj víťaz, aj keď ide o najdrahší z testovaných produktov.
Je však potrebné podotknúť, že toto je môj favorit vhodný na môj typ pleti - zmiešaný so sklonom k tvorbe akné. Suchšej alebo normálnej pleti môže vyhovovať iný produkt.

Používate podkladovú bázu? Ktorá je Vašou favoritkou?

33 komentárov:

  1. Já tedy nepoužívám, přijde mi to zbytečný. Měla jsem jen jednu a to od Dermacolu, ta byla fajn. A teď mám od MUA, ale používat nejspíš nebudu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. od MUA som ešte neskúšala nič :-) nejak ma táto značka neláka

      Odstrániť
  2. Katka a bazu od Catrice si neskušala?pouzivam ju a velmi sa mi páči :) a aký lesk/rúž maš na perach?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. neskúšala, skúšala som len tieto 4. Na perách mám matný rúž z kolekcie Kate Moss http://mycosmetictests.blogspot.sk/2013/09/lasting-finish-matte-by-kate-moss.html

      Odstrániť
    2. Lucia, prosim ta aka je vydrz bazy od Catrice, ja mam zmiesanu plet .. vdaka

      Odstrániť
    3. myslis ako s nou vydrzi make up alebo kolko vydrzi celé balenie?? make up mi vydrzi v pohode celý deň,v porovnaní s týmto rimmelom je to pre mňa to isté,len sa lepšie rozotiera (iná konzistencia) a vyplní pory.Inak zmiešanu pleť mám aj ja.

      Odstrániť
    4. s výdržou na pleti.. musím tú Cartrice už konečne vyskúšať... resp. niečo z tejto značky, lebo som ešte naozaj od nich nič nemala

      Odstrániť
  3. super recenzia a efekt bazy the balm (o ktorej inak pocujem prvykrat) vyzera byt perfektny :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :-) Vrelo odporúčam, ja pokukujem aj po iných výrobkoch, ale teraz si nič také nekupujem, keď spotrebujem niečo z toho kvanta, čo mám doma, tak až potom :-D

      Odstrániť
  4. mňa celkom láka tá Matt Control báza od Dermacolu. Tú si neskúšala? lesklá T- zóna je aj môj večný problém a keď neprepúdrujem, je to grc... :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. skúšala som iba tieto štyri, takže ti neviem poradiť :-/

      Odstrániť
    2. Tú som skúšala ja a popravde mi veľmi nepomáha...

      Odstrániť
  5. Super príspevok! Ja používam od GOSH, tú silikónovú (je naj!) a tiež od NYC! ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :-) S NYC nemám žiadne skúsenosti a od GOSH som mala zatiaľ len jednu maskaru (nič moc) a jedny očné tiene (tie sú wau)

      Odstrániť
  6. já primer používám jen opravdu zřídka, když třeba vím, že budu mít ještě dlouho do večera nějakou akci. jinak mi makeup celkem drží a radši si přes den dvakrát přepudruju T-zónu než riskovat neplechu, která mi většinou pak nastane na obličeji, protože to jsou fakt silikonové bomby a v 90% případů se mi do druhého dne vyhodí takové ty podkožní boule, ať čistím pleť ráno i večer sebelíp :( zkoušela jsem MAC, Dermacol a teď tu zmatňující MUA z Ladyboxu (ta fakt vydrží, neleskla jsem se). jestli bys ji chtěla vyzkoušet, můžeme se nějak domluvit na výměně za něco nebo tak, protože já ji opravdu nepoužiju :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. súhlasím... bázy obsahujú fakt veľmi veľa silikónov... preto nie sú vhodné na každodenné používanie

      Odstrániť
  7. No tak na túto recenziu som sa tešila odvtedy čo si spomínala že ju chystáš :) Páči sa mi hlavne tá porovnávacia tabuľka na konci :) Keď že si myslím že sme rovnaký tip pleti naozaj dôkladne sledujem všetky tvoje recenzie ohľadom produktov na pleť. Ja používam bázu od Dermacolu. Je to báza na zmatnenie a sľubuje pleť bez lesku po celých 18 hodín. Či vydrží až 18 hodín ti neviem povedať no ja som s ňou spokojná a určite by som ti odporučila minimálne sa na ňu pozrieť :)
    http://www.dermacol.sk/dekorativna-kozmetika/tvar/baze/matt-control-make-up-base-10453

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to je milé!!! :-) ďakujeem ;-) Po tej báze od Dermacolu sa poobzerám ;-)

      Odstrániť
  8. Já mám nejraději bázi od Loréalu, ta je vážně výborná, příjemná, pleť viditelně zmatní a zjemní a vydrží celý den. Už jsem se o ní zmiňovala u sebe na blogu a chystám samostatnou recenzi.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Mne sa najviac páči na tých fotkách od Mary Kay, mamina ma od Gosh

    OdpovedaťOdstrániť
  10. :-) moc hezké srovnání, pěkně jsem si početla.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Krásný článek, pěkně jsi to zpracovala. Já jsem nyní velice spokojená s bází Ryor. Ale The Balm mě teď láká :)
    blog Měj se ráda

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. značka TheBalm mňa láka celkovo, škoda, že je drahšia, ale aspoň podľa tejto jednej mojej skúsenosti sa do nej oplatí investovať ;-)

      Odstrániť
  12. Ja používam pravedelne :) predtým som mala tiež od Dermacolu, ale neočarila ma, teraz mám dve od mojej oblúbenej značky Guerlain :) zlatú a aj meteorites bázu a obe sú vynikajúce :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Teraz si ma dosť navnadila na tú bazu od The Balm. Skúšala som od Dermacolu ale ta sa mi vôbec nepozdávala. Momentálne používam od Catrice a ta je super. Ale už sa míňa tak by som rada vyskúšala aj nejakú inú a týmto článkom si mi to trošku uľahčila :-) Ďakujem :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ta podkladova baza od catrice je aj na mastnu plet? dakujem :)

      Odstrániť
    2. pri mastnej pleti si treba dať pozor a skúšať skôr niečo určené špeciálne pre tento typ pleti. Na záver odporúčam zafixovať jemnou vrstvou púdru, aby pleť nebola lesklá, ale zas ani aby nevyzerala umelo

      Odstrániť
    3. #Suesanqa Ďakujem ;-) Dúfam, že budeš spokojná.

      Odstrániť
  14. Nice Post shared. But one should be careful while testing makeup products. You can consult professionals of Beautician- Ab Ap k Ghar per for best experience.

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Everyone have different skin types , so products results can be different on various skin types. But its important to get advice from dermatologists and makeup professionals before using any new product. Maybe there is a product that have the best results on your friend's skin, and you try the same products and as a result, you got pimples or rashes on your skin. So becareul!

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]