Post Page Advertisement [Top]

Značku Mixa evidujem už dlhšiu dobu prostredníctvom rôznych reklám, ale aj priaznivých názorov z blízkeho okolia. Doteraz som vyskúšala iba ich micelárku (o ktorej som zatiaľ ešte nenapísala) a k ďalším produktom ma to nejako extrémne neťahalo. Nedávno som mojim krsniatkam chcela niečo kúpiť a vybrala som Mixa Baby. Zhodou okolností som mala nákup nad 10 € a dostala som grátis 250 ml telové mlieko a dala som mu šancu. A o týždeň som si kúpila ďalľie dve 400 ml balenia, pretože to telové mlieko je TOP. 


Asi som trošku predbehla záver, ale chválila som ho už na facebooku, tak prečo to naťahovať. Toto telové mlieko spĺňa všetky moje požiadavky a má pre mňa iba 1 nevýhodu - nikdy z takéhoto balenia s pumpičkou neviem vydolovať všetok obsah.


Mám rada ľahké a rýchle krémovanie a celkom vítam, keď je telové mlieko neparfumované. Telové mlieko sa dobre nanáša a rýchlo vstrebáva. Má ľahkú štruktúru, ktorá zbytočne nezaťažuje kožu, no aj tú najsuchšiu dokáže vzpružiť a dokonale hydratovať. Pokožka je po použití zregenerovaná, vláčna, hydratovaná a žiadne suchotiny nehrozia. Okrem toho vyhovuje aj citlivej pokožke, aspoň na mojej som nespozorovala žiadnu negatívnu reakciu. Poznáte ten nepríjemný pocit napnutej suchej pokožky? Tak toto nie je reklama, toto je fakt. Netvrdím, že lepšie telové mlieko neexistuje, ale v danej cenovej kategórii je TOP.
Mávala som príznaky atopie a naša tvrdá voda mi pokožku dosť vysušuje, takže sa musím krémovať každý deň. Aj medzi telovými mliekami nájdete také, ktoré sú láskou na prvé použitie a také, ktoré máte chuť po prvom použití vyhodiť. 
Ak hľadáte skvelé telové mlieko z drogérie, určite odporúčam Mixu. Túto 400vku (foto) sa mi podarilo kúpiť v Kauflande za 4,99 €, takže určite si ju môžete kúpiť za priaznivú cenu.

1 komentár:

  1. Já mám pumpičkové aplikátory ráda, ale máš pravdu, že se nedá lehce vydolovat poslední kapka krému. Myslím, že od této značky jsem ještě nic neměla, ale taky se musím pravidelně mazat.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]