Post Page Advertisement [Top]

Českú značku Manufaktura poznám už dlhšie, no napriek tomu som z jej portfólia donedávna nemala vyskúšané takmer nič. Asi iba krémy na ruky, ktoré boli kedysi ako darček k nákupu vitamínov na vlasy a nechty. A to bolo takmer pred 8 rokmi! Ani neviem, prečo som značku obchádzala. Pár krát som v jej obchodíkoch nakúpila darčeky pre blízkych, ale sebe nie. A keď prišla karanténa a kríza a zrazu všetky bežne dostupné dezinfekcie, antibakteriálne gély a čističe, ktoré hádam predtým kupovalo len mizivé percento ľudí, zmizli z predajní rýchlejšie ako teplé rožky. A tak som sa po zrelej úvahe a konzultácii s Manufakturou (cez tú ikonku chatu vpravo dole) rozhodla spraviť svoju historicky prvú objednávku cez ich e-shop.



Hoci hlavným dôvodom objednávky boli antibakteriálne gély, začnem ťahákom - vlasovou kozmetikou. Už dlhšie som začínala mať rôzne prejavy vo vlasovej pokožke, o ktorých som si myslela, že sú to "iba" lupiny. No keď som mala červené miesta s chrastičkami v častiach, kde vlasy hraničia s tvárou - teda pri čele a nad ušami, vedela som, že to musím nejako riešiť. Ešte na dovolenke v Podhájskej som si kúpila špeci šampón, ktorý výborne zaberal, ale vlasy som mala po ňom ako slamu. A tak som si nechala poradiť a na odporúčanie objednala šampón a balzam z kolekcie so soľou z Mŕtveho mora, prírodnými olejmi a ovseným výťažkom.






Tie miesta som nemala len začervenané a chrastavé, zaschnutá koža akoby z nich stále opadávala a začalo ma to aj bolieť, svrbieť a štípať. Odkedy používam toto duo - šampón na vlasy a balzam na vlasy nemám začervenané miesta a chrastičky takmer zmizli. Pokožka hlavy ma nesvrbí a dokonca vlasy nevyzerajú ako slama.
Ak čítate blog pravidelne viete, že skúšanie nových šampónov nie je práve moja šálka kávy, ako sa hovorí. Takmer po každom som mala buď lupiny / chrastičky alebo vlasy ako slamu. Takých, ktoré by mi vyhovovali úplne je fakt málo. A tento šampón patrí k nim. Je úplne vhodný na citlivú pokožku, ktorú vďaka svojmu zloženiu (kokosový olej, olivový olej, mandľový olej, regeneračná soľ z Mŕtveho mora, ovsený beta-glukán, panthenol a kyselina mliečna) upokojuje, hydratuje a vlasom dodáva regeneračné zložky.  Kúpu týchto produktov považujem za veľmi dobrú kozmetickú investíciu, a najlepšie na tom všetkom je, že táto česká prírodná kozmetika nezaťaží peňaženku. Šampón (250 ml) vychádza na 7,95 € a balzam (150 ml) na 8,55 €.
Zuzka mi odporúčala aj bylinkový šampón so žriedlovou soľou, tak možno práve tento vyskúšam nabudúce. A možno si ho už kúpim aj v kamennej predajni, ktovie?



Keďže dezinfekčné a antibakteriálne produkty boli istú dobu v marci a aj v apríli nedostupné, rozhodla som sa na odporúčanie vyskúšať tento dezinfekčný gél. V prepočte tých 215 ml za 10,15 € vyjde aj tak lacnejšie ako napr. 50 ml Dettol za 3 € v drogérii (ktorý ale teraz tak ľahko nezoženiete). Ak chcete nakúpiť viacero kusov alebo aj pre blízkych a známych, oplatí sa pozrieť si toto 10 kusové balenie za výhodnejšiu cenu.
A teraz k efektu - tento gél nepoužívam doma, preferujem umývanie rúk mydlom pod tečúcou vodou. Ale keď niekam ideme (hoci len aj do prírody) je super. A jeden som pribalila aj manželovi do práce. Najprv ho nechcel používať (normálne som ho musela presviedčať, že mu to neublíži), ale potom zistil, že z toho nebude mať mastné a ani zlepené ruky. Gél sa totiž extra rýchlo vstrebáva a pokožku rúk zanecháva čistú a sviežu a pritom ju nevysušuje. Príjemná mätová vôňa je bonus. Balenie je praktické, nerozlialo sa mi ani v kabelke.



Na záver sirup - to bola taká experimentálna bodka objednávky a myslím, že sa podarila :-) Netvrdím, že teraz budem tieto sirupy kupovať na litre, to nie. Je však veľmi chutný a oceňujem pridanú hodnotu. Dobrá medicínka obsahuje propolis, bylinky, jablkovú šťavu a vitamín C. Nenájdete v ňom žiaden alkohol, repný cukor, umelé sladidlá a ani farbivá. Dávam si odporúčanú dávku iba raz denne do bylinkového čaju. V ponuke majú viacero druhov sirupov  - určite však odporúčam pozrieť si tie medicínne ;-) A zároveň si dajte pozor, aby ste náhodou neboli alergickí na nejakú jeho zložku. Chcete si predsa pomôcť, nie uškodiť ;-)

Keď som posielala objednávku, mali akciu, pri ktorej som ušetrila 20 %. Nad 45 € máte dopravu zadarmo a to nie je problém u nich minúť. Teda nie žeby produkty boli drahé, ale do košíka sa prihadzujú akoby samé :-D Rozmýšľam, že v budúcnosti vyskúšam aj niečo z telovej kozmetiky a možno skúsim aj pleťovku. Manufaktura ma totiž baví! Tie ich obaly sú nádherné a ešte lepší je obsah. Overený účinok v harmónii s prírodou. Toto nie je žiadna reklama. Toto je poctivé nadšenie z dobre minutých peňazí :-)

2 komentáre:

  1. S touto kozmetikou som na tom veru presne ako ty. Väčšinou som u nej kupovala len darčeky pre iných a ja som občas niečo vyskušala. Doteraz som u nich nespravila žiadny väčši nakup pre seba... a nejak popravde ani ma tá kozmetika až tak neláka.
    Ale ty si dobre nakupila. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Aj ich sampón s matou je vynikajuci..oooch a ako vonia 😍

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]