Post Page Advertisement [Top]

Možno je toho už veľa, ale zas na druhej strane považujem túto tému za dôležitú a je dennou súčasťou môjho života. SPF je jeden z mála preukázaných spôsobov, ako zabrániť predčasnému starnutiu pleti. Také jednoduché, tak prečo nie? Odkedy som si zvykla používať ho každý deň, vidím rozdiel. Za tie už takmer dva roky dennej aplikácie sa mi totiž nevytvoril žiaden pigmentový fľak navyše. A to je čo povedať. Možno veta "Moja pleť prestala starnúť" pôsobí prehnane, ale v kontexte predčasného fotostarnutia tento proces dokonale vystihuje.

Priznávam vopred - mám rada sprejové formy SPF a keď si mám vybrať, okrem tváre vždy uprednostním sprej. Nie je však sprej ako sprej. A tak sa mi doma stretla táto dvojica od Vichy, na ktorej chcem poukázať na jeden podstatný rozdiel. A k tomu ešte jedno pre mňa skvelé SPF-ko na tvár.


SPF od Vichy

 Najprv si teda rozoberme tému SPF v spreji:


Aerosól vs. rozprašovač


v tomto príspevku som písala o tom, že mám rada aerosólové rozprašovače, ale majú viacero nevýhod:

  • obsah zahŕňa aj "pohonné hmoty" , a tak v podstate platíte za menej samotného produktu,
  • aerosól je veľmi jednoduchý a lákavý spôsob rozprašovania prípravku, ale vďaka tomu máme možno mylne dojem, že sme použili dostatočné množstvo a pritom by to chcelo ešte vrstvu-dve.
Kedysi by ste u mňa našli väčšinu aerosólových SPF. Dnes už nie. Ako reaplikačný sprej je aerosól fajn, keďže nedostanete spŕšku SPF rovno do tváre, ale viac-menej rovnomerne nanesiete produkt na pokožku a dokonca aj na mejkap.



Vichy Capital Soleil fluid spray

Vichy Capital Soleil fluid spray INCI

Vichy Capital Soleil fluid spray na koži


Klasický rozprašovač má výhodu v aplikácii a nesmierny bonus v tom, že naozaj ten objem zodpovedá objemu SPF, žiadne plyny navyše. Potom už len rozotrieť a je to.

Vichy Cell Protect Water Fluid Spray je príjemnou voľbou, nemastí, nevonia, má fluidnú vodičkovú textúru, dobre sa rozotiera a vstrebáva. Reaplikácia je tiež bezproblémová.

Mimochodom - používate nejaké prípravky po opaľovaní? Kedysi som si kupovala špeci telové krémy či mlieka a taktiež sprcháče, dnes to už neriešim a vystačím si s Atoderm olejom aj celoročne a neparfumovaným telovým krémom/mliekom.



Vichy Capital Soleil UV-Age Daily




Už predtým, než som začala pravidelne používať aktívne látky (najmä retinal) som denne používala SPF na tvár. 50-tku, nižšie čísla si ani nekupujem. S používaním aktívnych látok je SPF povinnosť. Nie je to iba lacná fráza, odporúčajú to najmä dermatológovia. Môžete mať tie najdrahšie aktívne látky, ale ak nepoužijete ráno SPF a v prípade pobytu von nereaplikujete, nielenže nebudete mať požadovaný výsledok, ale môžete mať pleť v opticky staršom stave. 


Vichy Capital Soleil UV-Age Daily popis

Vichy Capital Soleil UV-Age Daily INCI



SPF UV-Age Daily od Vichy ma zaujalo hneď, ako som ho videla. A nemýlila som sa. Hoci som čítala  rôzne názory, po spotrebovaní celého balenia sa prikláňam k fanúšikom tohto SPF. 
Ide o ľahký fluid s obsahom niacinamídu, peptidov a vody Vichy. Je vhodný na váš obľúbený pleťový krém a bez akýchkoľvek problémov sa znesie aj s líčením.


Vichy Capital Soleil UV-Age Daily fluid na koži



Fluid na báze vody ako prevencia fotostarnutia poskytuje pleti vysokú UVA a UVB ochranu. Dokonca neštípe v očiach ani keď som sa spotila. 

Dobre sa reaplikuje. Vodičková textúra je pleti príjemná, nevytvára žiadne mastné či lesklé efekty.  Nežmolkuje, moju pleť nedráždi. Skvelé SPF, som rada, že som si ho kúpila do zásoby, keďže prvé balenie je už spotrebované.

Jedinú nevýhodu vidím v pomere cena vs. balenie, keďže má len 40 ml a reálne som ho spotrebovala omnoho rýchlejšie ako tento krém La Roche-Posay Anthelios Age Correct, ktorý má 50 ml.


Používate niektorý z týchto SPF? Zaujali vás? A čo špeci prípravky po opaľovaní? Dajte mi vedieť v komentároch, ďakujem :-)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]