Post Page Advertisement [Top]

V poslednej dobe je to u mňa o čosi menej o skúšaní nového a skôr sa rada vraciam k zaužívanému a overenému. Možno to pôsobí nudne. Mám doma aj niekoľko pre mňa noviniek, z ktorých bolo pár veľmi zaujímavých a jedna taká, ktorú pravdepodobne zaradím do výberu TOP roka. Asi to je aj vekom, ale preferujem svojich obľúbencov, na ktorých sa môžem spoľahnúť. A preto si dnes povieme najmä niečo o dekoratívnej kozmetike.


nákupy obľúbenej kozmetiky na Notino.sk

 

Keď som pred viac ako 10 rokmi spoznala značku theBalm, bola som nadšená. V tej dobe ešte fungoval oficiálny cz-sk e-shop, ktorý síce teraz nefunguje, ale moje nadšenie pretrváva.


skvelé produkty theBalm a darček k nákupu


Netvrdím, že sú to najlepšie produkty na svete. Ale fakt, že som niektorým už tak dlho verná bez nutkavého pocitu kúpiť si produkt inej značky hovorí sám za seba.


starý - otvorený rozjasňovač - a nový, ešte neotvorený rozjasňovač Mary Lou od theBalm


O čo ide? O rozjasňovače.  Najmä jeden - Mary Lou. To je pre mňa dokonalosť. A hoci mám ešte nespotrebované balenie, bol v akcii za menej ako 10 € a neodolala som. Teda nie žeby som odolať chcela. 


lícenka Third Date od theBalm a eko obal


Lícenku, ktorú som ešte nestihla vyskúšať, som prihodila zo zvedavosti najmä preto, že k nákupu značky nad 16 € bol darček - mini bronzer v odtieni Oliver. A to je zas jeden z naj bronzerov, aký som kedy mala. Žiadne oranžové tóny, pôsobí veľmi prirodzene a pekne sa zapracuje bez fľakov.


štetce od Zoeva sú pre mňa najlepšie

štetec na púder číslo 108 od Zoeva

škatuľka od štetca Zoeva


Ostaneme v kategórii dekoratívnej kozmetiky, pretože iné štetce ako Zoeva už roky nepoužívam. A napriek tomu, že im dávam občas celkom zabrať sú stále vo veľmi dobrom stave. Nedávno som si jeden dokúpila - na púder a som z neho rovnako nadšená ako z tých, ktoré už doma mám. Zoeva je možno trošku vyššia investícia, ale ak si hľadáte sadu či jednotlivé štetce, verím, že neoľutujete. Pred pár rokmi som si kúpila sadu a neľutujem jediný cent. Nezabúdajme však na pravidelné  šetrné čistenie - jednak to predĺži život štetca a jedna si nezanesieme pleť.


účinný a lacný hydratačný pleťový krém od značky Catrice dostupný u nás jedine na Notino.sk


Posledným z úvodnej fotky je pleťový krém Hydro Protect Melting od Catrice,  ktorý však používam iba druhý rok, na striedačku s inými krémami. Som však veľmi rada, že som ho vyskúšala, aj keď s miernymi predsudkami - pleťovú kozmetiku som si predtým nekupovala od podobných značiek. Ide však o lacný a účinný hydratačný krém, ktorý môžem ďalej úprimne odporúčať, a ktorý je u nás dostupný len na Notino. 


Mimochodom, Notino garantuje, že ak si objednáte až do 21.12 do 13.00, tovar dostanete domov do Vianoc. Nie som fanúšičkou nakupovania na poslednú chvíľu, keďže v tom čase už mám rada darčeky zabalené, ale ak ste nestíhali alebo hľadáte ešte niečo, je fajn vedieť o tejto možnosti.



Máte svojich obľúbencov alebo preferujete skúšanie nových produktov?


2 komentáre:

  1. Musím priznať, že aj keď som mala viacero produktov od značky TheBalm, medzi moje top produkty sa nikdy nezaradili. Ale naopak so značkou Zoeva s tebou úplne súhlasím, štetce sú v skvelej kvalite a môžem ich taktiež len a len odporúčať.

    S pozdravom
    Pinkshaaark

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Chápem, ale som rada, že sme sa zhodli pru štetcom ZOEVA. Ďakujem za komentár. 😉

      Odstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]