Post Page Advertisement [Top]

Akoby to bolo včera, keď som po prvýkrát vyskúšala pleťový krém a sérum od značky Sesderma z línie C-Vit. V prvom rade ma zaujala značka ako taká a neskôr som zistila, že ju používajú aj v mojom obľúbenom kozmetickom salóne Estém v Prešove. Ak máte rady vitamín C v kozmetike, zbystrite pozornosť. Väčšina produktov (áno, aj moje milovanmé Sérum krásnej Cecílie od Havlíkovej prírodnej apotéky, ale aj sérum s vitamínom C a kyselinou hyaluronovou od značky Eucerin, ktoré používam aktuálne) síce obsahuje vitamín C, ale nie vždy ide o fotostabilný vitamín C, čo znamená, že slnečné žiarenie môže v kombinácii s takýmto vitamínom C spôsobiť na pleti pigmentové škvrny. Sesderma vo svojej línii C-Vit ponúka produkty s fotostabilným vitamínom C, a teda ich môžete používať celoročne, čo je určite obrovskou výhodou. 

Sesderma C-Vit AX+ revitalizačné náplaste pre rozjasnenie unaveného očného okolia

Mám rada očné masky, hoci si plne uvedomujem, že najmä tie hydrogélové sú problém pre naše životné prostredie. Tieto však nei sú hydrogélové, sú akoby z netkanej textílie.
Pravdupovediac, nevedela som, že v salóne Estém používajú tieto náplaste, kým som sa neobjednala na ošetrenie očného okolia (perfektná vec! odvtedy sa objednávam pravidelne), kde záverečným krokom je aplikácia očnej masky. Mala som zatvorené oči, a tak som nevedela, akú masku dostávam, ale keď som zacítila tú príjemnú pomarančovú vôňu, vedela som, že som ju už niekde cítila a že to bude určite C-Vit od Sesdermy. A tak som si tam sadu náplastí aj kúpila.

Sesderma C-Vit AX + popis, zloženie, návod

Upozornenie: žiadna pleťová maska, nech stojí 1 € alebo 100 € vás neomladí na počkanie s trvalým výsledkom. Naozaj :-) Taký ten trvalejší výsledok dosiahnete iba zákrokom. Proces starnutia a regeneráciu pokožky však môžete správnou starostlivosťou naštartovať a udržiavať. Samozrejmosťou je dôkladné čistenie, ale aj hydratácia a regenerácia podľa typu pleti. 
Na línii C-Vit je skvelé, že je vhodná pre každý typ pleti a nedráždi. Náplaste odporúčam používať aspoň raz týždenne alebo podľa potreby (pred dôležitou akciou, po ťažkej noci a podobne :-)).

individuálne balenie očných náplastí Sesderma C-Vit AX+

Sesderma C-Vit AX+ revitalizačné náplaste pre rozjasnenie unaveného očného okolia sú jednotlivo zabalené v nepriehľadnej ochrannej fólii v papierovej škatuľke po 5 párov. V škatuľke sa taktiež nachádza univerzálny popis pre celú líniu C-Vit, ktorý však nie je v slovenčine. Celá línia C-Vit je charakteristická oranžovou škatuľkou, resp. oranžovou farbou na obaloch produktov, a tak ju jednoducho rozpoznáte na prvý pohľad aj bez toho, aby ste čítali názvy. Za sadu zaplatíte okolo 26 €, teda jeden pár vychádza na niečo cez 5 €. V drogérii bežne kúpite rôzne očné masky, ktoré majú v balení iba 1 pár a cena sa pohybuje od 1 € do 3-4 €, takže tých 5 € za dermo-kozmetiku nie je podľa mňa šialene vysoká cena.

jeden pár náplastí Sesderma C-Vit AX+

Od očnej masky očakávam, že osvieži pokožku očného okolia, rozjasní ju a zároveň hydratuje a regeneruje. Nie som naivná a nemyslím si, že aj keby som ich používala denne, zmiznú mi vrásky v očnom okolí. Tie vrásky sú už mojou súčasťou a vznikali často pri smiechu a úsmevoch, takže mi nespôsobujú mindráky :-) Čo mi však vadí - je suchá pokožka v oblasti očného okolia, vďaka ktorej vyzerajú napr. aj tie vrásky omnoho "desivejšie" a zároveň sa prehlbujú. Preto je potrebné starať sa o očné okolie vhodnými produktami a napr. aj očnou maskou.

1 pár náplastí Sesderma C-Vit AX+ s inštrukciami na použitie

informačný letáčik produktov Sesderma C-Vit

Vyplývajúc z názvu - tieto náplaste nie sú určené na odstránenie vrások alebo magické vyzmizíkovanie kruhov pod očami. Poskytujú rozjasnenie unavenej pleti. Na fotkách to však veľmi nevidno :-)

pred použitím náplastí Sesderma C-Vit AX+

počas aplikácie náplastí Sesderma C-Vit AX+

po použití náplastí Sesderma C-Vit AX+

porovnanie pred a po použití náplastí na očné okolie Sesderma C-Vit AX+

Neviem, ako sa mi to podarilo, ale na fotkách je trošku rozdielne svetlo (a pritom fotené v jednej miestnosti za rovnakých svetelných podmienok, ale neretušovala som ich a ani som na nich neupravovala svetlo, jas či kontrast). Napriek tomu je trošku viditeľné, že na 1. foto je pokožka očného okolia suchšia a vrásky sú výraznejšie. Na 2. foto sú vrásky zjemnené (ale nie odstránené :-)) a pokožka pôsobí sviežejšie. O kruhoch ťažko hovoriť - v poslednej dobe (v dobe home-office) mám oči unavené hlavne večer od celodenného počítačovania, ale ráno sú celkom fajn. Zároveň vďaka rozdielnemu svetlu na fotkách sú kruhy trošku zjemnené.

Držte sa návodu a masku aplikujte na vyčistenú pleť, nechajte pôsobiť 10 - 15 minút (počas ktorých by ste mohli v ideálnom prípade relaxovať, ale keď nemôžete, nevadí, pretože na pokožke držia aj za pochodu :-)) a potom zvyšné sérum jemnučko vklepte do pokožky očného okolia. Po tejto procedúrke je fajn pokračovať očným krémom, ale nechajte zvyšky masky vsiaknuť a až potom aplikujte krém. Nechceme tiež túto jemnú pokožku zbytočne zaťažiť hrubými vrstvami :-)
Ako som písala vyššie - neočakávajte zázrak. Moje požiadavky však maska splnila. Očné okolie je vďaka nej hydratované a pôsobí sviežo. A ak sa spojí s masážou (akú určite odporúčam absolvovať v kozmetickom salóne), je to dokonalý relax a verte či nie, očné okolie pôsobí sviežo aj pár dní po takejto kúre.
Tento produkt radím ku kozmetickým miláčikom na doplňujúcu pleťovú starostlivosť. Celkovo mám rada pleťovku s obsahom vitamínu C a značka Sesderma to s líniou C-Vit celkom vychytala. Dúfam, že ešte bude v ponuke sada krém-sérum, lebo sa jednak finančne oplatila a na druhej strane ju moja pleť milovala :-)

PS: tieto náplaste som nedostala v rámci žiadnej spolupráce. Jednoducho som si ic kúpila v kozmetickom salóne :-) Značku Sesderma totiž zoženiete hlavne na nete, ale aj v dobrých salónoch ;-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]