Post Page Advertisement [Top]

Odomňa pre mňa. Také tie darčeky mám celkom rada. Cielene sa totiž odmeňujem. Tak napríklad teraz za to, že som prežila ďalší polrok v škole :-D Ale, úprimne, už málokedy kupujem zbytočnosti. Neviem, kedy sa mi to stalo, možno som dospela. V obchode už reálne uvažujem nad využitím vecí a napríklad takú kozmetiku len preto, že sa mi páči alebo by som chcela vyskúšať novinku som nekúpila už.... dlho ;-) A sama som si udelila pochvalu aj za to, že sa krotím v nakupovaní topánok (hoci na tie som maniak). Nuž ale raz za čas príde obdobie, keď si niečo kúpite. A vtedy veľmi potešia rôzne zľavy či darčeky k nákupu :-)

NOBEA Valentine

Prečo som robila objednávku na notino.sk? Vedela som, že rozdávajú darčeky k nákupu nad 39 €, ale to ma nemotivovalo. Dochádzala mi kúra na vlasy Matrix Biolage Advanced FullDensity. Spotrebovala som už skoro 8 balení a rozhodla som sa v kúre pokračovať. A tak sa stalo, že som využila aj akciu a dostala darček /hoci by ma ešte viac potešilo poštovné zadarmo pri tejto objednávke/.


NOBEA Valentine

A o akej akcii to po celý čas hovorím? 

Valentyn 2019 - rtenka

Z ponúkaných 6 odtieňov som si vybrala príjemný ružový tekutý rúž Nobea Valentine Valentine´s Rose. A celkom mi sadol.

NOBEA Valentine

NOBEA Valentine

NOBEA Valentine

NOBEA Valentine

NOBEA Valentine

NOBEA Valentine

Matné tekuté rúže majú popri všetkých výhodách jednu veľkú nevýhodu na praktické nosenie - pri jedení a pití miznú z pier - bez ohľadu na značku a cenu.

NOBEA Valentine

NOBEA Valentine

NOBEA Valentine
presvetlené bleskom

NOBEA Valentine

NOBEA Valentine
po jedle a pití

Mám rada efekt matných rúžov a nesklamal ani tento. Pokiaľ nejete a nepijete, vydrží dlho a až postupne začína "šupinatieť" (ale to sami stávalo asi pri každom tekutom matnom rúži). Ak sa však najete a napijete alebo to zaklincujete polievkou, odchádza, hlavne zo stredu pier. Poteší tiež aj jemnučká vanilková vôňa, ktorú však už po zaschnutí na perách necítiť.

Jeho farba sa mi veľmi páči, je nesmierne intenzívna a súhlasím s tým, že pery nevysušuje a nelepí. Aplikátor je príjemný a dokážete s ním vykresliť aj kontúry (a keď sa neponáhľate, tak to dokážete urobiť aj bezchybne). Môžete si ho aj zakúpiť - cena je 9,70 € - aktuálne by som to však nerobila. Nemyslím si, že je problém urobiť nákup nad 39 € a tak si jeden z rúžov môžete vybrať ako darček.

Jedna zaujímavosť na záver - určite ste si to všimli z fotky - tento rúž je z limitovanej valentínskej edície špeciálne pre Notino! A vyrobený je v Paríži :-)

4 komentáre:

  1. Na notine rada objednávam majú tak celkom dobre ceny

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tu kúru na vlasy nepoznám, tak ji jdu omrknout. Jinak na notine taky ráda nakupuju.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mě zaujala ta matná rtěnka :) odstín je to fakt pěkný a výsledný efekt na rtech se mi také líbí.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ďakujem za komentáre! Túru od Matrix vrelo odporúčam ;-)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]