Post Page Advertisement [Top]

V poslednej dobe nakupujem veci, ktoré mám vyhliadnuté už dlhšie. Nejaké tie impulzívne nákupy sa mi občas ešte prihodia, ale zväčša si poriadne premyslím, či danú vec využijem a až potom kupujem. Asi to prišlo vekom :-D Ani táto objednávka nebola impulzívna. Na sadu Holiday Hall of Fame som pozerala veľmi dlho. Oplatila sa aj za pôvodnú cenu, no v akcii bola priam lákavá. A pri príležitosti začiatku nového školského roka som si urobila radosť. Toto nebude dôkladná recenzia, iba rýchle dojmy (hoci niektoré produkty používam už dlhšie a v tejto objednávke som si iba doplnila zásoby). Stále totiž platia akcie, ktoré som využila a ušetrila tak značnú sumu peňazí. Ak vás láka značka Urban Decay alebo máte s týmito produktami dobré skúsenosti, teraz sa ich kúpa oplatí.


Toto bola moja druhá objednávka z českého e-shopu Urban Decay. Ak vás zaujíma tá prvá, nájdete ju tu na fanpage. Nepísala som o nej na blogu. Vtedy som dostala viac vzoriek ako darček (a ceruzka je plnohodnotná, používam ju dodnes), teraz som získala lepšiu zľavu.

Sada Holiday Hall of Fame obsahuje 3 miniatúrky a plnú verziu čiernej ceruzky. Tie miniatúrky však nie sú mini v pravom slova zmysle. Tak napr. z podkladovej bázy som už mala ešte menšie balenie a tiež aj ceruzku som mala polovičnú ako darček k mojej prvej objednávke v e-shope Urban Decay (nie preto, že bola prvá, ale mali vtedy takú akciu).



Dnes som sa s riasenkou Perversion zoznámila bližšie, pretože ostatné produkty som už skúšala aj skôr. 



Kefku má prijateľnú, s týmto typom sa mi pracuje celkom dobre. Ako dopadlo prvé použitie uvidíte nižšie. Mini cestovné balenie riasenky Perversion je tiež na predaj, má 4 ml (plné má 12 ml). 



Fixačný sprej All nighter je klasika :-) Už dávnejšie som mala jedno minibalenie, minulý rok som si kúpila veľké balenie (ktoré ešte stále míňam) a teraz som doplnila zásobu ale že brutálne. Tento 30 ml a k nemu ešte jedno plné balenie. Na dlhé obdobie mám vystarané :-D Inak mal by byť spotrebovaný do 6 mesiacov od otvorenia, čo je reálne pri pravidelnom používaní. Nie je parfumovaný. Pleť nezmatní, ale zafixuje líčenie na dlhšiu dobu. Vďaka tomu, že ju nezmatní nepociťujete nepríjemný pocit sťahov na pokožke. Mimochodom, všimli ste si nápis Skindinavia? Áno, aj tento sprej vznikol v rámci spolupráce. Skindinavia je známa dokonalými fixačnými sprejmi. A tento je tiež skvelý :-) 
Aj túto 30 ml miniverziu fixátora All nighter si môžete kúpiť samostatne. 



Ceruzky 24/7 Glide-on Eye Pencil sú celkom ikonické. Keď sa povie Urban Decay, predstavím si paletky Naked, fixátor All nighter, potom mejkap Stay Naked (ktorý som nemala, ale je celkom zapamätateľný) a tieto ceruzky. 
Dobre sa s nimi pracuje a sú veľmi odolné. Aj keď preferujem tekutú linku, pretože si ňou viem vykresliť tenučkú linku tesne k línii rias, táto ceruzka je super. A najlepšie je, že sa nepohne až kým ju neodlíčite. Dávnejšie som mala fialovú verziu, o ktorej ste si mohli prečítať na blogu. Toto je moja druhá čierna. Celkom rýchlo sa míňa a pre lepší efekt je istejšie zastrúhať ju do ostrejšieho hrotu. Ak chcete dymový efekt, dá sa dobre rozmazať. Určite nájdete aj lacnejšiu ceruzku a porovnateľnú alebo možno lepšiu kvalitu. V tomto sete je to však veľmi dobrá kúpa ;-)




Podkladová báza Eyeshadow Primer Potion udrží očné tiene na mieste hodiny. Tu si môžete pozrieť test, ktorý som urobila v minulosti a obstála veľmi dobre. Aplikátor je veľmi praktický a dobre sa s ním manipuluje. Nanesiete akurátne množstvo podkladu. Stačí nechať trošku zaschnúť a môžete aplikovať očné tiene. V ponuke je aj v tejto 5 ml miniverzii. 

Sada Holiday Hall of Fame obsahuje skvelý testovací / štartovací základ kozmetiky Urban Decay. Ak neviete, či vám to alebo ono bude vyhovovať, za akciovú cenu toto stojí za úvahu ;-) Nikto mi neplatí, aby som vám písala tieto riadky, toto nie je žiadna spolupráca. Sama som sa so značkou Urban Decay zoznamovala postupne a pred rokmi hlavne vďaka kamarátke, ktorá žije v USA a poposielala mi niekoľko ich produktov. A objavila som medzi nimi aj celkom zaujímavé poklady. No a teraz, keď som vychytala akciu je spokojnosť dvojnásobná.

Apropo akcia:


Sada Holiday Hall of Fame bola v akcii, keďže ju dopredávajú. K tomu som si dokúpila plné balenie Eyeshadow Primer Potion a All Nighter., na ktoré je tiež akcia pri kúpe výhodného setu.  Poštovné som mala zadarmo a táto objednávka ma vyšla na necelých 70 €. Ak by som si jednotlivé produkty kupovala samostatne bez akcie, zaplatila by som 119 €. Rozdiel je teda značný.

Okrem výhodného setu som do objednávky nahodila aj plné balenie fixátora All Nighter (118 ml). Rozdiel medzi týmto a 30 ml minibalením môžete vidieť na foto nižšie.





A do zásoby sa zíde aj plné balenie Eyeshadow Primer Potion (10 ml). Neotvorené balenie môžem mať doma dlhšie a po otvorení si dať pozor na to, aby som ju nepoužívala dlhšie ako 6 mesiacov (ale myslím si, že ak by som ju náhodou po tých 6 mesiacoch otvorila, je možné, že by už nefungovala až tak spoľahlivo alebo by bola suchšia). Rozdiel medzi plným balením a tým zo sady (5 ml) môžete vidieť na foto nižšie.






K objednávke mi pribalili aj 2 vzorky - sérum Kiehl's a korektory Stay Naked - na tie som sa celkom tešila a dnes som vzorku aj otvorila.



Korektor (použila som odtieň 20 CP - druhý zľava) bol tuhší, ako som čakala, ale stále tekutý. Kryl pomerne dobre a celkom slušne aj obstál. Ešte si pozriem nejaké ďalšie recenzie a videá, ideálne by som rada vyskúšala niekde tester (reálne to vidím napr. na Douglas v KE) a keď nabudúce bude akcia, možno si ho objednám alebo kúpim v kamennej predajni. Možno ;-) Musím si to poriadne premyslieť a zvážiť pozitíva (po jednom použití vzorky: krytie, výdrž) a negatíva (hlavne cena).







Na líčenie očí som použila paletku Naked2 Basics (milujem hlavne prvé dva odtiene Skimp a Stark) a čiernu ceruzku 24/7. S riasenkou Perversion (minibalenie z Holiday Hall of Fame) to bol trošku boj. Nebola príliš mokrá, čo je na jednej strane výhoda, lebo sa absolútne neotláča. Na druhej strane práca s ňou bola obtiažnejšia a výsledný efekt nebol úplne podľa mojich predstáv. Výdrž však potešila - ani sa nepohla. Často sa mi stáva, že mi riasenka pri prvom použití veľmi nesadne, no keď jej dám šancu, skamarátime sa. Takže určite jej ešte dám šancu a uvidím, či ma prekvapí.


Nasledujúce líčenie som podrobila celodennému testu v práci. Deň bol štandardne ubehaný - ako vždy na začiatok školského roka. Dnes som mala ale po prvýkrát na kompletnom mejkape rúško. A dostal teda poriadne zabrať. 

7:00
rúž Clinique Raspberry Pop

15:00

Po príchode z práce by tvár určite nebola takto lesklá, ak by som na sebe nemala rúško, keďže som cítila, ako sa mi tvár potí a rosí z vlastného dychu. No predošlé riadky sú zanedbateľné v porovnaní s tým, že si rúškom chránime zdravie.

Toľko také prvé dojmy z nákupu premiešané skúsenosťami. Keď som tento príspevok dnes začínala písať, myslela som si, že to bude stručné s pár fotkami, ale nakoniec to vyšlo takto celkom nadlho. Ak ste dočítali až sem - obdiv a vďaka ;-)

Netvrdím, že niet lepšej kozmetiky ako Urban Decay. Je pomerne drahá a niektoré produkty nájdete rovnako kvalitné (a možno aj kvalitnejšie) v nižších cenových hladinách. Odporúčam tie, s ktorými som veľmi spokojná už dlhšiu dobu a zdôrazňujem, že je fajn vychytať akcie. Tak ako pri sade Holiday Hall of Fame. Ak sa nemýlim, tak ju uviedli pred Vianocami ako darčekovú limitku. Už vtedy som si povedala: Ok, tak toto sa mi páči a využijem to. No počkala som. Potom som videla, že je v zľave a už mi začalo vyťahovať kreditku, ale povedala som si, že počkám. A keď som pozerala na web minulý týždeň a ona bola v akcii a vychytala som celý nákup za dobrú sumu povedala som si, že mi je asi súdená ;-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]