Post Page Advertisement [Top]

Netajím sa tým, že rúže od Avonu mám celkom rada. Nie všetky, samozrejme. Keď som dostala možnosť vybrať si niekoľko produktov na vyskúšanie, brala som automaticky rúže, ale rozhodla som sa ísť aj cestou telovej kozmetiky a bola som veľmi milo prekvapená. Už vopred prezradím, že toto zimné duo telové mlieko a balzam na pery som si veľmi obľúbila. A taktiež aj tekuté rúže Lip Paint.


Začnem telovkou, postupne prejdem cez pleťovku a až na záver sa dostaneme k mejkapu :-)

Práve tie dva skvelé výrobky - telové mlieko a balzam na pery - neviem nájsť na ich webe, ale verím, že sú v ponuke štandardne akurát v iných obaloch.





Regeneračné hydratačné telové mlieko s kokosovým olejom (to bude zrejme tento produkt v štandardnom obale) ma veľmi prekvapilo a potešilo. Vôňu má úplne jemnučkú, textúru má až takmer gélovú. Dobre sa nanáša, celkom rýchlo sa vsterbáva a a pokožku dosť dobre hydratuje a obnovuje. Po pôrode som sa trošku zanedbala (trvalo, kým sme sa dokázali zladiť) a bola som rada, že som stihla sprchu. Na nejaké krémovanie som ani nepomyslela. Až kým som nemala znovu suchú pokožku. A toto telové mlieko ju dalo dokopy. Bez náznaku podráždenia. Naozaj skvelá voľba :-) 

Balzam na pery je z tých obyčajných najobyčajnejších a predsa urobí dobrú službu. Preferujem balzamy bez vône a bez farby, ktoré hgydratujú pokožku pier. A to tento malý pomocník splnil ukážkovo.



Sprchovací krém s vôňou medovníkov nemá len rozkošné balenie a medovníkovú farbu, ale dokonalo medovníkovú vôňu - žiadne presladené koláčiky, ale vonia ako pravé medovníkové korenie. A tá vôňa, to sú čisté Vianoce :-) Preferujem dermokozmetiku a bez vône, raz za čas sa však "opustím" a doprajem si relaxačnú aromaterapiu v sprche.





Kolekcia Planet Spa patrí k všeobecne obľúbeným líniám Avonu. Rozžiarujúcu zlupovaciu pleťovú masku s čiastočkami zlata som chcela vyskúšať hlavne zo zvedavosti. Nuž, nie je to moja šálka kávy ako sa hovorí. Žiadne extra rozžiarenie sa nekonalo a pravdupovediac mi jej odstraňovanie trošku liezlo na nervy a pritom som kedysi mala zlupovacie masky veľmi rada hlavne kvôli tomu odstraňovaniu, dnes preferujem skôr výživu a pleť rozžiarujem pomocou krémov a sér. 






S riasenkami od Avonu to mám tak všelijako. Jedna sadne, iná vôbec. Prvé použitie tejto bolo značne rozpačité, ale potom sme si nejako sadli. Vytáčajúca špirála Unlimited Drama má zaoblenú kefku so štetinami a celkom dobre sa s ňou pracuje. Ľahko sa odličuje a nevadila ani mojim citlivým očiam. Áno, viem si predstaviť aj oveľa lepší efekt keď sa povie Unlimited Drama, ale v tejto cenovej kategórii je to celkom OK. Nepadla som na zadok, ale nie je to ani fail. 







Najviac zvedavá som bola na rúže. Ako som písala už v úvode - tie tekuté ma naozaj dostali. Ten klasický matný ma dostal odtieňom.






Tekuté rúže s matným efektom LIP PAINT som si vybrala v 3 odtieňoch a všetky sa mi veľmi páčia. Azda najviac môjmu kozmetickému srdiečku ulahodil Crushed Orchid (3. fotka). Všetky mnou vybrané odtiene sú jemné a použiteľné na každý deň na hocijakú príležitosť. Ten efekt nie je úplne matný, skôr semimatný. Oceňujem, že pery nevysušujú (čo sa pri matných rúžoch môže stávať). A tiež veľmi oceňujem, že sú krémové a miznú z pier postupne. Aplikátor je veľmi fajn a jemný, dobre sa nanášajú.

Rúž Ultra Matte (posledná fotka) som si vybrala v žiarivo ružovom odtieni Electric Pink. Farba je krásna a veľmi mi pripomína moje kozmetické začiatky, keď som práve takéto farby rúžov používala často a rada. Efekt je o čosi matnejší, ale stále nie úplne matný. Trošku som mala pocit, že mi pery vysušoval a toto je jediný rušivý moment na tomto rúži. 

Ak by som si mala vybrať medzi klasikou a tekutým spomedzi týchto dvoch jednoznačne volím tekutý. 


Zaujal vás môj výber produktov od Avonu?

1 komentár:

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]