Post Page Advertisement [Top]

Nájsť očný odličovač, ktorý by dobre odlíčil, neštípali by ma po ňom oči, nesčervenela by pokožka v okolí očí a jeho cena by nebola závratná sa mi niekedy zdá ako celkom ťažká úloha. Nie hocijaký odličovač mi sadne, mala som pár aj drahších aj lacných, ktorých kúpu som oľutovala po prvom použití. A potom je tu Garnier. Obyčajný zelený Garnier, ktorý je jeden z mála z drogériových mne vyhovujúcich. A keď som tak ešte v novembri kupovala odličovač, do košíka som prihodila aj očné masky. Nemala som s nimi žiadnu skúsenosť, ale lákali ma.

Garnier očné masky



V prvom rade by som chcela povedať, že mám celkom rada rôzne očné masky najmä pre ich okamžitý efekt, ktorý síce nevydrží, ale aspoň na tých pár hodín dokáže zjemniť vačky, opuchy, kruhy pod očami, ale aj opticky vyhladiť či hydratovať očné okolie.


Garnier Skin Naturals Moisture + Smoothness

Garnier Skin Naturals Moisture + Smoothness

Garnier Skin Naturals Moisture + Smoothness on face

Očná maska v zelenom obale je vyhladzujúca a jej kľúčovými zložkami sú kokosová voda a kyselina hyaluronová. Maska sľubuje redukciu kruhov a opuchov, intenzívnu hydratáciu a odstránenie známok únavy a stresu. Odporúča sa uskladňovať v chladničke aj kvôli lepšiemu efektu. Vyskúšala som ju pred stužkovou po tom, čo som odučila deň a dobehla ku kaderníčke. Efekt, hoci len chvíľkový, ma celkom potešil a chválim, že je vo forme okuliarov, a teda pokryje aj oblasť okolo obočia, medzu obočím a jednoducho celé očné okolie. Lákavá je aj jej cena - na notine ju zoženiete už za 1,90 €!



Garnier Skin Naturals Moisture + Fresh Look

Garnier Skin Naturals Moisture + Fresh Look

Garnier Skin Naturals Moisture + Fresh Look on face

Maska v oranžovom obale je povzbudzujúca a jej kľúčovými zložkami sú pomarančová šťava a kyselina hyaluronová. Maska taktiež sľubuje redukciu opuchov a tmavých kruhov, intenzívnu hydratáciu, odstránenie známok stresu a únavy a upokojenie očného okolia. Mám rada produkty s obsahom pomarančov a ešte radšej tie s vitamínom C (a momentálne už mám doma očnú masku od Sesdermy s vitamínom C a prezradím, že je to bomba, ale samozrejme v inej cenovej hladine ako Garnier) a ani táto kombinácia nespôsobila žiadnu negatívnu reakciu an mojej citlivej pokožke okolo očí - je to však veľmi individuálne ako pri každom kozmetickom produkte. Táto maska je už klasická zložená z 2 samostatných kúskov, pričom sa sústreďuje iba na oblasť pod očami. Keď som masku dala dole, mala som pocit sviežej pokožky a na pohľad bola hladká a bez známok únavy po celom dni. Na notine je o čosi drahšia ako jej modrá sestra, no aj tak peňaženku nezaťaží.


Mávate nájazdy na chladničku? Tak to je super, ale iba ak v nej držíte aj nejakých tých kozmetických pomocníkov, ako napríklad aj tieto očné masky. Popri príprave a vychutnávaní rannej kávy alebo šálky čaju necháte pôsobiť masku a keď budete odchádzať z bytu, nebudete pôsobiť ako zombie :-) Síce zázrak nedokážu, ale aspoň trošku osviežia pokožku očného okolia a dokážu opticky vyhladiť pokožku a zjemniť kruhy a opuchy. A aj to sa počíta, nie? :-)



MDZ-8%

2 komentáre:

  1. Obsahuju parabeny? Chcela som pozriet zlozenie na fotke, ale neda sa to rozlustit.
    Mačka z blogu Kaviareň u mačky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nešlo mi to lepšie odfotiť kvôli lesklému obalu, ale posielam linky: https://www.boots.com/garnier-eye-mask-coconut-water- a https://www.boots.com/garnier-eye-tissue-mask-hyaluronic-acid-and-orange-juice-10256391

      Odstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]