Post Page Advertisement [Top]

Už pred pár mesiacmi ma zaujalo, keď mi počas ošetrenia v kozmetickom salóne estém v Prešove viackrát aplikovali na tvár peptidový sprej. Moja pleť sa aj po čistení (kombinácia ultrazvuk a manuálne) rýchlejšie regenerovala a nebola taká začervenaná. Sérum ma zaujalo natoľko, že som sa rozhodla kúpiť si jedno balenie aj domov a svoje rozhodnutie neľutujem.


Sérum stavia na účinnom komplexe peptidov rybieho kolagénu, vitamínu C a biotínu. Sľubuje účinok na celé telo - od vlasov až po päty. Malo by regenerovať, vyživovať, chrániť, intenzívne hydratovať, dodávať pružnosť a pevnosť pleti, posilňovať štruktúru vlasov, mať protizápalové a antibakteriálne účinky, chrániť proti UV, ale aj zmierňovať podráždenie a následky opaľovania.




Peptidové sérum v spreji je v ponuke v 2 baleniach - 100 ml a 250 ml. Vybrala som si to väčšie. Bolo zabalené v papierovej škatuľke bez zbytočnej fólie, čo oceňujem. Na škatuľke je tiež nálepka (nie je na foto) s nápisom Swiss Quality Control . Zároveň bola nádobka prelepená ochrannou páskou, a tak máte istotu, že sérum nikto pred vami neotvoril (toto je dôvod, prečo bohužiaľ nerada nakupujem v drogérii, keďže zákazníci často pootvárajú rôzne produkty, ktoré sú potom znehodnotené. Prosím, nerobte to.).




O značke LARENS: nepoznala som ju, kým som sa s ňou nestretla v kozmetickom salóne. Ide však o exkluzívnu značku zameranú na špeciálnu starostlivosť. Jedinečným spôsobom kombinuje biologicky aktívny kolagén, bio peptidový komplex a nano vodu. Ich technológie sú založené na získavaní prírodných výťažkov rastlín a byliniek. K ďalším, v svetovom meradle revolučným látkam vypracovaným vedcami patria zložky získavané z vybraných druhov sladkovodných a morských rýb. Jedinečnosť komponentov spočíva v tom, že sa získavajú metódou extrakcie za studena, ktorá umožňuje zachovať biologickú aktivitu prírodných aktívnych látok v koži rýb. Ich rôznorodosť má priamy vplyv na opravné procesy v ľudskej koži a má tiež široké uplatnenie v nutraceutike – novom odvetví na podporu regeneračných a liečebných procesov. zatiaľ čo ostatné sú predmetom obchodného tajomstva spoločnosti.




Sprej je potrebné pred každým použitím pretrepať, keďže niektoré čiastočky, napr. viditeľné koloidné striebro, sa usadzujú na dne.



Nebudem prepisovať letáčik, všetko podstatné si môžete prečítať na tejto fotke a dosť sa dozviete aj zo zloženia. Prejdem na vlastnú skúsenosť. Sérum používam každý deň ráno aj večer po čistení pleti pred aplikáciou pleťového krému. Stačia 2-3 streky. Nepoužívam ho však len na tvár, ale aj na vlasy, ktorými je tvár lemovaná, keďže práve táto oblasť je u mňa problematická a dosť rýchlo sa mi presušuje, čo je nasledované tvorbou chrastičiek.

Okrem toho, že po čistení je pleť rýchlejšie upokojená a menej začervenaná sa aj lepšie hojí akýkoľvek nežiaduci prejav. Krémy sa lepšie vstrebávajú a pleť nie je taká suchá. Zároveň priaznivo pôsobí aj na oblasť vlasov, keďže sa mi tvorí podstatne menej chrastičiek a to ho používam relatívne krátko (približne 2 mesiace). Nepoužívam ho na telo, pretože to momentálne nepotrebujem, ale ak by sa vyskytol nejaký problém, určite to vyskúšam. Taktiež ho nepoužívam na celé vlasy, iba na tú inkriminovanú oblas, takže objektívne neviem zhodnotiť jeho účinok na štruktúru vlasov.

Toto sérum v spreji je niečo ako termálna voda v spreji, ktoré som milovala. Až na to, že má podstatne iné a účinnejšie zloženie a už po takom krátkom čase som si všimla priaznivé účinky.  Cez Vianoce som sa nejako neobmedzovala a na tvári sa to vôbec neprejavilo (inokedy mi hlavne sladké spôsobilo hneď nie jednu šarapatu). Nebudem tvrdiť, že je to kozmetický zázrak, ale zaručene má čosi do seba a výborne dopĺňa pleťovú starostlivosť. Zároveň tým, že stačia 2-3 streky ho neminiete rýchlo. Povedala by som, že priaznivo pôsobí aj na atopické prejavy pokožky. A hoci ma stálo 40 €, boli to dobre investované peniaze.

Po spotrebovaní celého balenia by som recenziu doplnila, keďže som si objavila mini pigmentové škvrnky a celkovo ma zaujíma, či zlepší elasticitu pleti, prípadne či zjemní vrásky.

2 komentáre:

  1. Milujem ho, brutálna závislosť a nič s tým nenarobím :) aj keď už v novom balení teda :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno, je skvelý :-) Už míňam druhé balenie, ten nový dizajn je o čosi príťažlivejší, ale nič to nemení na jeho multifunkčnosti ;-)

      Odstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]