Post Page Advertisement [Top]

Vlastné produkty DM majú svoje čaro. Obdivujem tie ich nádherne voňavé, ale aj dizajnovo vkusné limitky, ale nehrniem sa do všetkého. Najviac ma vždy lákajú produkty na telo a ešte stále skúšam nájsť skvelý očný odličovač. Pár ich už na zozname mám, no tentokrát som zalovila vo vodách Alverde. A ako dopadlo toto testovanie sa dozviete v tomto príspevku.


Pôjdeme zľava. Keď si spomínam na svoje kozmetické prešľapy, napadne mi, že som sa vždy nerada krémovala. Avšak vtedy som mala inú pleť, inú kožu a nepotrebovala som sa krémovať každý deň. V súčasnosti je už mojou rutinou krémovanie celého tela, pretože ak tak neurobím, koža mi to dá pocítiť svojou napätosťou a suchotinami.
Telové maslo Naturschon od Alverde ma zaujalo aj pre veľmi dobré hodnotenie, ktoré v e-shope DM má. Olivová vôňa je jemnučká a veľmi príjemná. Maslo sa dobre rozotiera, čo je veľké pozitívum. Mala som už pár telových mazadiel na suchšiu pokožku, ktoré sa veľmi ťažko rozotierali. Celkom rýchlo sa vstrebáva a nezanecháva škvrny na oblečení. A čo je najlepšie - funguje - pokožku skvelo hydratuje a regeneruje. Toto je môj TOP z tejto štvorice.







Už som prešla období, keď som používala agresívnejšie čistiace pleťové gély, ktoré zvykli pokožku vysušovať. Preto ma celkom lákal umývací gél pre veľmi citlivú pokožku od Balea MED. Nevedela som, že aj Balea má MED líniu, ale potešilo ma to, pretože MED líniu od Ziaja milujem a dokázala s mojou kožou urobiť skvelé veci. Tento gél dokáže pokožku spoľahlivo očistiť a zároveň ju nevysuší a nijakým spôsobom nepodráždi. Neobsahuje žiadne farbivá, parfumáciu a ani parabény. Používam ho ráno na striedačku s rannou Havlíkovou maskou a mojej pleti to takto vyhovuje. Nekričala som od nadšenia, ale je to skvelý produkt za lacný peniaz, ktorý sa oplatí vyskúšať.




Potrebujem odličovač očného mejkapu, ktorý je vhodný aj na tú najcitlivejšiu pokožku a oči. Len tak hocičo mi nevyhovie, no tento sa mi pozdával a mal dobré referencie. Trošku som asi mala dať na vnútorný hlas, ktorý mi našepkával, že ešte som nemala odličovač vodeodolného mejkapu, ktorý by mi nedráždil oči. Ale povedala som si, že vyskúšam. 
A dala som odličovaču očného mejkapu od Alverde niekoľko šancí a pokusov. Nevzdala som to pri prvom neúspechu, keď som naniesla trošku viac produktu na vatový tampón, ako by sa patrilo a potom som vymývala oči. Lenže my sme si nesadli. Keď ho dám menej, tak iba rozmaže mejkap. Keď ho použijem opakovane, neuveriteľne ma štípu oči. Toto hodnotenie je veľmi subjektívne, pretože mojim citlivým očiam vôbec nevyhovuje a veľmi zle mi odličoval riasenku, s ktorou obyčajný malý zelený Garnier nemal žiaden problém. Za mňa tento odličovač nikdy viac, ale čítala som viaceré pozitívne recenzie, takže určite ho nezatracujte. Ak však máte precitlivené oči, radšej neriskujte negatívnu reakciu.





Odkedy prišla do DM dekoratívna línia trend it up po nej tak trošku pokukujem, ale stále sa stopnem, lebo veď dekoratívky mám až priveľa na to, koľko jej reálne dokážem spotrebovať. Ak som však mala vybrať jeden produkt, ktorý sa mi hodil, bol to práve korektor. Preferujem tekuté korektory, a tak som si vybrala Sheer Nude korektor od trend IT UP v odtieni 010. 
Dobre sa nanáša a dokážete ho pekne rozotrieť. Nevlieza do vrások a nezanecháva matnú stopu. Pekne splynie s pleťou. Krytie je priemerné až slabšie. Výdrž ovplyvňujú rôzne faktory ako je typ pokožky, teplota, ale aj aktivity, ktoré vykonávate. Pár hodín vydrží, ale po návrate z práce už po ňom niet ani stopy. To je ale asi také štandardné pri tekutých korektoroch, ktoré pekne splynú s pleťou. Kedykoľvek počas dňa ho môžete znovu aplikovať. Je to priemerný, ale za to celkom fajn korektor za primeranú priemernú cenu. Ak však potrebujete silné a trvácne krytie, voľte iný produkt.










Viem, po ktorom z tejto štvorice by som už zaručene nesiahla a viem, že ostatné tri ma celkom bavia a niektorý dokonca aj nadchol. Pri kozmetike to však bude individuálne - to, čo jednej sadne dokonale, druhej spôsobí apokalyptickú reakciu. Ak však máte podobný typ pleti, možno sa v niektorých mojich slovách nájdete a ne/vyskúšate daný produkt :-)

PS: vedeli ste, že body do svojho DM konta môžete zbierať už aj pri online nákupoch? Zatiaľ si ešte nemôžete uplatniť kupóny, ale vraj aj to sa čoskoro zmení! :-) To je skvelé, nie?


Recenzia je sponzorovaná.

2 komentáre:

  1. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Odlicovac Alverde ma prijemne prekvapil. Nie je to sice to najlepsie co sa da kupit, ale bol napr. ovela lepsi ako odlicovac od Clinique. Recenzia tu

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]