Post Page Advertisement [Top]

Tento krásny farebný balíček mi dorazil ešte v lete, ale väčšinu produktov kúpite práve teraz za výhodné ceny. Obsahoval zaujímavé, no najmä pre mňa prevažne funkčné vecičky. Niektoré som si vybrala z čírej zvedavosti, o iných som si na blogoch a internete prečítala pozitíva, a tak bolo jasné, že ich chcem vyskúšať. Pri ďalších som sa zase utvrdila v tom, že ich nepotrebujem. A ako všetky dopadli u mňa sa dozviete dnes :-)




Nemyslím si, že farbičky sú výsostne odkázané na leto. Mám rada pestrú manikúru celoročne. Magický rozjasňovač ma však trošku zabrzdil. Úplne mi pripomína jednorožca v paletke - takého plyšového :-) iného som nevidela. Pri otváraní som ochkala, aký je krásny, ale prakticky som si nevedela na sebe predstaviť modrú (!!!). Ostatné bez problému, ale tá modrá... Avatara nemusím, bol to film, pri ktorom som dvakrát zaspala a jednoducho som ho nezvládla dopozerať. Šmolkov mám celkom rada, ale kresliť si kvôli nim modrou po tvári? 









Tá modrá však vôbec nie je zlý a rozjasňovač je parádny! Jemnučký, ale ak chcete aj pekne vrstviteľný (na to som sa zatiaľ neodvážila). Farby sa dajú použiť aj ako očné tiene - ale iba jemnučké, a jas dodáte aj oblúku pod obočím. Používam ho takmer denne a zdá sa mi neminuteľný :-) Aktuálne za 8,29 € je to určite zaujímavá vychytávka :-)











Produkty na oči a obočie som sa rozhodla spojiť do jedného celku. Na riasenky som ultrakritická, podobne ako na mejkapy. Len tak hocičo ma nepresvedčí. Hoci ma obal riasenky Big & Phenomenal Volume nenadchol, kefka celkom potešila - presne s týmto typom som bola spokojná. Spočiatku trvalo pár použití, kým sme si na seba zvykli, teraz ju takmer nedám z ruky už viac ako 2 mesiace. Neopadáva, dodá pekný objem aj dĺžku, drží aj celý deň a čo je pre mňa veľmi podstatné - nedráždi oči. Ak to preženiete s vrstvami, môže zlepovať, ako každá riasenka. Táto je určite skvelou voľbou - momentálne za 4,59 €!

Keď som zobrala do ruky farbu na obočie vo fixe (akciová cena 6,49 €, dostupná v 5 odtieňoch), nevedela som, ako správne použiť ten hrot. Vyskúšala som a išlo to. Prekvapila ma svojou intenzitou a výdržou, avšak to je asi tak všetko. Určite sa k nej neplánujem vrátiť. Ostanem verná ceruzkám a riasenkám na obočie.

Čierna linka na oči je ako malé čierne. Nepoužívam ju vždy, ale rada po nej siahnem, lebo je to pre mňa stávka na istotu. The Big Dot je linka s guľôčkovým zakončením hrotu - slúži na to, aby aj tie menej šikovné z nás dokázali urobiť rovnú linku. Paradoxne mi práve táto vôbec nevyhovovala, trošku som sa s ňou potrápila, kým som dokázala vybodkovať linku. Hlavne ráno, keď sa ponáhľam do práce je to celkom nepraktické. Avšak už ani nie je v ponuke a, úprimne, nečudujem sa. Super Definition je zas klasická linka vo fixe, s ktorou sa pracuje veľmi jednoducho, precízne a vydrží aj celý deň :-) Teraz v akcii za 3,59 €!









O týchto olejoch som si najprv myslela, že budú ako lesky na pery. Ale nie sú! Vyživujúci olej na pery obsahuje SPF 12, čo nie je veľa, ale je to aspoň niečo. Poteší tiež obsah jojobového, avokádového a kokosového oleja a tiež vitamínu E. Tento olej pery vôbec nelepí! Pekne ich hydratuje a vyživí. Síce vydrží krátko - prvé jedlo ho úplne pokorí - ale pre mňa je lepší ako lesk na pery. Takmer ho na perách necítim a skvelo nahradí balzam vo chvíli, keď chcete, aby sa vaše pery jemne leskly. Ak však očakávate farbu, toto nebude ten správny výrobok - je skôr priehľadný, odtieň Shimmering Petal obsahuje aj jemné trblietky, no na fotke ten rozdiel veľmi nevidno, preto pridávam len jednu. Suma sumárum - zaujímavý olej na každodenné použitie, za 3,49 € / kus!







Laky na nechty z kolekcie Pro Colour ma zatiaľ nesklamali a tak som sa na tieto vrhla s veľkými očakávaniami. Rýchloschnúci lak Pro Colour zaschne v jednej vrstve celkom rýchlo, ja si však vrstvím - priehľadný podklad, 2 vrstvy farebného a priehľadný vrchný lak - a to schne do úplnej tuhosti aj hodinu. Poznáte to, keď máte pocit, že už je lak zaschnutý a otlačí sa vám tam nejaký vzor alebo si jeho kus náhodou zoškrabete? Preto si na lakovanie vyhradím vždy približne hodinu ;-) 
Inak mi tieto laky držia pekne, v závislosti od činností aj 3-5 dní v neporušenom stave. Odtiene sú krásne sýte a žiarivé. Lákavá je aj cena - 2,69 € / kus. Laky splnili moje požiadavky a rada sa k nim vraciam :-)

PS.- viem, že manikúra nie je práve fotka, ktorá by získala veľa "lajkov", no ten tmavomodrý fľak pod ľavým palcom nie je zvyšok modrého laku. Je to pamiatka na nehodu z júna, keď som si palec zabuchla do dverí auta (dodnes nechápem, ako som tam dokázala zabudnúť ruku... ale v tej chvíli som si myslela, že som si zlomila prst). Necht pomaly odrastá, ešte chýba asi 1 cm, takže momentálne ho mám vrstvený - ten 1 cm mám ešte starý necht a snažím sa ho spevňovať vrstvami laku, aby som si ho niekde neodlúpla.









Príspevok uzatvára sprej na vlasy s UV filtrom, o ktorom som si myslela, že bez neho nezvládnem leto. Použila som ho len pár krát, pretože sa mi po ňom rýchlejšie mastili vlasy a aj tak som si hlavu chránila väčšinou v najväčších horúčavách klobúkom, takže to bol pre mňa zbytočný produkt. Predáva sa za 4,50 €.




Ak by som mala vybrať TOP produkty z farebného balíčka, ku ktorým sa rada vrátim, boli by to: riasenka, očná linka, laky na nechty a oleje na pery. Aj rozjasňovač bol super, teda ešte stále je, no mám pocit, že ho tak skoro neminiem ;-)


Recenzia je sponzorovaná.

4 komentáre:

  1. Mam tu fixu na obocie ze vyskusam no. Vybrala som si ten najtmavsi odtien. Je to katastrofa...moje obocie je cierne...fixka bola aj ta najtmavsia rysava na oboci taka tehlova. No hroza bohuzial.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Súhlasím. Čakala som trošku iný odtieň podľa webu. Nuž, poučila som sa, že radšej ostanem verná klasike. Ani ten efekt na obočí sa mi nepáči.

      Odstrániť
  2. Krásné produkty, já mám ráda laky na nehty od Avonu, ty jsou super, pěkně vypadají i docela dobře drží :)
    MyGoldenMind

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]