Post Page Advertisement [Top]

Milujem rúže. Presne tak, ako som približne pred 15 rokmi milovala lesky na pery. A úplne najviac milujem tie klasické. Tekuté ma až tak nedostávajú do kolien. Moja zbierka rúžov je celkom slušná (už ich je pomaly viac ako lakov na nechty). Rada ich striedam podľa príležitosti a ak sledujete blog pravidelne viete, že som unesená z červených odtieňov rúžu a nesmierne rada ich nosím. A viete, že teraz je veľmi dobrý čas na nákup rúžov? Hlavne tých od Dermacolu - až do zajtra ich dostanete s 50 % zľavou! Aj na webe aj v kamenných predajniach. A možno vás zaujme práve Pretty Matte, pretože ide o veľmi dobrý kúsok.


Matný rúž Pretty Matte je dostupný až v 17 odtieňoch, je teda isté, že si vyberiete ten svoj. A možno nie jeden ;-) Ja som dostala 3 moje naj - nude, ružový a, samozrejme, červený.



Rúže majú klikací obal - ten pre značku Dermacol nie je žiadnou novinkou. Medzi jeho výhody nepochybne patrí, že sa vám v taške neotvorí, ak ho dobre uzavriete (ach, koľko krát sa mi stalo, že som našla otvorený rúž a zašpinené vnútro tašky... nehovoriac o dolámanom rúži, ktorý následne putoval do koša). Na obale nechýba logo značky.


A ako vyzerajú na perách?



Odtieň 03






Odtieň 06






Odtieň 14





Nie sú úplne matné, skúr semi-matné, ale to mi nevadí. Pery hydratujú a ten pocit vydrží aj po pár hodinách, hoci rúž pomaly mizne. To miznutie však záleží aj od toho, ako intenzívne jete, pijete či bozkávate sa ;-)
Oceňujem, že všetky odtiene majú rovnakú výdrž. Raz som mala skúsenosť, že výdrž a celkový efekt boli pri odtieňoch rozdielne. Tu to nehrozí - aspoň pri týchto 3 nie, za iné z vlastnej skúsenosti hovoriť nemôžem. A tie farby sú dokonale intenzívne! :-)

A čo je najlepšie? Do 15. 2. ich kúpite za úžasnú cenu 3,25 € / kus. A to sa neuveriteľne oplatí! (bežná cena 6,49 €).



Recenzia je sponzorovaná.

5 komentárov:

  1. Tak odstín 06 je za mě nejhezčí :). Ten bych si vybrala, ale teď sahám spíš jen po balzámech na rty :).
    Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Odstín 03 je nádherný, teď se za tu cenu opravdu oplatí.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tyhle rtěnky jsem zaznamenala, ale nezaujaly mě.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Určite sa Dermacol oplatí kupovať v akcii. Mám rada túto českú značku, je to pre mňa ako klenot medzi drogériovými produktami.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]