Post Page Advertisement [Top]

Pri jednej z prechádzok uličkami drogérie som pred pár mesiacmi natrafila na deodorant Rexona v skle. Úprimne, naozaj netuším, ako dlho je v predaji, ale zaujal ma. Dlho som nepoužívala drogériový deodorant, a tak som si povedala, že mu dám šancu. No a na webe som ho našla za ešte nižšiu cenu ako v drogérii. Odvtedy som už pár balení tohto deodorantu minula :-)

Rexona Pure Fresh deodorant v skle


Značka Rexona patrí k tým známejším a sama som mala od nej niekoľko deodorantov a antiperspirantov (recenzie nájdete tu). Keď prišli s líniou Maximum Protection, bola to veľká vec. Tie krémové antiperspiranty fungovali naozaj účinne. Okrem antiperspiračného účinku mi však začali vysušovať kožu podpazušia, a tak som s nimi na čas skončila. Potom som objavila iné značky a Rexona išla mierne do zabudnutia.
Nuž ale na materskej si máloktorá žena dovolí zaplatiť za deodorant vyššiu sumu (napr. za také Mylo - slovenský skvelý deodorant, ale 16 € je masaker). Vlastne teraz celkovo ešte viac prehodnocujem, čo si kúpim a viac nakupujem pre syna :-D ale to je asi normálne. A tak sa znovu vraciam k Rexone.

Rexona Pure Fresh deodorant v skle balenie predná strana

Rexona Pure Fresh deodorant v skle balenie zadná strana

Rexona Pure Fresh deodorant v skle otvorené balenie


Práve deodorant Rexona Pure Fresh je prvou Rexonou v skle. Okrem balenia mi bolo sympatické aj to, že balenie má klasickú jednoduchú obyčajnú pumpičku. Neobsahuje hliníkové soli a má príjemnú vôňu, ktorá mi pripomína svieže pracie prostriedky.
Obsahuje však alkohol, a to môže byť spúšťačom začervenania pokožky, preto si deodorant neaplikujte na poranenú alebo čerstvo oholenú pokožku podpazušia. Sľubuje 24 hodinový dezodoračný účinok, čo však neznamená, že jeden strek vydrží 24 hodín každému. Pravdupovediac je však účinnejší ako deodorant Collistar, ktorý som mala nedávno a Collistar sa teda pohybuje v iných cenových hladinách.
Ak hľadáte svieži deodorant, preferujete jemnú a nevýraznú vôňu a páči sa vám toto balenie, odporúčam vyskúšať. Aktuálne je za priaznivú cenu a Notino má dopravu zadarmo na všetko, tak prečo to pred sviatkami nevyužiť?

2 komentáre:

  1. Rexona je taka stavka na istotu. Preferujem vsak tuhe verzie. Su ucinnejsie.
    Mačka z blogu Kaviareň u mačky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tuhý deodorant som nemala dlho. Teda ten od Rexony. Keď spotrebujem aktuálne zásoby, možno vyskúšam znovu aj tuhú Rexonu.

      Odstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]