Post Page Advertisement [Top]

Také tie bežné nákupy do domácnosti robíme pomerne často spolu s manželom. A máme tendenciu vyberať slovenské výrobky a produkty. Snažíme sa podporovať lokálnu tvorbu a aj menších výrobcov, hoci nie vždy je to možné. Ešte v marci som robila doobjednávku zásoby produktov od Soaphorie a prihodila som aj sviečky - štandardne volím tie proti stresu. No a takmer celú objednávku môžem zreferovať práve teraz, keďže okrem jedného produktu a pár, ktoré boli ako darček som vyskúšala už všetko :-) Soaphoria má svoje línie pomenované - Cleano je rad na eko čistenie domácnosti a Euphoria predstavuje vonné sviečky. PS. Stránky Soaphorie odporúčam pravidelne sledovať, len vďaka akcii, ktorú vtedy v marci mali som na tejto objednávke ušetrila viac ako 10 € :-)


Sopahoristické ekologické čističe som prvýkrát vyskúšala v marci 2020 a postupne dokupovala zásoby. Táto objednávka však nebola iba o čističoch, ale aj o relaxe pri sviečkach, a ten ja môžem. Najmä, ak je to sviečka s levanduľovou vôňou.

Najprv však pár slov o balení, ktoré urobilo celkom dojem. Žiaden plast navyše a ešte k tomu aj milý odkaz, noviny a balenie semienok, ktoré som zasadila na balkóne a čakám, či sa z nich vykľuje aj nejaký kvietok :-)





K čističom mi pribudol obľúbenec, ale aj dve novinky (teda nie novinky v porftóliu značky, ale novinky v mojej domácnosti).


Hygienický sprej s čajovníkom a bioetanolom mám doma v zásobe odkedy som ho objavila (recenzia tu). Obľúbila si ho dokonca aj moja babka alergička, a tá veru nepoužije hocijaký čistič. Najsympatickejšie na ňom je to, že okrem dezinfekcie povrchov ma z neho vďaka obsahu prírodných zložiek nedusí - v porovnaní s klasickými dezinfekčnými čističmi z drogérie, z ktorých ma mierne dusí. S čistým svedomím ho používam aj v kuchyni, nepoškodí povrch, ale ak si nie ste istí a nechcete riskovať, určite ho vyskúšajte najprv na malom nenápadnejšom mieste. Toto balenie má 200 ml a stojí 12,90 €.

Koncentrát na čistenie všetkých povrchov som sa rozhodla vyskúšať po prvýkrát. V ponuke majú varianty s vôňou, zvolila som však neparfumovaný. Keďže ide o koncentrát, pri používaní sa riedi s vodou - riedenie je popísané na obale, ale určite je potrebné riadiť sa aj znečistením povrchu. Je vhodný na všetky možné povrchy v interiéri aj exteriéri. Zatiaľ som nemala problém a bežné nečistoty odstránil spoľahlivo. Veľkým pozitívom je, že je biologicky ľahko odbúrateľný, znižuje výskyt alergických prejavov alebo iných intolerancií, ktoré môžu čističe spôsobiť a zároveň pri kontakte s pokožkou ju nevysušuje (nešlo však o cielený kontakt, len o kontakt počas čistenia - žiadne štípanie či vysúšanie sa nekonalo). Balenie má 500 ml a stojí 8,90 €.

Sódu som otestovala najmenej, snažím sa domíňať všetky ostatné čističe, ktoré mám, aby som ich nemala naraz otvorených niekoľko. Je vhodná aj na odstránenie vodného kameňa, ale aj čistenie zašlej špiny. Plánujem ju vyskúšať aj na bielizeň, čítala som, že celkom účinkuje na rôzne fľaky, tak som zvedavá. Balenie má 900 g a stojí 3,50 €.






Z relaxačnej časti objednávky boli moje tieto tri aromaterapeutické sviečky Proti stresu. Soaphoristické sviečky v tomto balení väčšinou obsahujú aj sušené bylinky a kvety (v ponuke presne uvidíte, ktoré sú iba čistý vosk a ktoré sú s týmto bonusom). Sviečka je v praktickom uzatvárateľnom sklenenom obale. Vonia naozaj veľmi príjemne a dokáže príjemne uvoľniť po náročnom dni, alebo aj len tak ;-)  V porovnaní so značkou Jemnô má táto sviečka 250 ml a približnú dobu horenia 58 hodín. Zároveň je o čosi lacnejšia, takže sa oplatí viac aj z hľadiska veľkosti balenia a aj z hľadiska ceny. 
Napriek tomu priznávam, že sviečka Pokoj v duši od značky Jemnô je mi akosi sympatickejšia a vonia jemnejšie. Táto sviečka má v e-shope len priaznivé hodnotenia a vôbec sa tomu nečudujem. Ak máte radi uvoľňujúcu vôňu, ktorá dokáže potlačiť bolesti hlavy a pomáha aj pri únave či nervozite, toto môže byť vaša nová obľúbená sviečka.

Značka Sopahoria má aj svoje vlastné kamenné predajne, v ktorých ale tieto vybrané produkty nekúpite - všetky sú len s možnosťou objednať online - ale objednávku si môžete dať zaslať do predajne. Zároveň práve v predajni môžete uplatniť recyklačný program a priniesť prázdne použité obaly, za ktoré dostanete zľavu na nákup - zoznam obalov a podmienky nájdete v Recyklačnom programe na webe. Ak si nie ste istí, či práve obal z vášho výrobku patrí do recyklačného programu, určite im napíšte, zvyknú odpovedať celkom rýchlo ;-)


Odkedy som vyskúšala slovenské sójové sviečky, iné ani nekupujem. Pokiaľ ide o čistenie domácnosti -stále u nás prevažuje nákup z drogérie, no pravdupovediac, neviem si úplne predstaviť celkom prejsť na eko verzie (aspoň momentálne určite nie). Mám pár eko slovenských obľúbencov a možno sa časom odhodlám vyskúšať aj niečo ďalšie. Ale taktiež mám aj obľúbencov z drogérie na domáce práce.



Používate eko čističe? Máte radi aromaterapeutické sviečky?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]