Post Page Advertisement [Top]

Mám rada pleťové séra, pretože obsahujú viac koncentrovaných zložiek a väčšinou sú omnoho účinnejšie než krémy. Ešte radšej mám kombináciu super účinného séra s krémami, ktoré len podporia jeho účinok. Nebudem dlho napínať, dnes vám predstavím ďalšiu lahôdku od značky Larens. Niekoľko krémov, gél, sprej, píling či masky sú už u mňa zaradené do pravidelnej kozmetickej rutiny takmer rok a myslím, že moja pleť to značne pociťuje. V decembri 2020 som sa rozhodla vyskúšať aj veľmi chválené sérum LipoColl. Najprv som sa tešila z toho, v akom krásnom vianočnom balení mi celá objednávka prišla. A po čase som sa tešila z toho, že sérum na mojej pleti ukazuje svoje schopnosti naplno.


V čom je LipoColl sérum také výnimočné? Najmä preto, že obsahuje 20 % lipozomálny kolagénový komplex. To je najvyšší obsah tejto zložky spomedzi všetkých produktov Larens.

Ak ste niekde čítali, že kolagén sa len ťažko prenáša do hĺbky pokožky, tak pri tejto značke to funguje spoľahlivo vďaka inovatívnemu spojeniu prírodných peptidov a aminokyselín rybieho kolagénu uzavretých do lipozomálneho nosiča, vďaka ktorému sú prenášané do hlbších vrstiev kože a ich účinok je ešte intenzívnejší. 


Jedno sérum som už od Larensu mala (a používam ho aj teraz) - GLA však svojou konzistenciou pripomína skôr krém (hoci koncentráciou zložiek ide práve o sérum). Práve LipoColl je sérum v pravom slova zmysle - jednak je v tradične menšom balení (séra sú zväčša v menších baleniach ako krémy, aj toto je v 30 ml balení) a jednak má konzistenciu typickú pre sérum - je tekuté a veľmi rýchlo sa vpíja do pokožky.

Sérum som si veľmi obľúbila, to prvé balenie som rýchlo doplnila druhým a pred pár dňami mi prišla zásielka s ďalším balením. Je to môj milášik.


Aké benefity ponúka a ako ich vidím po 2 spotrebovaných baleniach?

  • významná redukcia, vyhladenie vrások - objektívne toto neviem dokázať, ale subjektívne vidím, že pleť je hladšia. Zatiaľ nemám hlboké vrásky, čelom krčiť veľmi neviem kvôli nehode s radiátorom v detstve (jazvu skoro nevidieť, ale je to takmer ako botox :-D tou časťou tváre hýbem len veľmi ťažko). Tie vrásky v očnom okolí, medzi obočím, či celkovo mimické vrásky sú však omnoho jemnejšie, takmer neviditeľné. Hej, musím povedať, že moja pleť vyzerá sviežejšie a mladšie ako keď som mala čerstvých 30 ;-) 

  • zvýšenie hustoty kože, nasýtenie bielkovinami – kolagénom, stimulácia regeneračných procesov - toto je tiež ťažké posúdiť bez nejakých prístrojov či odborníka (asi tak ako väčšine žien, aj mne už chýbajú ošetrenia u mojej kozmetičky a kaderníčky, snáď čoskoro). Keďže však dokázal zjemniť a vyhladiť aj mimické vrásky a aj tie v očnom okolí ubúdajú (hoci na ne je špeci prípravok v rade Larens, ten vám predstavím v najbližšom poste o tejto značke), tak predpokladám, že to súvisí s regeneráciou pokožky. Je príjemné pozrieť sa do zrkadla a okrem pár pribúdajúcich sivých vlasov vidieť aj regenerovanú pleť vďaka poctivej domácej starostlivosti.

  • efekt liftingu - ó, áno. Ako som písala vyššie, moja pleť vyzerá naozaj lepšie ako pred 2 rokmi (a to som čakala priamo úmernú degradáciu :-D - jednoznačný dôkaz, že starostlivosťou dokážete veľa).

  • efekt ultra hydratácie - možno trošku prekvapivo, keďže je naozaj riedke a rýchlo sa vstrebáva, ale áno. Kedysi (tak pred 15 rokmi) som si myslela, že mám mastnú pleť a tú predsa nebudeme hydratovať, aby bola ešte mastnejšia. Tak som si privodila problematickú mastnú T-zónu a extrémne vysušenú pleť. Vďaka osvete, profesionálom a dostupnej kozmetike, ktorú môžeme používať doma však moja pleť už dávno nie je dehydrovaná. Dôležité upozornenie - ako pri každom sére, aj toto je vhodné doplniť pleťovým krémom podľa typu pleti a problému, na ktorý sa chcete zamerať (od Larensu mám rada všetky).

  • efekt ochrany, posilnenia pleti - tým, že účinné zložky sa dostávajú aj do hlbších vrstiev pokožky dokáže zabezpečiť jej posilnenie a ochranu. 
Ako ho používam? Pred každou pleťovou starostlivosťou je dôležité dôkladné vyčistenie pleti (nie, nedrhnite si ju, ale uistite sa, že všetko líčenie či SPF ste spoľahlivo odstránili a následne pokračujte v dočisťovaní gélom a tonikom). Po čistení si zvyknem pleť prestriekať biopeptidovým sérom v spreji. Následne aplikujte malé množstvo séra na tvár, krk a dekolt. Je vhodné na použitie ráno a večer a pokojne aj každý deň. Ak však máte pocit, že pleť je dostatočne nasýtená zložkami prípravku, používajte ho podľa potreby, napr. iba večer. Po nanesení séra pokračujem krémom.


Myslím, že z riadkov vyššie je jasné, že som  úprimne nadšená z produktu a jeho výsledkov na mojej pleti. Fotku na porovnanie však nemám. Taktiež nemám dôvod preháňať to s opismi účinku, myslím, že rovnaké alebo podobné nadšenie by ste našli vo viacerých článkoch ;-) a oprávnene.

Ešte by som rada pridala aj fotku toho krásneho vianočného balenia, hoci už máme oficiálne jar. Okrem LipoColl som si vtedy objednala ešte aj mejkap, o ktorom tu budete počuť tiež ;-) a samozrejme, obľúbené vychytávky, ako sú masky či krémik.





Viete, že stále platí môj kód na zľavu 15 %? Ak si ho však chcete uplatniť, musíte sa zaregistrovať ako zákazník - kód nájdete v tomto článku. Ak by ste chceli využívať výhodnejšie ponuky, resp. kupovať si balíčky produktov, napíšte mi. Všetko vám rada bližšie vysvetlím :-)

Pri registrácii na stránke wellu však máte na výber - registráciu ako zákazník alebo ako obchodný partner. Ja som ako obchodný partner zaregistrovaná už takmer rok. Ak by ste chceli viac info o systéme registrácie obchodného partnera či výhodách, ktoré tento systém poskytuje, určite mi napíšte, rada vám to vysvetlím (či už mailom alebo v správe na fanpage cez Messenger).

2 komentáre:

  1. Larens je skvelá značka. GLA sérum je fakt ako krém, vôbec mi to sérum nepripomína. Mám rada ich sprej Multipeptide ten je úžasný.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Súhlasím, ten sprej bol môj úplne prvý produkt od nich a postupne to celé prerástlo do kompletnej kozmetickej rutiny :-)

      Odstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]