Post Page Advertisement [Top]

Dlhšie som mala dilemu. Tzv. beauty boxy alebo krabičky krásy som považovala za vyhodené peniaze, pretože kupujete niečo, čo ani možno nevyužijete. Napriek tomu som sledovala, čo ktoré vydanie obsahuje a nakoniec som sa nechala nalákať na januárový Senzabox. A čakala a čakala, až kým prišiel. Neverila som, že dôjde ešte tento týždeň, ale čuduj sa svete, už aj na Slovensku chodia kuriéri (balíček mi doniesla žena, asi tušila, že moje srdce po ňom piští) v nedeľu. :)
Krabička bola krásna a kým som ju otvorila, dookola som kričala juuj jeej ako malé dieťa, ktoré otvára vianočný balíček. V podstate to bol vianočný darček odomňa pre mňa :) A ďakujem si, že som si ho kúpila :-D
Niektoré kočky písali, že im nevyhovuje, ale ja som totálne nadšená. Nebudem si krabičku kupovať každý mesiac, ale tak raz za pol roka do nej investujem, resp. je to ideálny darček pre maminu, sestru, sesternicu, tetu, babku, kamošku, kolegyňu, švagrinú, svokru a pod. :)
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Krabička je krásna už len na pohľad. Mne sa páči táto modro čierna kombinácia. Po otvorení však bola omnoho krajšia :) 

foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Výrobky boli položené na mäkkej podstielke, zabalené v modrom papieri a previazané stužkou. Na vrchu bola položená kartička s popisom výrobkov. Keďže som nevydržala a niektoré recenzie som si prečítala už v piatok 25. 1., bola som nesmierne zvedavá, či aj ja mám taký istý obsah. A mám :-D A som nadšená!

Môj prvý Senzabox obsahoval tieto plné balenia produktov:

1. Fleur de Santé Scandinavian Body Butter
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Ide o krémové telové maslo obohatené o výťažok z morušky, ktorá je známa vďaka svojím antioxidačným účinkom; bambucké maslo a kakaový olej. Milujem telové maslá a na toto sa extra teším, pretože vonia veľmi príjemne! Ideálne pre pokožku teraz v zime. A hoci krémovanie často zanedbávam, moja pokožka mi to dáva pocítiť tým, že je suchá a napnutá. Takže o dôvod viac vyskúšať toto masielko :) Produkt má 150 ml a jeho cena je cca 9, 99 €.

2. Ziaja prírodný olivový krém
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Bohatý vyživujúci krém s olivovým olejom pre normálnu až suchú pokožku. Ideálny na zimu a hoci už máme podľa kalendára koniec januára, stále je vonku miestami aj mínus 15 stupňov, takže zima ešte zaručene nekončí :). Krém by mal upokojovať pokožku. Vôňa olív nie je ani dotieravá ani príliš silná. Produkt má 50 ml a stojí cca 3 €.

3. Dermacol Invisible fixing powder
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Na tento produkt som sa tešila asi najviac! Transparentný púder od Dermacolu! Ešte stále v duchu pištím od radosti, že bol v mojom boxíku. A to som pred týždňom uvažovala, že si už pomaly budem chcieť zaobstarať transparentný púder. Dobre, že som nekupovala! :) :) Púder vraj obsahuje vzácne pigmenty pre dosiahnutie zamatového vzhľadu pleti a údajne zabraňuje vzniku mastného pocitu počas dňa. V balení je aj labutienka aj štetec, takže je ideálny aj na prenášanie v kabelke. Predáva sa v dvoch odtieňoch - light a natural. Ja mám light. Už sa teším, kedy ho použijem a tuším, že to bude zajtra do práce ;-) Balenie má 13 gramov a stojí cca 9 €.

Môj prvý Senzabox obsahoval tieto vzorky produktov:

Keďže som veľký fanúšik minibalení, pretože milujem cestovanie a neznášam, keď mi kozmetika zaberá polovicu batožiny, som rada, že mám vzorky, ktoré využijem:

1. Garnier Fructis Style Elastix Power Fix
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Tento lak na vlasy som už mala v plnom balení a bola som spokojná. Vlasy nezaťažil a nezlepil, vôňa sa mi spočiatku síce zdala čudná, ale po čase som si zvykla a nevadila mi, a účes mi vydržal. Hoci nie 24 hodín (ešte som sa nestretla s lakom na vlasy, ktorý by moje vlasy fixoval na 24 hodín :-D), ale výdrž mal slušnú. Toto balenie má 75 ml, takže ideálne aj do menšej kabelky. Plné balenie má 250 ml a stojí cca 3 €.

2. Rituals Yogi Flow
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Sprchovaciu penu som ešte nemala. Táto vonia prenádherne a už teraz viem, že sprcha s ňou bude zážitok pre zmysly a totálny relax. V mojom boxíku som mala vôňu mandľového oleja a indickej ruže. Pena zjemňuje pokožku a oleje, ktoré obsahuje ju pekne vyživia do hĺbky. Vzorkové balenie má 50 ml. Plné balenie je 200 ml a stojí cca 8 €.

3. Freeman Facial peel-off mask cucumber
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Vyživujúca zlupovacia maska na tvár s uhorkou od americkej značky Freeman Beauty Labs. Vyskúšame, uvidíme :) Vzorka je na jedno použitie, má 15 ml. Plné balenie má 150 ml a stojí cca 7 €.

4. Salcura Antiac Acne Clearing Spray
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
Salcura sprej vraj obsahuje toľko prírodných zložiek, koľko len môže, teda ide o all-in-one produkt. Vraj účinkuje na akné, čierne bodky, vyrážky či škvrny. No uvidíme. Vzorkové balenie má 15 ml. Plné balenie má 100 ml a stojí cca 18 €. Na tento produkt som tiež veľmi zvedavá, pretože akné je veľký môj problém odkedy som prestala brať hormóny.

A ešte 2 malé vzorky krémov:
od Dermacolu na zrelú pleť
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!
a od Salcury na problematickú pleť (ako pre mňa :))
foto - archív autorky. Všetky práva vyhradené!

Okrem produktov a vzoriek produktov boli ešte v Senzaboxe: český katalóg Fleur de Santé (do zberu) a darčekový kupón na zľavu 100 Kč (pri nákupe nad 650 Kč) v predajniach Rituals v Českej republike, ktorý tiež nevyužijem.

Som maximálne spokojná. Viac dekoratívnej kozmetiky mi netreba, keďže si v tomto smere rada vyberám sama a značka Salcura ma potešila, dúfam, že bude účinkovať aj na moju tvár :-D

Suma sumárum: ak by som si len plné balenia kupovala sama, zaplatím cca 23 €. Senzabox ma stál 14,70 €. Áno, viem, že oni tieto produkty možno dostali zadarmo atď... púder som si však kúpiť chcela a aj ostatné produkty využijem. Vlastne okrem tej vzorky pre zrelú pleť v mojom boxe nie je produkt, ktorý by som ja osobne nevyužila. Takže tvrdím, že som ušetrila a prekvapila a potešila samú seba ;-)

Vraj aj na Slovensku bude čoskoro krabička krásy - Mystery Box. Som zvedavá, čo to bude :) Neviem, či si ju objednám, a keď, tak možno len jednu, na skúšku. Každopádne, ak chcete niekoho (alebo aj seba) potešiť a prekvapiť, krabičku vám odporúčam. Sama by som ju však každý mesiac nekupovala. Raz za čas je to však príjemné a milé ;-)







5 komentárov:

  1. Ja som tiež na tom podobne s Lady boxom. Zatiaľ som ho objednala 2x a určite budem občasne objednávať i naďalej. Čo sa mi hodí používam, čo sa nehodí darujem. Za tú cenu sa mi to ale vždy oplatilo.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. mne to neviem či rodičia dovolia kupiť ale vydela som vela videi ako ich rozbaluju a tak nahodov je to super boxik keby som bola namiesto nich sa stoho tešim ale oni niektori frflali nad tim že toho je tam malo neni to čo chceli proste oni to robyli ako darček pre nas že sa potešime aspon pre mna je to tak ako som to povedala neviem ako vy ale ja si mislim toto a ešte to aj pekne ozdobia a je vydno že si dali natom zaležať :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. z obsahu tohto som bola veľmi spokojná. No nejak ma tie boxy už nelákajú. Radšej tých 15 € miniem na veci, ktoré naozaj potrebujem. Projekt Senzabox už nefunguje, spojili sa s Ladyboxom, no neviem, ako fungujú. Posledný som kupovala box Just Married.

      Odstrániť
  3. a kde si denJust Married kúpila na akej stránke ?

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]