Post Page Advertisement [Top]

Značku Uriage som donedávna veľmi neriešila. Po tom, čo mi deodorant od nich veľmi nesadol (recenzia tu) som tieto dva produkty skúšala trošku opatrne. V čase, keď som potrebovala odličovač som sa rozhodla znovu staviť na micelárku a už som do košíka prihodila aj čistiaci krém. Toto duo mám doma už od leta, a teda konečne by stálo za to mať o ňom pár slov aj na blogu.


kozmetika Uriage

Uriage Cleansing Cream


Aj Uriage (tak ako Bioderma či La Roche-Posay) má v ponuke sprchový olej. Ten vyskúšam možno niekedy nabudúce, celkom by ma zaujímalo aký bude v porovnaní s mojim milovaným Atoderm-om. Nateraz som zvolila sprchový krém, ktorý je vhodný aj na tvár a vlasy. Používam ho však iba na telo.

Uriage čistiaci krém

Uriage čistiaci krém balenie zozadu

Uriage čistiaci krém INCI

Uriage čistiaci krém INCI pokračovanie

Tento čistiaci krém je naozaj jemný a šetrný k pokožke. Ak nemáte suchý typ, dokáže ju aj hydratovať, ale nenahradí hydratáciu krémom či iným mazadlom po sprche. Nehydratuje tak ako čistiaci olej (ten od Biodermy, pretože ten od Uriage som zatiaľ neskúšala), ale hydratácia je primeraná. Je neparfumovaný - teda má takú jemnú krémovú vôňu, ale úplne jemnučkú, takmer nepovšimnuteľnú. Vhodný aj pre citlivú a reaktívnu pokožku. Kupovala som síce naslepo rovno veľké 1 litrové balenie, ale konštatujem, že to bola dobrá kúpa :-) Hoci môj milovaný sprchový olej Atoderm od Biodermy len tak ľahko niečo neprekoná.


Uriage Thermal Micellar Water Intolerant Skin


Táto micelárka mi už zďaleka pripomínala Sensibio od Biodermy - dokonca aj sfarbenie balenia je podobné. Micelárky som nemala ... dlho, no rozhodla som sa vyskúšať túto.


Uriage micelárna voda pre intolerantnú pleť

Uriage micelárna voda pre intolerantnú pleť balenie zo zadu

Uriage micelárna voda pre intolerantnú pleť INCI

Uriage micelárna voda pre intolerantnú pleť INCI pokračovanie

Micelárka je vhodná aj na citlivú a intolerantnú pleť - moja pleť síce nie je úplne intolerantná, ale očné okolie mám veľmi reaktívne a neznesie hocijaký odličovač. K pleti je šetrná a veľmi pozitívne ma prekvapilo, že som si ňou odlíčila očný mejkap bez náznaku podráždenia - hej, viem, že je určená pre intolerantnú pleť :-) ale aspoň som si overila, že u mňa to platí. Hoci, priznám sa, prvé použitie na odlíčenie očí bolo sprevádzané miernymi obavami (zo štípania, začervenania - ale nič sa nekonalo). Kúpa tejto micelárky bola trefa do čierneho, pravdupovediac, sedí mi ešte viac ako Sensibio od Biodermy.

Mimochodom, micelárku vždy oplachujem a odporúčam to všetkým - micelárka je môj prvý produkt vo večernej čistiacej rutine (ak som sa líčila) a potom nasleduje pleťové mlieko, čistiaci pleťový krém a toner. 


Značka Uriage si takto u mňa trošku napravila renomé. Viem, viem, to s tým deodorantom mohla byť pokojne náhoda, ale verte mi, že si ho už určite nikdy nekúpim. Tieto dva produkty boli síce tiež kúpa naslepo, ale omnoho lepšia voľba. Tak ako pri všetkých značkách dermokozmetiky odporúčam vystriehnuť si akciu, aj ja som ich nakupovala za veľmi výhodné ceny.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]