Post Page Advertisement [Top]

Priznám to bez akýchkoľvek okolkov - predtým, než ma oslovili zo Sportique na spoluprácu, som o tejto značke ani len netušila. Keď som si prezrela ich ponuku, celkom ma oslovila. A keď som začala skúšať, bola som nadšená! Už teraz viem, že k niektorým produktom sa rada vrátim. Ak vás týchto pár slov oslovilo, predstavím vám 4 produkty, ktoré sú mojou takmer dennou súčasťou.


Značka funguje od roku 2006 s cieľom ponúkať kvalitné prírodné produkty pre náročných zákazníkov. Netestujú na zvieratách a vyhýbajú sa akýmkoľvek zložkám, ktoré by mohli predstavovať zdravotné či kozmetické riziko pre používateľov. To znie celkom sľubne :-)

Kozmetické produkty, ktoré od Sportique kúpite sú rozdelené do 3 kategórií:
  1. Wellness
  2. Šport
  3. Deoguard
Testovala som 4 produkty - 2 z kategórie Wellness a 2 z kategórie Deoguard. Poďme sa teda na ne pozrieť bližšie.



Mám rada med. Ujo je včelár a už roky máme len ten najkvalitnejší med priamo od včelára, ktorý získal aj niekoľko ocenení. Milujem vôňu medu aj v kozmetike, a tak si vybrala práve Krém na ruky MED




Toto je dokonalosť v tégliku. Bude trúfalé povedať, že lepší krém na ruky som nemala? Pretože asi nemala.  Krém má príjemnú našľahanú štruktúru, skvelo sa rozotiera a ihneď vpíja do pokožky. Zároveň ju zanecháva hebkú, hydratovanú a vyživenú. To však nie je všetko. Tá vôňa je intenzívna, úplne pripomína domáci med a zároveň pôsobí uvoľňujúco a relaxačne. Mám dosť suchú pokožku rúk a potrebujem poriadnu výživu. Tohto krému stačí iba trošku urobí svoju prácu okamžite a bezchybne. Oceňujem tiež, že krém je v tégliku, keďže z tuby často nevydolujem celý obsah.
Balenie má 75 ml a vychádza na 7,90 €. Toto je produkt, ktorý si určite dokúpim :-)



O bambuckom masle sme toho už počuli dosť a myslím, že mnoho z nás si pravidelne užíva jeho priaznivé účinky. Sportique má v aktuálnej ponuke 6 druhov, ja som siahla po variante 100 % bambucké maslo LEVANDUĽA





Bambucké maslo je v identickom obale ako krém na ruky, tiež 75 ml, tiež 7,90 €, tiež dóza. Krásne vonia a rýchlo sa vstrebáva, avšak oproti krému sa trošičku ťažšie rozotiera. Pokožku celého tela alebo len vami vybrané partie nielen prevonia, ale aj hydratuje, chráni, upokojuje a revitalizuje. Na masle bol ochranný papierik, čo je tiež praktické.



Kedysi bolo nájsť prírodný a účinný deodorant prakticky nemožné, dnes je už situácia omnoho priaznivejšia. Na deodoranty som však celkom náročná, preto ma najviac zaujímalo ako budú účinkovať a či nepodráždia pokožku podpazušia.





Nemala som žiadne očakávania od deodorantu v spreji (moja verzia je Bergamot a Limetka), no myslela som si, že pri tomto deodorante budem potrebovať niekoľko pravidelných opätovných použití počas  dňa. Nuž, celkom pozitívne prekvapil. Vôňa je intenzívna, ale iba chvíľu a vôbec sa nebije s parfumom, ktorý máte práve na sebe. 
Deodorant je jemný k pokožke a zároveň aj účinkuje celkom spoľahlivo. Znovu aplikovať počas dňa som ho musela (teda možno nemusela, ale mala som pocit, že teraz je ten správny čas na ďalší strek) v prípadoch, keď som bola ubehaná (čo sa v poslednej dobe stáva nejako často), no napriek tomu som sa cítila celkom sviežo. 
Inak sme sa veľmi spriatelili, nosím ho so sebou v ruksaku denne :-) Nabudúce si asi vyberiem skôr deodorant bez vône, ale ani s vôňou nie je zlý :-) Ak chcete výborný deodorant s priaznivým zložením, slušnou výdržou a navyše taký, ktorý ulahodí aj citlivej pokožke, toto je tá správna voľba. 
100 ml / 7, 90 €




Tuhých deodorantov je v ponuke taktiež 6. Vybrala som si ten s aktívnym uhlím, ktoré má okrem vynikajúcich čistiacich schopností aj schopnosť pohlcovať pachy. Trošku ma spočiatku potrápilo koliesko, ale bolo to zrejme len mojou nešikovnosťou. Odvtedy funguje koliesko spoľahlivo. Tento deodorant je však extrémne odolný. Stačilo naniesť ráno a efekt vydržal celý aj poriadne fyzicky náročný deň. Spotila som sa, hoci nie nejako extrémne, ale bez nežiaduceho zápachu. 
Odporúčanie: pri aplikácii si dajte pozor, ostávajú menšie fľaky na oblečení, ale sú dobre vyprateľné aj na nízkych teplotách a pri krátkych pracích cykloch. Oblečenie nijako nepoškodzuje. 
Míňa sa veľmi pomaly, na stránke píše, že vydrží aj 2-3 mesiace a celkom tomu verím, pretože sa mi zdá, že som z neho ešte takmer neminula. Toto je niečo ako Rexona medzi prírodnými tuhými deodorantmi, akurát bez akéhokoľvek podráždenia či vysušovania pokožky.
65 g / 7,90 €


Kozmetika Sportique ma veľmi oslovila a určite si plánujem kupovať krémy na ruky a deodoranty pravidelne (a tí, čo ma sledujete, viete, že to nie sú len prázdne reči, ale že naozaj som schopná a ochotná míňať, keď vidím v niečom potenciál). Navyše, do 31.12.2019 môžete využiť kód "katka15" a získate 15% zľavu na celý nákup - len pri nákupe týchto 4 produktov by ste ušetrili cca 5 €.




Recenzia je sponzorovaná.

5 komentárov:

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]