Post Page Advertisement [Top]

Keď som si kúpila prvý biopeptidový sprej Larens netušila som, že sa mi táto značka dostane pod kožu. Sprej ma nadchol (akruálne používam už tretie balenie) a neostalo len pri ňom. Postupne som sa začala zoznamovať s ich portfóliom aj vďaka kozmetickému salónu estém, kde pravidelne každý mesiac chodievam na odborné ošetrenia. A potom som sa skontaktovala s blogerkou SaveOnBeauty a zistila o tejto značke ešte čosi viac :-) Dnešný príspevok v krátkosti popíše moju prvú objednávku a môžete sa tešíť aj na 15 % zľavový kód! :-)


Prvé dva spreje som si kúpila v kozmetickom salóne za 40 € / kus. Nebola by som do nich investovala opakovane, ak by som nevidela účinky. Zjemnil mi príznaky kožného ochorenia seborea, priaznivo pôsobí nielen na pleť, ale aj na vlasovú pokožku. A dokonca v čase, keď som rúška vyprala s avivážou (sensitive, s tým najlepším úmyslom...) a na celom krku som bola vyhádzaná, pomohol urýchliť liečbu. Aplikujem si ho denne niekoľkokrát aj na osvieženie tváre počas dňa (áno, aj na mejkap). Aj rôzne rany sa hoja rýchlejšie a aj pleť po čistení sa upokojí rýchlejšie. Ak nič iné, tak tento sprej je určite must-have od firmy Larens. 
Produkty Larens (a aj iné) má pod palcom Wellu.eu, kde som sa zaregistrovala a všetko nakupujem lacnejšie. Nie sú to šialené výpredajové zľavy typu - 90 %, ale potešia a často je v ponuke nejaký produkt v špeci zľave alebo v sete (napr. toto kombo Beauty Intensive Duo - biopeptidový sprej a sérum na očné okolie a mimické vrásky - ktoré bude určite súčasťou mojej ďalšej objednávky). Ak vás zaujíma niečo o registrácii, pokojne ma kontaktujte.

A čo som si objednala pri prvej objednávke z Wellu.eu?



Enzymatický píling som od Larens-u ešte neskúšala, pretože mám v súčasnosti otvorený píling od Gisele Delorme, no Liftingový pleťový krém som vyskúšala vo vzorke a bol perfektný. Žiadna negatívna reakcia pleti, žiadne premasťovanie, ale hydratovanie a pocit hebkej pleti. Áno, po 1 vzorke :-)


Ako som písala v krátkosti v úvode a v článku v januári, biopeptidový sprej je moja srdcovka. Ono to nie je iba obyčajný sprej alebo voda s rozprašovačom. Obsahuje biopeptidový komplex, koloidné striebro, ale aj biotín a iné účinné zložky. Má ochranné, vyživujúce a regeneračné účinky. A budem sa opakovať - ak už nič iné, toto je určite must-have každej domácnosti. Zmenil síce obal, ale inak zostal účinok rovnako skvelý.



V balíčku som našla aj tieto 4 vzorky, ktoré som postupne skúšala. Tých 4 x 1,5 ml ťažko hodnotiť nejako dôkladne, ale dojem urobili dobrý. Niekedy už na základe vzorky viete, že toto nie je produkt pre vás a niekedy vás práve vzorka nadchne a kúpite si plné balenie. Na Liftingový krém sa celkom teším po spotrebovaní kolekcie Krásna záhradníčka od Havlíkovej apotéky, ktoré aktuálne používam. Spoločné vlastnosti vzoriek: dobrá konzistencia, vpíja sa do pleti, hydratuje, vyživuje, nepremasťuje a nezaťažuje, bez parfumácie / resp. s jemnučkou parfumáciou (sérum).



Túto pleťovú masku mi minulý mesiac aplikovala aj kozmetička v salóne. Neverila som, že maska môže mať predĺžený účinok - teda, že jej efekt nie je viditeľný len hneď po použití, ale že môže trvať pár dní (až týždeň). V balení sú 4 masky, teda sada je určená na mesiac intenzívnej domácej anti-age terapie. 20 minútový relax hydratuje, vyživuje, obnovuje a dokonca aj jemne vyhladzuje pleť a účinok pretrváva. Aj po pár dňoch som mala hladkú, hebkú pleť a mimické vrásky zjemnené. Tento týždeň ju použijem znova, celkom ma zaujíma, čo to urobí s pleťou po pravidelnej aplikácii 1 x týždenne.

A to najlepšie na záver! Sľúbená zľava na nákup. Ak vás značka Larens oslovila, a verte, že mňa veľmi, inak by som do nej toľko neinvestovala), verím, že vás poteší - 15 % na všetko. Stačí, ak pri objednávke na stránke Wellu.eu zadáte tento kód: YJP3KLCK2P. Registrácia však je potrebná.





6 komentárov:

  1. Ja odporucam si pred maskou spravit enzymaticky peeling a az potom zistite silu masky. Tu si potom nechajte aj celu hodinu, pokial sa jej obsah uplne nevpije do pleti :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj, chcela by som sa opytať,
    treba sa pri objednávke registrovať?Dakujem

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ahoj, nie, objednávku je možné zrealizovať aj bez registrácie. Ak by si s tým mala nejaký problém, napíš mi ;-)

      Odstrániť
    2. Ahoj Monika,
      je možné, že v čase, keď som písala článok o Larens to bolo inak. Teraz som chcela vyskúšať objednať s kódom a vyhodilo mi, že sa musím registrovať. Registrácia je teda povinná, ale neplatíš za ňu nič, pretože sa nestávaš obchodným partnerom. Ak by si sa chcela stať obchodným partnerom a mať trvalú zľavu 20 %, tak mi napíš správu, vyriešime to ;-) Je mi však ľúto, že sa nedá spraviť nákup bez registrácie :-(

      Odstrániť
  3. Bez použitia zľavového kódu je možné nakúpiť aj bez registrácie.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]