Post Page Advertisement [Top]

Línia Dermo ma oslovila už skôr, a tak keď bola v akcii, kúpila som si do zásoby aj čistič aj krém. A musím povedať už takto na úvod, že padli veľmi vhod v čase, keď sa mi znovu objavila seborea a mala som suché, šupinaté, červené a svrbivé miesta na bokoch tváre, v miestach, kde tvárová časť prechádza do vlasovej. Nepomohli hneď po prvom použití, ale odviedli dobrú prácu a vďaka nim mám zase pokoj od seborei.


Pôvodne som tento čistiaci pleťový gél kupovala preto, lebo mi dochádzal ten od Gisele Delorme. Krém som prihodila iba zo zvedavosti. A nakoniec naozaj dobre poslúžili. Mimochodom, stále platí môj kód na zľavu 15 %, viac info nájdete tu.


Larens Dermo Wash




Tento čistiaci pleťový gél je bezfarebný a bez vône. Je o čosi tekutejší a na jedno použitie stačí jedno stlačenie pumpičky. Na obale sa píše, že je vhodný aj na tvár aj na telo. Nezvyknem používať jeden produkt na celé telo, ale tuto som urobila výnimku aj preto, že sme cestovali a nechcela som brať ďalší produkt do kufra. Bola som viac-menej prekvapená, efekt na telo bol fajn, takže pokojne sa dá použiť aj ako sprcháč, ja ho preferujem na tvár. 

Je vhodný aj na intolerantnú pokožku, psoriázu či rosaceu. A ako som písala v úvode - veľmi sa mi osvedčil aj na seboreu - hoci to je niečo, čo sa týka kože v okolí vlasov. Pokožku nevysušuje a celkom dobre očistí. Oceníte ho, aj keď máte problematickú pokožku či sklony k akné - síce už nie sme v dobe, keď na akné boli výhradne produkty, ktoré pleť vysušovali, ale predsa - nezanedbať to, nechcete si narušiť kožnú bariéru. Ak máte akné, stále treba pokožku hydratovať, nevysušovať. A tento gél jej urobí po vôli.


Larens Dermo Face Cream






Tento krém síce nemá také fancy balenie ako ostatné Larens krémy, ktoré som mala, ale určite stojí za zmienku. Oceníte ho, ak máte citlivú, intolerantnú pokožku so sklonom k atopii, psoriáze, alergiám, ale aj už vyššie spomenutú seboreu. Má gélovú štruktúru, ľahko sa nanáša a rýchlo sa vstrebáva. Je taktiež bez vône a pokožka ho veľmi dobre toleruje. Poskytuje jej aj hydratáciu a zároveň zmierňuje príznaky - teda aspoň za mňa -seborei /ostatné na sebe nemám vyskúšané/.



Práve kombinácia týchto dvoch spolu so šampónom ZENZ 07 mi zastavila seboreu. Bolo to nepríjemné, svrbivé, chrastavé a celé začervenané. A už nie je. Krém som si nanášala aj do vlasov na problematickú časť pokožky a vlasy to ustáli bez zlepenia či okamžitého zmastenia - aj keď, samozrejme, nevydržali nemastné tak dlho ako bez krému, no ten krém a jeho použitie mali opodstatnenie a hlavne výsledný efekt.


Ak vás trápi niečo z vyššie uvedených kožných problémov alebo len chcete vyskúšať líniu DERMO,  odporúčam oba produkty. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]