Post Page Advertisement [Top]

Akoby to bolo včera, čo som vďaka Senzaboxu objavila tajomstvo penových sprchových gélov. Moja prvá bola sprchová pena od Rituals. Neuveriteľne penila aj pri malom množstve a tá uvoľňujúca vôňa... akoby som bola niekde v kúpeľoch alebo aspoň vo wellness centre. A nečakala som, že takéto niečo mi o pár rokov neskôr poskytne sprchová pena od Oriflame z línie Swedish Spa. No stalo sa.


Narozdiel od značky Rituals táto pena Swedish Spa až tak nezaťaží peňaženku. Toto 200 ml balenie vychádza v aktuálnej kampani K3 na 4,99 €.




Miestami mi to pripadalo akoby som používala gél na holenie. Gél je hustý, stačí málo a premení sa na rovnako hustú krémovú penu, ktorá sa dobre nanáša. Sprchové peny mám rada. A táto patrí k tým najlepším, ktoré som kedy vyskúšala. Určite sa k nej budem rada vracať ;-)




Cítiť z neho príjemnú, ale jemnú kvetinovú vôňu, ktorá pôsobí uvoľňujúco. Jednoducho presne takto si predstavujem sprchu po náročnom a vyčerpávajúcíom dni. Bonusom je, že nevysušuje pokožku, hoci ja si momentálne tú moju poctivo krémujem po každom sprchovaní a doslova rekordne som spotrebovala 400 ml telový balzam. Toto je možno kratší článok v porovnaní s ostatnými nedávnymi z blogu, ale viac veľmi nemám čo povedať a nebudem zbytočne naťahovať slová, ktoré som natiahla už touto vetou. Sprcháč si ma jednoducho získal a vďaka svojej hustej pene sa míňa celkom pomaly a sprchu s ním si celkom vychutnávam ;-)


Recenzia je sponzorovaná.

3 komentáre:

  1. Já mám tyhle sprchové pěny docela ráda, ale tuhle z Oriflamu jsem ještě neměla. Tak možná příště. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pěkná recenze, produkt vůbec neznám a mohl by být super. Zaujal mě :).
    Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Sprchové pěny mám moc ráda. Tahle mě moc nezaujala. Sprcháče, ať už je to jakýkoliv, tak mám ráda sladké vůně, nebo květinové, ty mě taky nevadí. Za poslední měsíce jsem si oblíbila sprchové pěny od Nivei :-)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]