Post Page Advertisement [Top]

Už dávnejšie som počula chvály na Havlíkov prírodný zázrak. Keď som sa niekedy pýtala na odporúčanie skvelého produktu, mnohé odpovede smerovali zase k nemu. A tak mi ostal niekde v podvedomí, ale neriešila som ho. Až kým som si na koži nenašla stopy atopického ekzému, ktorého som sa nevedela zbaviť ani pomocou špeci kozmetiky určenej práve na atopickú dermatitídu. 
A tak, keď som bola akurát v tom čase v Košiciach v Auparku a videla som tam predajničku Havlíková apotéka (o ktorej som dovtedy netušila, že tam je), vošla som. Okrem toho, že som tam našla skvelú rannú pleťovú masku Krásna slečna, ktorú milujem, som hľadala aj niečo na ten môj problém so šupinatou, začervenanou a citlivou atopickou pokožkou, ktorú som dovtedy nemala a tento problém som riešiť nemusela. Často som bola lenivá krémovať si pokožku celého tela, ale ono si krém ani nepýtalo. Teraz už bez krému/mlieka/balzamu/oleja, jednoducho mazadielka, moja koža funguje ťažšie.
Lenže v ponuke som sa nevyznala a nechcela som blúdiť po predajni. A tak akokoľvek trápne to možno bolo, spýtala som sa asistentiek v predajni, či im môžem niečo na ruke ukázať, pretože si s tým neviem poradiť. Vyhrnula som si rukáv, ukázala červenú lakťovú jamku posiatu šupinami. Odporučili mi Havlíkov prírodný zázrak, ale, a to sa mi veľmi páčilo, nenanútili mi hneď plné balenie, dali mi dve vzorky k nákupu s popisom "aplikovať na vlhkú pokožku". O pár dní neskôr som prosila sestru, nech do tej predajne zájde znovu a kúpi mi plné balenie.




Prečo som investovala do plného balenia? Pretože účinok jedinej vzorky cez noc ma doslova ohromil, a to som na kozmetiku značne kritická. No ale chcela som to vyskúšať, pretože už som sa natierala aj hojivým zázrakom a nič mi nepomáhalo. Pokožka v lakťových jamkách a v podpazuší bola stále červená, cez deň sa rýchlo presušila a tie šupiny ani nespomínam. Išla som teda podľa pokynov. Večer po sprche som na ešte vlhkú pokožku lokálne naniesla vzorku Havlíkovho prírodného zázraku a išla som spať. Zázrak som neočakávala, maximálne mierne upokojenie pokožky.
Aké bolo moje prekvapenie ráno - žiadne suchotiny, žiadne začervenanie. Cez noc sa moja pokožka na tých inkriminovaných miestach tak "dala do laty, že ci pana!" Bola som ohromená. Naozaj úžasný účinok jedinej vzorky za jednu noc. A práve vďaka tomu som si povedala, že celé balenie je MUST-HAVE.





Celkom sa mi páčia tie obaly z recyklovaného papiera a samotné produkty v tube ako sa to predávalo kedysi. Z obalu sa dozviete všetko. Návod, popis, funkcie, účinky, ale aj zloženie. A ak by nestačil návod, v škatuľke nájdete aj príbalový letáčik.


Krém je sfarbený dožlta a má svoju typickú vôňu, v ktorej ja cítim propolis, rakytník a makadamiový olej, taký ten príjemný mix. Okrem lokálneho účinku na ekzematickú pokožku si ho občas nanesiem aj na celú tvár a nechám pôsobiť na noc. Napriek tomu, že moja pleť je zmiešaná, a teda mám mastnejšiu T-zónu.




Tvár po použití nebola mastná, ale dokonaly regenerovaná. Dokonca, a to mi skoro padla sánka, eliminuje akné a lieči ho. Zjemňuje vrásky. Vraj je vhodný aj na vlasy (neskúšala som) a dokonca poteší aj mamičky, ktoré majú po kojení bolestivé bradavky, či utíši podráždenú detskú pokožku (znova - toto som nemala ako vyskúšať, len čítam z obalu a pozitívnych skúseností po internete).

Ja sama som z neho PAF. Toto sa mi dlho nestalo so žiadnym kozmetickým produktom, ale viem, že keď spotrebujem toto moje 30 ml balenie, určite si kúpim ďalšie. Ďakujem všetkým, ktorí mi ho odporúčali. Trafili ste úplne do čierneho. A ja ho takto nadšene odporúčam ďalej. A medzitým už rozširujem svoju zbierku produktov Havlíkovej apotéky :-)

8 komentárov:

  1. Je to skvělá značka. Taky u ní mám pár oblíbených výrobků, ke kterým se budu ráda vracet. Tenhle krém jsem ještě neměla, ale je super, jak ti pomohl.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Od této značky jsem nic nezkoušela, ale slyšela jsem na ni samou chválu, tohle vypadá taky super :)
    MyGoldenMind

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já od Havlíka zatím nic nezkoušela, ale mám to v plánu :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mala som asi len vzorku ale tiež si chcem raz kúpiť tento produkt.
    Biankanotes by Janka

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Toto je must. Ak nič iné od Havlíka, toto určite. Pre celú rodinu ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Very interesting blog. A lot of blogs I see these days don't really provide anything that I'm interested in, but I'm most definitely interested in this one. Just thought that I would post and let you know.
    Quantum Car

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Very interesting blog. A lot of blogs I see these days don't really provide anything that I'm interested in, but I'm most definitely interested in this one. Just thought that I would post and let you know.
    Open Car Transport Quote

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Very interesting blog. A lot of blogs I see these days don't really provide anything that I'm interested in, but I'm most definitely interested in this one. Just thought that I would post and let you know.
    Cheap Airline Ticket

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]