Post Page Advertisement [Top]

Poznáte slovenské hodvábne gumičky do vlasov Pongee? Ak nie, tak tu si o nich môžete prečítať. Hodváb nielen vo vlasoch je totiž čosi ako malé čierne. No v e-shope YouHairstyling nekúpite iba gumičky, ale aj masážneho Ježka. Pozerala som na neho všelijako, kým som si neprečítala recenzie a rozhodla obdarovať samu seba. A odvtedy sme takmer nerozluční.


Nikdy by som si nebola pomyslela, že pri umývaní vlasov budem preferovať nejakého pomocníka namiesto prstov. Ale tento Ježko - tak to je úplne iný level umývania vlasov. A pritom to vyzerá ako "taková blbost".



V čase, keď som objednávala Ježka pre seba som objednala aj sadu gumičiek pre sestru - a tá patrí k ďalším spokojným zákazníkom Pongee ;-) Ježko prišiel v plastovom obale, ktorý putoval ihneď do triedeného odpadu. Možno by bola škatuľka lepšia, ale ak ho chcete prenášať, určite oceníte tento plastový obal. So mnou necestuje, je pohodlne usadený na polici v kúpeľni vedľa vlasovej kozmetiky pripravený na použitie.


Predáva sa vo viacerých farbách, ja som si zvolila neutrálnu béžovú. Cena 1 Ježka je 15 €, čo sa môže zdať celkom dosť. ALE - úplne mi zmenil pohľad na umývanie vlasov. 


Ježko je plastová masážna kefa, ktorá má ostne a hlavicu okolo nich vyrobenú z mäkkého silikónu. Práve jej používanie stimuluje pokožku hlavy, zbavuje ju rôznych nečistôt a tiež aj mazu. Je vhodná pre všetkých, od detí po dospelých a ocenia ju aj ľudia, ktorých trápi seborea, atopický ekzém, lupiny či nadmerné mastenie sa vlasov. Zároveň tým, že pokožku hlavy stimuluje dokáže pomôcť aj v boji proti padaniu vlasov.


Do skúšania som išla bez očakávaní. Ale už prvé použitie pred viac ako mesiacom mi ukázalo, že toto je ono. Milujem masáže hlavy a dopriať si ju doma pri každom umývaní a zároveň tak šetrnejšie čistiť pokožku hlavy a pomôcť jej účinnejšie sa zbaviť všetkého nepotrebného je super kombinácia. Ostne sú jemné a ohybné (silikón) a efektivita umývania je podstatne výraznejšia. 

Hej, tých 15 € sa mi zdalo trošku dosť, ale povedala som si, že sa odmením. Za ťažký školský rok a tak (hej, týmto sama sebe odôvodňujem väčšinu nákupov :-D). A neľutujem, že som si ho kúpila, používam ho pri každom umytí vlasov a doslova si užívam ten pocit masáže hlavy zároveň s očistou.

Údržba je jednoduchá vďaka kombinácii silikónu a plastu - stačí opláchnuť, no z hygienického hľadiska považujem za lepšie, ak má každý (kto chce) svojho vlastného Ježka - ani gumičky by sme si nemali požičiavať (hlavne tie hodvábne).

Viem, že existujú aj lacnejšie verzie z čínskych trhov a pod. Je na vás, či a aký typ si zvolíte. Môj výber a rozhodnutie však neľutujem ;-)

5 komentárov:

  1. Nevies ci to predavaju aj niekde v kamennych drogeriach? Zaujalo ma to, ale zase robit objednavku kvoli jednemu produktu sa mi nechce.

    Inac minule si pisala, ze to ze sa ti prestali tvorit lupiny, pripisujes pouzivaniu profesionalnej vlasovej kozmetiky. No ked citam dnesny clanok, nebude to skor tymto produktom - masaz a poriadne oplachnutie samponu?

    Mačka z blogu Kaviareň u mačky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Profi šampón používam viac ako polroka a Ježka mesiac. Takže určite svoje urobili tie šampóny. No Jezko ma nepochybne blahodarny vplyv - ako píšeš, lepšie si tak oplachnes vlasy a doprajes pokožke stimulaciu a masáž.

      Odstrániť
    2. Konkrétne tento produkt som v drogérii nevidela, ale niečo obdobne by sa možno dalo nájsť niekde... Neviem, fakt som to nehľadala nikde takto.

      Odstrániť
  2. Ja som si u seba vsimla zlepsenie, ked som sa zacala viac sustredit na oplachovanie vlasov. Predtym som si myslela, ze vlasy samozrejme oplachujem dostatocne, ale vidim teda ze nie. Jezko by mi este to ulahcil, uz ho len niekde kupit 😊

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno áno, toto povie každá kadernicka - ak je nejaký problém, môže za tým byť "len" nedostatočné oplachnutie vlasov. A pritom taká prkotina, ale dôležitá ;-)

      Odstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]