Post Page Advertisement [Top]

Odlakovač na nechty Express Nail Polish Remover patrí medzi moje najobľúbenejšie a zvyknem si ho kupovať do zásoby, pretože zvládne aj laky s trblietkami bez akéhokoľvek problému. Je účinný, rýchly a nepoškodzuje nechty, no výrazne zapácha. A dá sa takýto skvelý odlakovač upgradovať? No dá! Zoznámte sa s Dermacol novinkou - Odlakovač na nechty bez zápachu.


Úprimne, trošku som sa bála, že nebude účinkovať tak ako Express odlakovač. Bez zápachu, bez acetónu, bez účinku? V tomto prípade naozaj nie.


Zloženie som sa veľmi nedočítala a na webe ho zatiaľ nemajú. Ak poznáte Express odlakovač, na prvý pohľad rovnaké balenie, iba inak farebne riešené. Taktiež tento odlakovač je bezfarebný. Otváranie majú rovnaké - stačí odšrúbovať uzáver. Pozor, otvor nemá špeciálnu násadku, takže aj pri dávkovaní buďte opatrní, pretože ak sa vám "šmykne" ruka, vylejete príliš veľa produktu naraz a zbytočne (viem, o čom hovorím...)




Pokiaľ ide o účinok, tak pri bežných lakoch (klasické lesklé alebo matné) nemá žiaden problém a dokáže ich rýchlo, šetrne a bez zápachuá odstrániť. Obávala som sa trblietavých lakov, a tak som sa podujala na experiment, ktorého výsledky uvidíte vo videu. Dva nechty na ľavej ruke som si nalakovala 3 vrstvami trblietavých lakov (oba laky Dermacol - 5 Day Stay a Neon). Počkala, kým poriadne uschnú a pustila sa do odlakovania. Výsledok?



Odlakovač je naozaj účinný. Aj keď s trblietavým lakom si rýchlejšie poradí verzia Express, poradí si s ním statočne a s výborným výsledkom aj tento Odorless a navyše, bez zápachu. Už sa nestane, aby manžel prišiel domov a vrčal kvôli smradu z odlakovača ;-)

1 komentár:

  1. Ja ešte stále rozmýšľam, či ho kúpiť alebo nie. Zatiaľ som verná odlakovačom z DM-ka ,ale asi by to chcelo zmenu :)

    Lavandula Diary

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]