Post Page Advertisement [Top]

Tento krém som po prvýkrát vyskúšala ešte minulého roku vo vzorkách, ktoré som dostala k nákupu v predajni Havlíkovej apotéky. Podľa popisu (ktorý ešte spomeniem v recenzii) bol vhodný na moju pleť a vzorky vyzerali sľubne. Presvedčili ma, a tak som od februára používala plné balenie. A ako inak, rozplývala sa aj nad ekologickým balením, úchvatným názvom produktu a milým odkazom, ktorý je súčasťou každého škatuľkového balenia :-)


Pre tento krém je kľúčová ochrana pleti pred predčasným starnutím vplvom žiarenia. Určite ste počuli už o termíne "photoaging" alebo fotostarnutie. Na tomto kréme bola vykonaná klinická štúdia, ktorá preukázala, že extrakt z truskavca vtáčieho chráni pleť pred IR žiarením, ktoré je hlavnou príčinou predčasného alebo tzv. fotostarnutia pleti. Tento krém zároveň získal v roku 2013 za svoju patentovanú ingredienciu ELIX-IR zlatú medailu na medzinárodnej súťaži.
Tak čo, vyzerá lákavo? Mňa teda dostal ;-) Nehovoriac o názve Krásna pani :-)


Nemôžem povedať, že vôbec nerozumiem zloženiu, mám však veľmi ďaleko od odborníka. Podľa popisu a ingrediencií si však čo-to viem vyhľadať aj na internete a zloženie tohto krému ma veľmi zaujalo. 
Krém je primárne určený pre všetky typy pleti, odporučila by som ho skôr mdlej, unavenej so známkami starnutia. Konzistencia je na prvý pohľad ľahučká, avšak trošku trvá, kým si pleť zvykne. Moja zmiešaná naň reaguje veľmi dobre, neviem povedať, ako by to bolo pri mastnej, ale s určitosťou viem, že čelo mi nepremasťuje a to mám lesklé takmer vždy.



detailný letáčik nájdete v .pdf formáte tu


Krém má smotanovo-vanilkovú farbu (to na foto je trošku tmavšie, ovplyvnené umelým osvetlením). Na prvý pohľad sa zdá, že jeho textúra bude hutná a bude pokožku príliš zaťažovať. Opak je však pravdou, no v prvom rade je potrebné ČÍTAŤ inštrukcie a dodržiavať ich. 
Nemyslím si, že vy by ste nevedeli čítať, zdôraznila som to z vlastnej skúsenosti. Pred použitím krému som si povedala - na čo čítať letáčik? Šak viem použiť krém! Nuž, neviem ;-) Keď som si ho rozmastila po tvári a namiesto vstrebávania som začala mať krémové čiary, siahla som po letáčiku a škatuľke a dostavil sa AHA efekt.
Krém je potrebné jemne vklepávať - takto je zaručené dokonalé vstrebanie a zároveň doprajete svojej pleti jemnú masáž a lepšie ju prekrvíte, vďaka čomu výživné zložky krému lepšie preniknú do pleti. A o to nám ide, nie? :-)

Jedno 50 ml balenie pri používaní 2x denne ráno a večer som spotrebovala za cca 2 a pol mesiaca a kombinovala som ho so Sérom krásnej Cecílie a toto duo si veľmi rozumelo. Nedokážem teda posúdiť účinky krému samostatne, no napriek tomu, že som teraz doma a trávim omnoho viac času pri počítači ako predtým (viac som ho trávila asi už len vtedy, keď som písala diplomovú a atestačné práce), pijem omnoho viac kávy ako kedykoľvek predtým, kozmetičku som nevidela ani nepamätám :-D a moja pleť nevyzerá zdevastovane, ale celkom sviežo, hydratovane, zregenerovane a dokonca sa mi zdá, že mimické vrásky a linky sú jemnejšie (alebo je to sebaklam :-D). A aj nedokonalosti sa mi rýchlejšie zahojili :-)

Žiaden krém vás na počkanie neomladí o XY rokov, ale správnym čistením, starostlivosťou a z času na čas aj pravidelným odborným ošetrením (a teraz nemyslím na žiadne ihly, z tých mám tak trošku fóbiu) si dokážete pleť udržať v dobrej kondícii, čo určite oceníte neskôr ;-)
Ku krému sa určite plánujem vrátiť tak ako k Cecilke niekedy v jeseni :-) Ponúkajú ho v dvoch baleniach - 30 a 50 ml. To moje 50 ml balenie pleťového krému Krásna pani vychádza okolo 25 € - v e.-shope je o čosi lacnejšie ako v kamennej predajni.

1 komentár:

  1. Zaujímavý krémik. Tiež si myslím, že treba dlhšiu a pravidelnú staroslivost o plet, ked chceme vidiet výsledky. Nebude to za pár dní..
    Ja tiež teraz doma pozorujem, že plet je uplne v pohode, nepoužívam makeup, a ani mi nechýba. Vidim to tak, že po návrate do práce budem fungovat len s upravou obočia, linka na oči a riasenka. Uplne to stači. A plus takýto nejaký krémik, aby bola plet v poriadku :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]