Post Page Advertisement [Top]

Na prelome augusta a septembra ma moja pleť tak trošku privádzala do šialenstva. Napriek tomu, že stále mala prejavy akné a mastnej T zóny, mala neuveriteľne suché, až priam šupinaté iné časti. A keďže mi dochádzali krémy (a aj nervy), ktoré som dovtedy používala, hľadala som nutnú pomoc. Po kratšom surfovaní som sa rozhodla znovu zveriť značke Annemarie Börlind. Líniu LL Regeneration som si prezerala už skôr, no vtedy som mala čerstvú zásobu krémov a nechcela som ich doma kopiť. Teraz ju už používam skoro mesiac a moja pleť je na tom oveľa lepšie.



O značke som už na blogu písala. Spája v sebe vedu a prírodu, a ako povedala zakladateľka značky Annemarie Lindner: "Všetko, čo pokožka potrebuje možno nájsť v prírode. Len čaká na nás, kým to objavíme." K značke som sa po prvýkrát dostala prostredníctvom spolupráce a bolo to také podobné objavovanie. Značka tiež dbá na trvalo udržateľný rozvoj, ekologický prístup a získava množstvo certifikátov, čo si môžete pozrieť na ich slovenskom webe.
V dnešnej dobe, keď je trh už až priam presýtený a nemáte šancu vyskúšať každú jednu značku a každý jeden produkt, pretože denne vyvíjajú novinky, je pokladom nájsť produkty, ktoré vám vyhovujú a navyše účinkujú. Aj preto je na tomto blogu o čosi menej príspevkov ako kedysi. Rozhodla som sa orientovať skôr na kvalitu ako na kvantitu.

Línia LL Regeneration je ako stvorená pre moju pleť. Je totiž určená pre vek okolo 30 rokov, keď sa na pleti začínajú prejavovať prvé známky starnutia. LL REGENERATION séria s  patentovaným LL Biokomplexom podporuje prirodzenú regeneráciu pleti,  obnovu buniek, spomaľuje starnutie, zlepšuje odolnosť a ochranný mechanizmus pleti, účinne hydratuje pleť a vyhladzuje vrásky. Výsledkom je svieži, mladší vzhľad. 
Mojim úmyslom však vôbec nebolo bojovať proti vráskam. Živo si spomínam, aká som bola až priam zúfalá z toho, že som mala začervenanú a šupinatú pokožku, ktorá bola čím ďalej tým citlivejšia. Viem, že som odstraňovala iba následky a príčina je niekde inde, a ja tuším, že tou mojou príčinou je znížená hladina DAO enzýmu, čo mi zistili v auguste na imunológii. Odvtedy sa snažím vyhýbať jedlám a nápojom s vysokým obsahom histamínu a aj pokožka je na tom o čosi lepšie - tie šupiny, čo som si myslela, že bude atopický ekzém, som mala aj po tele a krémovanie to len trošku eliminovalo (inak v tomto TOP produkt bol Havlíkov zázrak, vrelo odporúčam, avšak na celú tvár pravidelne bol dosť mastný). 

Nekúpila som celú líniu LL Regeneration, iba to, čo som najnutnejšie potrebovala - denný a nočný pleťový krém. Úprimne, zloženiu na produktoch celkom nerozumiem, no sadla som si s kamarátkou, ktorá sa tomu začala venovať a práve nad týmito vybranými krémami pochvalne pokývala hlavou :-).











Krém sa nachádza v 50 ml tégliku a pred otvorením bolo potrebné odstrániť ochrannú fóliu. Má prírodne krémovú farbu, jemnučkú konzistenciu a nevtieravo krémovo vonia. Rýchlo sa vstrebáva do pokožky a rozumie si aj s BB krémom aj s mejkapom. Nerobí problém ani podkladu. Pokožka je svieža, hydratovaná, ale čo je najdôležitejšie - regenerovaná, bez šupiniek, bez zbytočne premastených častí a zdravšia na pohľad.











Keď som tieto krémy videla  škatuľkách, povedala som si: "No super, teraz neviem, ako budem rozlišovať, ktorý je denný a nočný." Jasné, že je to na nich napísané, ale vyzerali tak rovnako. Až kým som tie škatuľky neotvorila. Na pohľad je nočný krém sfarbený viac dožlta a okrem toho je na tégliku hneď vedľa názvu krému aj piktogram mesiaca, čo je úplne super! Nočný krém je spravidla o čosi hutnejší a inak to nie je ani pri línii LL Regeneration. Avšak je ľahučký, pleť ho doslova vpíja a účinkami len znásobuje denný krém. Ráno je moja pleť hydratovaná, regenerovaná bez nadbytočnej mastnoty na čele, ale taktiež aj bez neželaných šupiniek a červených boľavých miest.

Tieto krémy - to bola super kúpa. Ešte predtým, než som ich pridala do košíka som seriózne rozmýšľala, že sa vrátim k Naomi BioCosmetics, ale tie sa mi zdali trošku mastnejšie, hoci účinkom super. Annemarie Börlind ma nesklamala, uvidím, ako to bude po spotrebovaní celého balenia - reálne to vidím na koniec novembra/decembra tohto roku. 

Na fotkách ste mali možnosť vidieť aj cenovky, v skutočnosti som ich kúpila v akcii a určite odporúčam počkať na rôzne akcie, ktorých má e-shop Naureus celkom dosť. Za denný krém som zaplatila 26,99 € a za nočný 27,89 €.


Krémy som kupovala cez Naureus, ktorý má zaujímavý vernostný systém VIP Naureus Club a so svojimi nákupmi som už na úrovni Gold, čo prináša zaujímavé zľavy. 
Okrem toho pravidelne využívam systém vrátenia určitého percenta z nákupu cez Plnú peňaženku - v naureus.sk ušetríte 1,75 %. Dokopy som z mojich nákupov dostala naspäť viac ako 60 € a to veru poteší :-)


Recenzia nie je sponzorovaná, nenájdete ju v kategórii PR. Je v nej zahrnutá vlastná skúsenosť s nákupom a odporúčanie na odkazy, vďaka ktorým môžete ušetriť :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]