Post Page Advertisement [Top]

Zásobu kozmetiky Gisele Delorme som si doplnila začiatkom apríla. Akurát mi dochádzal čistiaci pleťový krém, a tak som si zo salónu estém objednala z portfólia Gisele Derlorme aj píling a okrem toho aj biopeptidový sprej Larens. Na túto kozmetiku som si celkom zvykla a mojej pleti vyhovuje. Ešte stále je súčasťou mojej kozmetickej rutiny. Aj keď niektoré produkty trošku zmenili balenie (zloženie ostalo rovnaké) a vyskúšala som aj rozjasňujúci píling.


Čistiaci penový krém som používala už dlhšie. Jemne vyčistí aj zvyšné stopy mejkapu (to, čo neodlíčite, ale mali by ste si pred samotným čistením dať pozor na to, aby ste si poriadne všetko odlíčili), pleť čistí šetrne a popri tom všetkom ju zbaví nedmerného mazu, ale nevysušuje! A presne to je pre mňa ideálny pleťový čistič, keďže mám skôr zmiešanú pleť a tendenciu k premasťovaniu T-zóny.




Ako môžete vidieť, aj tento čistiaci penový krém zmenil balenie. Na jednej strane je to balenie bez pumpičky pre mňa praktickejšie a dokážem z neho minúť viac. NA druhej strane je o 50 ml, pričom cena nešla rovnomerne dolu. Nuž ale na jedno čistenie stačí veľkosť hrášku speniť vo vlhkých rukách a krúživými pohybmi čistiť pleť. Používam ho takto denno-denne ráno aj večer od apríla a ešte stále je v balení aspoň 1/3 produktu :-) Nešetrím ho, jednoducho je zbytočné dávať si viac, keď mi stačí takéto množstvo. A aj napriek vyššej cene (32 € / 150 ml) je to pre mňa investícia do pleti, ktorá sa mi vracia jej zlepšeným stavom. Detailnejší popis produktu nájdete aj v tomto príspevku.


Naposledy som mala od Gisele čistiaci bioaktívny píling. Ten aktuálne v portfóliu nemajú, a tak som sa ešte v apríli rozhodla vyskúšať ich rozjasňujúci píling, ktorý funguje na princípe gommage, teda akoby ste si gumovali tvár. Ide o mierne abrazívnejšiu formu v porovnaní s bioaktívnym alebo enzymatickým pílingom, ale nemusíte mať strach z podráždenia pleti.







Stačí naniesť hrubšiu vrstvu pílingu na už vyčistenú pleť a nechať pôsobiť približne 2-3 minúty. 2 minútky sú akurát a po tom si tvár začnite rukami akoby gumovať. Zvyšok opláchnite. Pokožka je prekrvená, svieža a vyhladená. Medzi aktívne zložky rozjasňujúceho pílingu patria:

  • PŠENIČNÉ VÝŤAŽKY - jemná exfoliácia
  • FENYLOVÝ (ESENCIÁLNY OLEJ) - hydratácia, rozjasnenie
  • RUŽOVÝ OLEJ - vyživenie, zlepšenie textúry
  • VITAMÍN E - antioxidant
  • KAOLÍN - absorbuje prebytočný kožný maz

Píling má krémovú textúru, ale obsahuje aj jemné čiastočky pšeničných klíčkov, ktoré odstraňujú odumreté čiastočky. Ostatné uvedené zložky pleť zjemňujú, podporujú bunkovú obnovu, pomáhajú zlepšiť tón a jas pokožky. Výrobca odporúča používať 1 - 2 x týždenne. Ja si tento píling robím raz týždenne, resp. raz za dva týždne. Inak preferujem enzymatický píling od Larens, ktorý je v porovnaní s týmto gumovacím šetrnejší. Ak však budete dodržiavať pokyny, pleť budete mať hladučkú (ale nedotýkajte sa jej, nechcete si spôbosiť akné), jemnú a tak prirodzene jasnú, žiadne nežiaduce lesklé časti. Píling je o čosi drahší (38 € / 75 g), no pri použití raz týždenne / dvakrát mesačne mám od apríla stále ešte takmer polovicu balenia.

Gisele Delorme je francúzska značka kozmetiky, ktorá funguje od roku 1977. Jedinečné zloženie prírodných aktívnych látok, esenciálnych olejov, rastlinných olejov, morských výťažkov, vitamínov navodzujú pocit uvoľnenia a komfortu. Produkty nie sú testované na zvieratách, sú navzájom kombinovateľné, bez obsahu parabénov, bez minerálnych olejov, bez alkoholu a sú vegánske. Inak túto značku už môžete vidieť aj v rôznych časopisoch, takže postupne jej kvality začne objavovať určite viac ľudí :-) Pri Gisele totiž neľutujem jediné investované euro a to isté platí aj pre značku Larens.



Posledným produktom, ktorý som si v apríli kupovala v "mojom" salóne bol biopeptidový sprej Larens. A to bolo asi naposledy, čo som ho kupovala inde ako priamo na stránke wellU, kde sú často rôzne akcie a už sa mi ho podarilo kúpiť aj za 25 € / kus (inak som ho kupovala za 40 € / kus). Tento sprej zmenil iba balenie (aj keď to priehľadné bolo praktickejšie, keďže ste videli, koľko vám ostáva, to tmavšie má zmysel pre zachovanie kvality produktu, keďže tmavšie balenie lepšie chráni obsah), zloženie ostalo pôvodné a budem sa opakovať, ale je to must-have. Nesmierne si ho obľúbil aj môj manžel a to už je čo povedať! Po cvičení sa mu zvykli na chrbte tvoriť vyrážky. Už po prvom použití spreja po sprche sa začali liečiť a teraz má už chrbát čistý. Nič iné si na chrbát nedával. Viac o tomto spreji nájdete na blogu a stále môžete využiť môju špeci zľavu 15 % :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]