Post Page Advertisement [Top]

Toto bude znieť úplne antibloggersky, no keď popri tom všetkom skúšaní nových a pre mňa neznámych produktov natrafím na niečo, čo mi sedí, som schopná používať to dookola. Bez ohľadu na to, či som sa k produktu dopracovala cez spoluprácu alebo som si ho sama kúpila. Jednoducho, ak je to láska, tak len veľmi nerada od nej odchádzam a skúšam iné. 
Kedysi som taká nebola, neuveriteľne ma lákalo skúšať to a tamto. Aj teraz ma občas podpichne ten škriatok, no možno ste si všimli, že už dlhšie tu nepribúda toľko recenzií na novinky, alebo že produkty nestriedam až tak ako niekedy. Asi som dospela. Nuž, raz to muselo prísť. A možno sa znovu dostanem do fázy, keď budem nadšene skúšať všetko nové každú chvíľu. Moja pleť a pokožka mi však dali jasne najavo, že sa chcú načas usadiť a ustáliť. Vitajte v mojej dennej rutine.


Do tohto výberu som zaradila produkty, ktoré používam každý deň. A keďže sa každý deň nelíčim a ani si neumývam vlasy (hoci ampulky od Matrix používam denne), rozhodla som sa venovať skôr takým tým najzákladnejším základom. A približne toto je kozmetika, ktorá so mnou aj cestuje (na dovolenku, na víkend a tak podobne).


Sprcháče striedam, ale tento od Ziaja mám celkom rada. Dokáže pekne vyživiťž pokožku počas umývania. Ak chcete niečo voäňavé, toto pre vás nebude, ale poteší všetkých alergikov a ľudí s citlivou pokožkou. O krémoch na ruky a nohy od Ziaja ste už na blogu tiež čítali v článku Ziaja MED. Sú úžasné. Dostala som ich v rámci spolupráce, ale už pri najbližšej návšteve predajničky Ziaja pre Teba sa chystám doplniť si zásobu. Len vďaka nim mám hebkú, hydratovanú a regenerovanú pokožku rúk a chodidiel. 
Gél na intímnu hygienu by mal byť tiež samozrejmosťou. Celkom som si obľúbila Idelyn, ale už mám v zásobe aj Lactacyd. 
Prírodný deodorant tianDe s obsahom alunitu a šalvie nie je žiadnym nováčikom v mojej kozmetickej poličke. Mám ho pravidelne v zásobe a po inom som už dlho nesiahla a ani to nepotrebujem. Pokožka podpazušia nie je taká citlivá a suchá ako predtým, keď som deodoranty a antiperspiranty striedala.




O tomto telovom mlieku z línie Ziaja MED ste však na blogu ešte nečítali. Telový balzam som minula neuveriteľnou rýchlosťou. Áno, začala som si celé telo krémovať každý deň a ono sa mi za to odvďačuje. Pokožku mám hydratovanú, jemnú a hladkú, žiadne náznaky suchotín či dokonca chrastičiek, ako som mávala predtým, pretože... som bola lenivá krémovať sa pravidelne. A potom som dostala nejakú zvláštnu alergickú reakciu na krém ... a asi aj toto je dôvod, pre ktorý skôr inklinujem k produktom a líniám, ktoré mi vyhovujú. Telové mlieko s ureou (5 %) je ešte lepšie ako balzam. Extra rýchlo sa vstrebáva a milujem jeho mierne gélovitú konzistenciu. 400 ml praktické balenie s pumpičkou stojí menej ako 8 €!


Pokiaľ ide o zuby, som rada za zaužívané veci. Milujem kefky Curaprox - zubné, medzizubné a aj čističku na jazyk. Značke Elmex som verná už niekoľko rokov a okrem pasty používam aj ústnu vodu a raz týždenne zubný gél. Mám však v zásobe aj sadu Curaprox kefku s pastou a pastu Ecodenta, tak som zvedavá, či obmením moju zubnú rutinu, alebo budem pokračovať v tejto Elmex-Curaprox. Občas si pastu Curaprox doplníme pastou Paradontax. Celkom fajn kombinácia - jedna ráno, druhá večer ;-)



To, že musím mať takmer všade nejaký balzam na pery, je o mne celkom známe a ani sa nepokúšam to nejako popierať. Jeden v šuplíku doma, druhý v kabelke, tretí v šuplíku v práci a XY-tý v zálohe. Keby niečo. Keby ich prestali vyrábať a čo si ja počnem :-D Asi som šialenec a počula som o tom, že pravidelné používanie balzamov na pery spôsobuje, že ich musíte používať ešte pravidelnejšie. Nie, nenatieram si pery každú hodinu. Ale večer, pred spaním, si v rámci rutiny jednoduicho tie pery natrieť musím. A aj cez deň, keď mám pocit suchých pier alebo idem von a nedávam si rúž či lesk. Som závislák? Možno. Tento balzam od Astrid som si kúpila náhodou v drogérii, stál menej ako 2 € (presnú sumu si nepamätám) a bola to vynikajúca kúpa. Kvalitou ako Labello :-)


Na záver moja rutina s pleťovkou. Po tom, čo som spotrebovala prvé pleťové krémy Naomi BioCosmetics som si kúpila ďalšie. Moja pleť ich miluje a ja som spokojná. Je vyvážená, hydratovaná, ale nie mastná. Viac ste si mohli prečítať v recenzii, jednoducho a v skratke - ak by som nebola spokojná, nedala by som za tieto dva krémy dokopy okolo 50 € znova. 
Sem-tam sa mi objaví nejaký malý zákerák na tvári, v poslednej dobe skôr väčší zákerný vred, ktorý sa ma akoby podvedome snažil presvedčiť, že mám 15 (a nie čochvíľa 30). Gél na akné od tianDe som už na blogu spomínala a je to úžasný pomocník, ktorý si kúpim do zásoby. Bez toho, aby neprimerane vysušoval pokožku dokáže postupne poraziť menšieho aj väčšieho zákeráka.
Stále som verná značke Gisele Delorme, o ktorej ste si už na blogu mohli prečítať viacero článkov. Milujem ich pleťovú vodu, škoda, že nie je vop väčšom balení na domáce použitie, no aj tak mi vydrží celkom dlho, pretože jej na jedno použitie neminiem veľa. Pleť si čistím vždy ráno a večer. Najprv gél, potom pleťová voda a až následne krémy. 
Po poslednej návšteve salónu estém v Prešove som si dokúpila pleťové čističe. A tento penový krém je pre mňa zaujímavou novinkou. Je to akoby čistiaci bio aktívny píling a pleťový gél 2v1 - aspoň na mňa tak pôsobí. Farebne a efektom na pleti je ako píling (bez nepríjemných čiastočiek), ale zároveň vyčistí pleť spoľahlivo ako gél. Nevysušuje ju, ale príjemne osvieži. Áno, milujem nový čistič od Gisele! Cenovo sa produkty Gisele Delorme hýbu v rozmedzí 20 - 40 €, neobsahujú žiadne parabény, alkohol a ani minerálne oleje.





Kým pred 10 rokmi som po očnom kréme siahala viac-menej sporadicky, už pár rokov sa snažím používať ho dvakrát denne. Tento od Yves Rocher som kúpila ho ešte v októbri počas Eva Shoppingu v auparku, no začala som ho používať až v decembri po tom, čo som spotrebovala očný fluid od Naobay. Krémik je to skvelý. Úplne dokonale sa hodí na citlivú pokožku. Má ľahučkú konzistenciu, ktorá sa dobre aplikuje a vpíja do pokožky. Výsledok? Žiadne suchotiny na jemnučkej pokožke pod očami, aj po kratšom spánku len minimálne kruhy a svieži vzhľad. Možno by som potrebovala už aj 
anti-age starostlivosť, keďže tých vrások v očnom okolí mám dosť, ale čo budem robiť... nemám sa smiať? Nie, ďakujem. To si radšej pekne zhydratujem a zregenerujem moje vrásočnice ;-) Netvrdím, že tento krém je najúžasnejší produkt, no už pár týždňov mi robí príjemnú spoločnosť v mojej kozmetickej rutine. Kúpite ho v predajniach a na webe za cenu okolo 10 €.






Tak som sa trošku rozpísala, ale dlhšie na blogu nebol takýto článok a celkovo od januára sa tu objavilo o čosi menej článkov, ako bolo zvykom. Nuž, asi mám miestami iné priority ako blogovanie. Spočiatku som mala výčitky, že nestíham písať články tak, ako by som chcela, ale potom som si povedala: "Katarína, sa spamätaj! Robíš to pre radosť, lebo ťa to baví a nechceš sa predsa zbytočne stresovať tým, že nestíhaš niečo, čo si si sama stanovila." A tak sa už pre to nestresujem. Dúfam, že som vás neunudila, keď ste sa dočítali až sem a snáď vám niektorý z mnou milovaných produktov, ktoré používam denne padne vhod ;-) Dajte mi vedieť, ako vyzerá vaša kozmetická rutina :-)

4 komentáre:

  1. Máš skvělou rutinu! Já osobně nejsem schopná tolik produktů za den použít, ale snažím se to nějak napravit postupně :D a jak píšeš na konci, přesně, nejlepší je se nestresovat, dělej co tě baví :)
    MyGoldenMind

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Balzámy na rty od Astid mám velmi ráda. Mám několik druhů a všechny jsou parádní.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásny článok, vidieť že si si dala záležať! :) Ja preferujem organickú kozmetiku :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]