Post Page Advertisement [Top]

Hľadáte perfektný mejkap a nájdete ho. Ste nesmierne spokojné s výdržou a štruktúrou. Odtieň vám sadol dokonale. Nevyzerá umelo, primerane kryje, netvorí šupinky, nehrudkavie a vy máte pocit, že máte pleť ako bábika. Ilúzia? Možno nie ;-) Nájsť ten dokonalý mejkap je celkom fuška a keď sa to už konečne podarí, radšej pri ňom ostávate, lebo nechcete ďalej nezmyselne skúšať. Alebo sa časom rozhodnete pre zmenu, lebo trh hlási nespočetné množstvo noviniek a možno práve jedna z nich bude vaša ďalšia mejkapová láska. 
Nepoznám však mejkap, ktorý by aj po niekoľkých hodinách, víre tanca, zhone či nepriazni počasia vyzeral rovnako dobre ako práve nanesený. Pleť s produktami pracuje, pleť sa potí a v závislosti od jej typu po čase možno zbadáte aj výrazne lesklejšiu nejakú partiu, najčastejšie to slávne "téčko".
Vždy, keď ma čaká nejaká akcia, pribaľujem do kabelky matujúce papieriky. Je to skvelý vynález. No ešte predtým doma tesne po nalíčení zvyknem mejkap zafixovať nielen púdrom, ale aj fixačným sprejom. Tých som už poskúšala niekoľko a pred časom som sa rozhodla kúpiť novinky od Dermacolu.
Mimochodom, do 11. 9. (vrátane) kúpite všetky produkty so skvelou 30 % zľavou. Tak šup šup registrovať sa v e-shope alebo navštíviť najbližšiu predajňu. Dermacol totiž ponúka rôzne lahôdky.


Keď som videla Longwear make-up fixing spray povedala som si, že by to mohlo byť ono, aspoň za pokus bude stáť. Popis bol štandardný, nesľuboval žiadnu závratnú XY hodinovú výdrž a navyše obsahuje aloe vera, panthenol, či vitamín B3. Používa sa klasicky - na záver líčenia sprej pretrepte, zatvorte oči a ústa a približne z 30 cm vzdialenosti aplikujte niekoľko strekov.
Je nesmierne dôležité dodržať vzdialenosť, inak môžete mať na tvári mokré fľaky. Sprej urobí svoje celkom dobre (určite lepšie než fixátor od elf či Oriflame) a je za pomerne dobrú cenu, najmä v akcii.
Môže sa však stať, že zafixuje mejkap až tak, že na istých častiach ostanú pigmentové minifľaky - ako usadený mejkap. Stalo sa mi to až 7 hodinách od nalíčenia a hoci to nebolo veľmi viditeľné, vadilo mi to. Neľutujem, že som ho kúpila, ale nepresvedčil ma na ďalšie balenie.


Naopak, celkom inou šálkou kávy sú obrúsky Mattyfying blotting papers Matt Control. Sú v elegantnom a celkom odolnom balení. Mala som ich párkrát len tak pohodené v kabelkách a všetci vieme, že dámske kabelky môžu byť poriadnou záťažovou skúškou pre rôzne balenia. A ustáli to, ten papierový obal sa nesploštil a pekne drží a chráni obsah.



V balení je aj tmavý ochranný papierik a pod ním sú jemnunko ružové matujúce papieriky. Na jedno použitie v extrémnom prípade miniem aj 6 obrúskov, v normálnom také 3. Pekne sajú mastnotu z tváre bez toho, aby nejakým spôsobom poškodili mejkap. Odkedy som objavila obrúsky, nedám na nich dopustiť. V bežný deň ich veľmi nepoužívam, šetrím si ich :-) Na každú akciu ich však mám vždy po ruke a inak to nie je ani s týmito. Mám 3 balenia a určite nie sú moje posledné. Až do zajtra sa veľmi oplatia - v akcii máte 100 kusové balenie za 2,79 €.

Na záver by som vám rada dala pár tipov na nákup. Pri objednávke nad 22 € máte poštovné grátis, tak ak by ste chceli zľavy využiť, vrelo odporúčam tieto produkty vyskúšané na vlastnej (resp. manželovej) koži. V zátvorke nájdete odkaz na moju recenziu, kde sa dočítate možno trošku viac ako na oficiálnom webe ;-)


Táto recenzia nie je sponzorovaná. Dnes som mala v pláne celkom iný príspevok (Macadamia Hair, ktoré však nie sú skladom, a tak som sa rozhodla počkať). Celkom náhodou som zistila, že od včera má Dermacol skvelú, hoci krátku akciu, a tak prišli na rad vecičky, ktoré mi už pár mesiacov stoja v kúpeľni.

3 komentáre:

  1. Ty ubrousky jsou super. Dříve jsem je taky dost používala, jen od jiné značky, ale asi se znovu po nich podívám, protože byly fajn.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. určite, sú super ;) a v ČR máte akciu na Dermacol do 12.9., tak sa to oplatí ;-)

      Odstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]