Post Page Advertisement [Top]

Základ líčenia pre mňa tvorí dobrá riasenka a pekný výrazný rúž. Nebudem tu písať o tom, ako ráno nestíham a ako očné tiene ignorujem. Ako som rada, že po tom, čo sa zobudím, stihnem spraviť a vypiť ovocno-zeleninové smoothie a okrem toho sa ako-tak dať do laty. Potrebujem riasenku a rúž, ktoré ma nesklamú a vydržia. A mimochodom, viete o tom, že Bourjois je mladšou sestrou legendárnej Chanel?



Začnem postupne - riasenkou. Na poriadnu riasenku si potrpím. Nemusí stáť majland a naučila som sa, že aj menej zvučné či neznáme značky môžu urobiť WOW efekt, tak sa snažím neodsudzovať. Riasenka by mala dodať objem aj dĺžku, ale zároveň tiež nezlepovať, neopadávať a nedráždiť oči.











Riasenka Volume Clubbing ma, úprimne, svojim vzhľadom nenadchla, no kefkou veľmi zaujala. Efekt vytvorí na mihalniciach naozaj pekný, trošku však opadáva pod spodné mihalnice, resp. sa výraznejšie otláča, keď tie spodné mihalničky líčite. Odličuje sa dobre a nespôsobila mi žiadne nepríjemnosti (žiadna negatívna reakcia očí). Celkovo by som ju však zaradila skôr medzi priemerné. Poteší však jej cena - 4,09 € v dvoch verziách (Absolute Black a Ultra Black).


Matný tekutý rúž Rouge Edition Velvet je už medzi produktami Bourjois čosi ako legenda. A tak som rada, že som sa k nemu konečne dostala aj ja. Výber je ťažký, škála odtieňov široká. No podvedome (či skôr plne pri vedomí) som išla po svojich obľúbených odtieňoch a vybrala si 34 Belle Amourose, ktorý je aktuálne v akcii za niečo viac ako 4,50 €! A to sa už teda naozaj oplatí. Viem, že som trošku predbehla, ale už som ho na mojej fanpage na facebooku vychválila, tak len pridávam :-)










Po nanesení je ešte lesklý, ale postupne schne do matného vzhľadu. Oceňujem, že mi nevysušuje pery (hoci niektorí ste mi písali, že vám ich vysušuje poriadne). Čo ma prekvapilo najviac, je výdrž. Zvládne aj jedlo, aj nápoje a po 5 hodinách vyzerá ako na poslednej fotografii. Keď som to videla prvýkrát, ostala som pri zrkadle poriadne šokovaná, pretože sa otláča (na poháre, na príbor... jednoducho nie je odolný). Stráca sa prirodzene a najlepšie je, že aj po celom dni v práci, výdatnom obede a vypitom 2,5 litri bylinkového čaju ešte na perách vidno náznak rúžu (tak jemne sfarbené doružova, foto ako dôkaz nemám). A tá výrazná farba... dokonalosť! Pridávam sa k fanúšikom Rouge Edition Velvet. 



Recenzia je sponzorovaná.

V linkoch nájdete affiliate prepojenie na e-shop Elnino.sk S e-shopom mám vlastné osobné pozitívne skúsenosti nielen ako spolupracujúca blogerka, ale aj ako zákazníčka ;-)

2 komentáre:

  1. Mě tahle značka nesedí :/ nějak mě nezaujala.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. U mňa je to tak 50-50. Niektoré produkty milujem, iné zas nie. A tak je to asi normálne ;-)

      Odstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]