Post Page Advertisement [Top]

Nákupy v Auparku nevyhľadávam cielene. Akurát to však takto vyšlo, že v čase posledného Eva Shoppingu sme boli v Košiciach na návšteve. Tak prečo to nespojiť? Okrem pár "nutností" som zašla aj do predajne Havlíkovej Apotéky. Viacerí ste mi ju vrelo odporúčali, a aj to bol dôvod, prečo ma táto značka lákala čím ďalej tým viac. Na Havlíka však nebola v kupónovej knižke žiadna zľava. Myslíte si, že ma to odradilo? Vôbec nie. A navyše, práve v tom období som sa snažila vyriešiť si atopický ekzém, ktorý sa mi objavil na koži a nevedela som si s ním poradiť.



Akoby to bolo včera, čo som vošla do predajne a kochala sa. Nevedela som sa rozhodnúť, čo prvé by som od Havlíka vyskúšala. Až keď som zbadala produktový rad Krásna slečna, ktorý ma očaril. No a čo, že už nie som dávno slečna ;-) Účinky tejto pleťovej masky sa hodia aj mojej pleti, tak prečo nie? :-) A trošku si polichotiť nápisom na škatuľke a tube nezaškodí. 



Páči sa mi, že aj ako laik sa z balenia dozviem, čo ktorá ingrediencia znamená. Toto nie je štandard a veľmi to oceňujem.




Po rozbalení škatuľky na mňa okrem tuby s maskou vykukol malý lístoček so slovenským nápisom na jednej strane a anglickým na druhej. 
Si milovaná. Aké milé. Doslova som si povedala: "jeeej". Ja také môžem ;-) A viem, že je to len ťah, marketing a tak podobne, ale urobilo to dobrý dojem a účel splnilo. Patrím však k tej skupine zákazníkov, ktorej nepomôže ani ten najlepší marketing, ak produkt nespĺňa to, čo sľubuje.
Okrem toho sa v škatuľke nachádza aj letáčik s popisom, návodom a detailom zloženia. Páči sa mi, že škatuľka je z recyklovaného papiera a neobsahuje žiadne plasty navyše.


Tuba mi veľmi pripomína všetky tie retro kozmetické produkty, ktoré som kedysi ako malá slečna obdivovala na poličkách mojej mamy a starých mám. 30 ml sa zdá málo, avšak nemíňa sa až tak rýchlo, ako som si myslela.



Ak čítate tento blog pravidelnejšie možno si pamätáte, aká som bola nadšená z rannej pleťovej masky od Dermacolu. Po vyskúšaní tejto Masky Flám padol Dermacol do zabudnutia. Ja ju milujem! Nanesiem si ráno tenkú vrstvu tejto krémovo-gélovej masky (farbu má bielu ako krém, ale splynie s odtieňom pleti, presne ako krém), nechám pôsobiť 3 minúty, počas ktorých si stihnem pripraviť smoothie a zmyjem.

Síce sa snažím vyhýbať zadymenému prostrediu a "žúrujem do rána" iba vtedy, keď robím s kolegyňami nočný dozor nad žiakmi na školských akciách alebo keď makám a nevyspím sa poriadne, no moja pleť si to odnesie hneď a akýkoľvek príznak stresu sa na nej prejaví okamžite. Moja kozmetička by vedela rozprávať... V lete, keď som oddýchnutá alebo počas dlhšej pracovnej pauzy (keď som v decembri 3 týždne marodovala a do toho "padli" Vianočné prázdniny a bola som doma 5 týždňov) a moja pleť je v tom čase ako z obrázku. Inokedy si však všetok stres, nezdravé zajedanie stresu a ostatné faktory zúročia svoje pôsobenie a veruže je čo čistiť. 

No to, čo dokázala prírodná maska Flám, mi vyrazilo dych. Pleť bola sviežejšia už po prvom použití a pri pravidelnom (stačí 3 x týždenne) postupne zmierňovala aj príznaky akné. Áno, všetko sa to dialo postupne, nie až po mesiaci používania ;-) Pleť bola regenerovaná, žiarivá, na pohľad zdravšia. Bonusom je príjemná ovocná vôňa. Nestretla som sa so žiadnym negatívnym účinkom alebo nepriaznivou reakciou pleti. Síce toto 30 ml balenie stojí viac ako 13 €, neľutujem a chystám sa vyskúšať aj pleťový krém (neviem, či práve z línie Krásna slečna, ale nejaký Havlíkov určite). Mám spotrebovanú približne polovicu balenia no už teraz viem, že si ju kúpim znova. 

Toto nie je žiadna reklama ;-) Toto je láska na prvé vyskúšanie. A keď raz bude v roku 2020 na blogu výber toho najlepšieho z roku 2019, Havlík sa tam určite objaví.

Predtým než som prvýkrát použila túto masku som vyskúšala vzorku Havlíkovho prírodného zázraku. A bola som taká nadšená, že som hneď sestru prosila, aby mi kúpila plné balenie. Ale o tom si prečítate nabudúce ;-)

2 komentáre:

  1. Skúšala som Český krém a z môjho pohľadu ide o bežný, ničím výnimočný produkt. Zloženie výrobkov mi príde také nepremyslené, nezodpovedajúce cenám. Avšak ten nádherný vzhľad obalov a obchodíkov treba nejako zaplatiť :-) Chcela som si kúpiť i nejaký ďalší produkt, no zloženie ma nejako nezaujalo.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. úprimne, zloženiu nerozumiem (teda už približne viem, ktorá zložka nie je veľmi prospešná, ale neviem posúdiť, čo lepšie / iné by tam mohlo byť). Pre mňa je podstatné, že mi táto kozmetika pomohla. Áno, je drahšia, ale ako píšeš - nejako to zaplatiť musia :-P

      Odstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]