Post Page Advertisement [Top]

Výber top produktov za uplynulý rok je už tradične prvým príspevkom nového roka. Toto je šiesty ročník. Rok 2021 bol na blogu azda ešte chudobnejší ako rok 2020, ale verím, že napriek tomu priniesol zopár užitočných recenzií a inšpiratívnych príspevkov. 

Skutočnosť, že tých recenzií bolo menej ani tak nesúvisí s tým, že nebolo o čom. Skôr som sa v kozmetike viac ustálila a skúšam menej noviniek, pretože keď už raz nájdem niečo, čo mi účinkuje, nemám dôvod meniť to. Aj keď... niekedy je zvedavosť silnejšia a práve tak sa občas dostanem k zaujímavému kúsku.


Milí čitatelia, predstavujem vám výber toho najlepšieho, čo sa objavilo na blogu v roku 2021.






Mejkap


Dlho som chcela vyskúšať magnetické riasy s linkou od Ardell a konečne sa podarilo. Gélovú linku neodporúčam (tá moja bola príliš hutná a nedalo sa s ňou pracovať), ale s tekutou to ide ako po masle. A zvládla som to aj ja - a to som v aplikovaní takýchto pomôcok tak trošku ľavá.
Okrem týchto magnetických mihalníc ma v uplynulom roku v kategórii mejkap veľa nenadchlo. Držím sa stále overenej klasiky a keď som aj občas vyskúšala niečo nové, nemalo to ten správny WOW efekt.


Môj favorit roku 2021



Pleťovka

Aj v tejto kategórii som sa začala držať zaužívaných stereotypov, hoci mám pár rozpoužívaných noviniek (pre mňa noviniek) a možno takto o rok bude v zozname TOP za pleťovku viac produktov. Určite odporúčam dennú aplikáciu SPF. Nielen že sa nespálite, ale zároveň máte účinnú prevenciu rakoviny kože a predčasného starnutia - tzv. photoaging. Trvalo mi, kým som si zvykla používať SPF denne, ale už to beriem tak automaticky ako umývanie zubov.
Spomedzi všetkej pleťovky, čo som v roku 2021 vyskúšala ma celkom dostalo sérum LipoColl od Larensu a odvtedy som už spotrebovala niekoľko balení. Kolagénom nabitý flakón poteší pleť.

Môj favorit roku 2021




Telovka

Roky 2020 a 2021 so sebou okrem iného priniesli aj vysušenú pokožku rúk z neustálej dezinfekcie. Celkom účinným pomocníkom je Rich Cream od Larens, ale neodporúčam ho aplikovať viackrát denne, keďže je dosť koncentrovaný a môže potom skôr uškodiť. Tak 2x je optimum, ale pokojne aj iba raz denne, napr. večer (to je súčasťou môjho večerného rituálu). 
Obľúbila som si aj Repair Gel od Larens a istú dobu som ho používala na celé telo. Je fajn aj po holení a celkovo upokojuje pokožku. Toto je taký must-have do každej domácnosti. Nikdy neviete ;-) Pomáha tiež urýchľovať hojenie rôznych rán.
Pre mňa donedávna neznáma značka Institut Karité prekvapila príjemnou konzistenciou a ich telové mlieko som si veľmi obľúbila - a navyše nezaťažuje ani peňaženku. V uplynulom roku som mala niekoľko pokusov s deodorantmi a celkom ma zaujal Keops od značky RoC.

Moji favoriti roku 2021




Vlasovka

Kým doteraz práve v tejto kategórii zväčša figurovalo najmenej produktov, v uplynulom roku to bolo inak. Vďaka rôznym profilom na instagrame, ktoré sledujem, som objavila profi značky vlasovej kozmetiky, ktoré mi zachránili pokožku hlavy pri pretrvávajúcej seborei (ktorú som počas celého tehotenstva nemala a vrátila sa mi ako bonus s vypadávajúcimi vlasmi približne 3 mesiace po pôrode). Ak vás trápi seborea, určite všetkými desiatimi odporúčam šampón ZENZ 07. Objavila som tiež kadernícku značku Maria Nila a zaľúbila sa do ich kondicionéra na farbené vlasy.
Skvelým každodenným pomocníkom sú hodvábne gumičky - niekedy nechápem, ako som mohla fungovať bez nich. Vlasy sa mi takmer nelámu a nezamotávajú sa do gumičiek. Čerešničkou na torte tejto kategórie je masážny ježko, ktorý mi spríjemňuje umývanie vlasov a prekrvuje a masíruje pokožku hlavy.

Moji favoriti roku 2021







Možno sme si mysleli, alebo dúfali, že rok 2020 bol náročný a už bude dobre. Rok 2021 bol možno ešte náročnejší. 
Tešme sa preto z každého dňa, užívajme si každý okamih a radujme sa ako malé dieťa. Je to klišé, ale jednoducho nikdy nevieme... 
Venujme svoj vzácny čas tomu, kto a čo za to stojí ;-) 
Všetko dobré v novom roku 2022 a hlavne buďte zdraví  :-)



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]