Post Page Advertisement [Top]

Ideálny darček neexistuje. Nie som zástancom prehnaného míňania, ale na druhej strane si myslím, že skutočnosť, že ste na toho človeka mysleli, venovali čas výberu a obdarovali ho môže byť ešte cennejšia ako samotný dar. A áno, hovorím aj o darčekoch pre seba.






Minulý rok som napísala tento zoznam s tipmi a myslím, že by mohol byť aktuálny aj tento rok. Poďme si to trošku zosumarizovať:

1. Pýtajte sa alebo si vopred zistite, čo by obdarovaného potešilo. 

2. Zážitkový dar má tiež svoje opodstatnenie a často je v porovnaní s hmotným darom jednoducho nezabudnuteľný.

3. Oblečenie a kozmetika môže byť veľké potešenie. Alebo aj nie. Nevhodná veľkosť či vôňa môžu v konečnom dôsledku spôsobiť to, že obdarovaný nebude chcieť zraniť city darcu a dar príjme,  ko nevyužije.

4. Toto musím zopakovať - prosím, pýtajte sa rodičov, čo by sa hodilo ich deťom. Pýtajte sa to aj tých detí. Naozaj nepotrebujú na každý sviatok novú hračku.

Dostala som sa do veku, keď ma reálne potešia teplé ponožky ci pyžamo. Ale poteší ma aj keď ma vníma človek, ktorý sa ma pýta, aký dar by som chcela a rešpektuje moje želanie. A takto som dostala na meniny veľký ortopedický vankúš. Lebo nielenže som vo veku, keď oceňujem ponožky a pyžamo, ale zároveň viem, že kvalitný spánok je viac než dôležitý pre moje fungovanie.





Tieto ponožky sú ako plyšové a sú veľmi príjemné. Dá sa v nich aj chodiť, no môžete sa pošmyknúť. Som ten typ človeka, ktorý nevie naspäť, keď mu je zima na nohy a toto je perfektný pomocník. Netlačia,  jednoducho sa obávajú a aj vyzývajú aj v polospánku.

Donedávna som preferovala iba bavlnené pyžamá a toto je po rokoch moje prvé "iné" a zisťujem, že mi vyhovuje viac ako čistá bavlna. Samozrejme, je to veľmi individuálne.

Ponožky aj pyžamo boli v sponzorovanej zásielke z Astratexu, ktorý teraz garantuje výmenu a vrátenie do konca januára 2024 a zaujímavé akcie aj po Black Friday. Pred pár rokmi som s vrátením mala pozitívnu skúsenosť, keď mi nesadla veľkosť podprsenky napriek presnému meraniu podľa ich sprievodcu - balík som posielala naspäť zadarmo a tiež zadarmo mi prišla nová zásielka so správnou veľkosťou.


Aby sme ale ostali v téme blogu - kozmetika - pripomeňme si aj tento, trošku starší, ale tiež aktuálny príspevok s tipmi na vianočné darčeky. V obchodoch sa to len tak hmýri rôznymi darčekovými balíčkami. Nenechajte sa zlákať na lesklé obaly. Prehodnoťte si, či sa cena oplatí v porovnaní s jednotlivými produktami samostatne a tiež, či sada neobsahuje produkty, ktoré obdarovaný veľmi nevyužije.
Obzvlásť opatrná by som bola v kategórii pleťovej a dekoratívnej kozmetiky, pokiaľ vyslovene nejdete podľa zoznamu želaní. Ak však napriek tomu chcete ísť do pleťovky, skúste pohľadať niečo univerzálne - hydratačný pleťový krém, jemný čistiaci prípravok, regeneračné sérum by mohlo potešiť každý typ pleti. Ak dekoratívka, tak za mňa moje all time favourite - BB krém Missha (mám odtieň 21), transparentný sypký púder od Dermacolu, či štetce od Zoeva - týmto mojim obľúbencom venujem samostatný post a možno aj trošku priblížim, prečo je to u mňa v poslednej dobe mierne kozmeticky nudné (a zároveň viac-menej stabilizované).

Už len posledný tip - naozaj si to nenechávajte na 23. 12. Mám rada nakúpené vopred, neznášam davy v preplnených obchodoch, mám z nich stavy úzkosti; a teda často využívam najmä e-shopy, pretože nakupovať s malým šéfom v tomto čase znamená pokúšať sa mu vysvetľovať, prečo nemôže mať ďalšie nové autíčko (áno, aj v obchodoch s potravinami či drogériou).




Príspevok je sponzorovaný (barter).

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]