Post Page Advertisement [Top]

Stále platí, že moje veci zaberajú asi tak 9/10 úložného priestoru v kúpeľni a manželove iba tú zvyšnú desatinku. Kozmetiku mu kupujem ja, on túto činnosť vyslovene nemusí. Kým ja si v drogérii občas rada prezriem ponuku políc (je znakom dospelosti, že sa kochám aj čistiacimi prostriedkami?), on by z drogérie najradšej zutekal, lebo veď treba len to a to. A hoci nerád mení zaužívané kozmetické produkty, predsa len privolil a dal šancu týmto dvom. Už je to viac ako rok, čo ich používa pravidelne.



Mala som snahu presvedčiť ho na nejaký sprcháč z dermo kozmetiky. Ale, úprimne, keď som videla ako berie do ruky hubku, do druhe sprcháč a stláča, kým z hubky pomaly netečie, povedala som si, že naozaj nechcem, aby taká Bioderma tiekla do odtoku. A tak mal väčšinou lacné sprcháče z drogérie vo veľkom balení.

Až kým pred pár rokmi nezačal pravidelne chodiť do fitka a na tele sa mu začali tvoriť potničky a vyrážky. Sestra mu odporúčala sprchový gél s obsahom striebra. Ale sám si nevedel predstaviť, že dá okolo 7 € za sprcháč (ktorý by svojim tempom minul za pár dní). Dal sa presvedčiť, až keď ten sprcháč dostal ako darček a zistil, že funguje. A dokonca sa naučil používať menšie množstvá pri sprche :-D

Pánsky sprchový gél so striebrom od značky tianDe totiž naozaj funguje. Vďaka nemu sa mu koža na tele dala dokopy. Obsahuje totiž koloidné striebro, ktoré ničí mikroorganizmy a zabraňuje zápachu. Nikdy by nedal toľko peňazí za sprchový gél, ak by s ním nebol spokojný a nevidel jeho priaznivé účinky.




Trvalo mi dlho, kým som ho presvedčila na používanie pleťového krému a už nejaký ten rok sa pravidelne krémuje a teda rozdiel je viditeľný. Obľúbil si krém od Vichy, o ktorom som písala tu, no pri mojich nákupoch kozmetiky Larens som si povedala, že vyskúšame. A celkom sa osvedčil.

Úprimne, ten prechod na Larens som vyskúšala najmä preto, že ma krém vyšiel na približne polovicu toho, čo Vichy. Ale manžel sa nesťažuje. Krém Revital Men Face Cream Gel pleť hydratuje, regeneruje a mierne spevňuje. Obsahuje tiež biopeptidový komplex tak, ako ostatné Larens krémy (tie na mojich 9/10 kúpeľne). Má gélovú štruktúru, dobre a rýchlo sa vpíja do pokožky a nezanecháva ju mastnú (toto bolo jedno z hlavných kritérií, vďaka ktorým krém obstál - neznesie na pleti nič, čo je "mastné", preto dlho odmietal akýkoľvek krém). Navyše má príjemnú pánsku vôňu - neviem ako inak ju opísať - taký ten mix vody po holení a parfumu, ale jemný.




Značka Larens má každoročne v tomto období v ponuke akciové balíčky. A do jedného sa dostal aj tento pánsky krém v kombinácii s biopeptidovým sérom v spreji - toto sérum je naozaj must-have. Pri akomkoľvek podráždení pokožky si pýta aplikovať ten sprej a bol spokojný. Ja ho používam denne nielen na pleť, ale aj na pokožku hlavy pod vlasmi. 



PS. ako registrovaný zákazník alebo obchodný partner nakupujete produkty s výraznou zľavou. Keď sa registrujete ako zákazník, môžete navyše použiť ešte môj zľavový kód YJP3KLCK2P A to sa už naozaj oplatí.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]