Post Page Advertisement [Top]

Túto pleťovú vodu som po prvýkrát vyskúšala pred pár rokmi, keď bola v minibalení ako darček k časopisu (tuším k Eve). Nemala WOW efekt, ale ani ma nepohoršila. Jednoducho bežná pleťová voda. Keď som bola v júni v predajni Manufaktura, išla som cielene po šampónoch, no prihodila som do košíka aj túto pleťovú vodu. Žmurkla na mňa a nemala som doma inú pleťovú vodu, tak som si povedala, že prečo nie.


Upokojujúca pleťová voda je určená na dočistenie pleti ráno a večer. Pleť už má byť odlíčená, aj keď ňou odstránite nejaké zvyšky mejkapu, ale neurobí prácu odličovača stopercentne.
Prinzávam, že nie vždy používam pleťovú vodu. Počas dní, keď sa vôbec nelíčim ju zvyknem použiť iba ráno na osvieženie a potom pokračujem čistením. Po čistení si pleť prestriekam biopeptidovým sprejom od Larens. A taktiež večer to možno občas robím naopak - najprv odstránim nečistoty touto pleťovou vodou (a takmer vždy som prekvapená, koľko prachových častíc mi ostane na tampóniku) a pokračujem čistením.



Pleťová voda obsahuje sedmokrásku, ovsený výťažok, mandľový olej a kyselinu mliečnu, vďaka čomu pleť hydratuje, osviežuje, sťahuje póry a pri tom všetkom pleť nedráždi a nezanecháva nepríjemný lepivý pocit. Táto receptúra je šetrná, neobsahuje farbivá, parfumy, parabény, alkohol a ani ropné produkty. Navyše balenie je veľmi roztomilé. 
Ako som písala vyššie - možno ju nepoužívam "podľa návodu", ale kúpu rozhodne neľutujem. Za mesiac a pol som spotrebovala len polovicu balenia pri používaní opísanom vyššie. Stále však platí, že na mňa nemala WOW efekt, ale rozhodne nie je zlá. Taký ten zlatý priemer, ale s fajn zložením a prijateľným efektom. Za 215 ml pleťovej vody bez akcie zaplatíte cca 6,50 €.



A tu je foto celého môjho vtedajšieho nákupu. V júni mali v Manufakture akciu, počas ktorej ste pri nákupe nad 20 € získali zadarmo dezinfekčný gél na ruky. Chcela som si kúpiť hlavne šampóny, tento extra jemný šampón z kolekcie Dead Sea je totiž aktuálne môj TOP šampón. Používam už tretie balenie a zatiaľ mojej pokožke hlavy a vlasom dokonale vyhovuje. Dúfam, že to takto pôjde aj naďalej, pretože som si prešla už rôznymi štádiami (lupiny, šupinky, začervenaná svrbivá pokožka, vlasy ako slama alebo rýchlo mastiace sa vlasy - ako reakcia na šampón), kým som našla ten pravý. A ako som sa vlastne dostala k tej pleťovej vode? Keď som už išla k pokladni s úsmevom na tvári skrytým pod rúškom, asistentka predaja ma upozornila, že mi chýba tuším ešte nejakých 5 €, aby som dostala darček (teda ten dezinfekčný gél). Tak som sa poobzerala, dala si poradiť a zobrala túto pleťovú vodu. 

Skúšali ste sedmokráskovú pleťovú vodu od českej Manufaktury?

4 komentáre:

  1. Možno to stojí za pokus :-) ja milujem ich šampón Mŕtve more.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Kúpila som si tento toner teraz a príde mi veľmi dobrý. Ja ho používam na vyčistenú pleť ako prvý krok a počas dňa si vystačím iba s týmto tonerom.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mám druhé balenie a zatiaľ stále spokojnosť. Nehovorím, že je to najlepší toner, ale je celkom fajn.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]