Post Page Advertisement [Top]

Poznáte tie pleťové oleje vo fialových fľaštičkách s bielym nápisom? Možno ste ich  niekde zahliadli, či dokonca prehliadli. Značka Renovality donedávna nehovorila nič ani mne a som nesmierne rada, že sa to zmenilo aj vďaka radám Veroniky, ktorá mi často odporučí skvelý a pre mňa nový produkt, na ktorý by som nemala možno odvahu. Z ponuky sa mi vyberalo neuveriteľne ťažko, no nakoniec som sa predsa len rozhodla pre Hyaluronové sérum, ktoré mi už nejaký ten čas robí pravidelnú spoločnosť... a dokonale zapadlo do mojej pleťovej rutiny.


Ako som už písala vyššie, túto českú značku si zapamätáte celkom jednoducho - podľa obalov. Všetky ich produkty sú totiž v unikátnom fialovom skle, ktoré zaručuje biokatívnu stálosť produktov. Funguje totiž ako prirodzený filter, ktorý produkty chráni, predlžuje životnosť a zlepšuje ich kvalitu. Viac o výhodách fialového MIRON skla sa dočítate na oficiálnom webe značky. Sklo má jedinú nevýhodu - nevidíte, koľko produktu vám ostáva. Táto nevýhoda sa však dá prehliadnuť, keď si ju porovnáme s výhodami, ktoré sklo poskytuje.


Hyaluronové sérum som si vybrala aj kvôli všeobecne známym pleti prospešným vlastnostiam kyseliny hyaluronovej. Regeneruje a ochraňuje pleť, na ktorej vytvorí medzibunkovú výplň a podieľa sa tak na jej štruktúre - anti-age efekt. V pleti tiež zadržiava vlhkosť a upokojuje ju. To sú celkom fajn vlastnosti, čo poviete?


Ako sa používa vidíte na popise. Prakticky - ako ho používam ja? Ráno aj večer na vyšistenú a osušenú pleť nanesiem 4 kvapky tohto séra, ktoré vklepem a vmasírujem do pleti (taká sebamasáž je skvelá na prebudenie a relaxáciu zároveň). Keď sa sérum vstrebe pokračujem ako obyčajne - pleťový krém a očný krém.


Je potrebné dodať, že sérum je značne tekuté, avšak nie je ako voda, a tak nestečie, bez problému stihnem zavrieť a odložiť flakón, kým si ho vmasírujem. A aké sú moje skúsenosti? Už v úvode príspevku som skonštatovala, že som ho zaradila do pleťovej rutiny. Na používanie som si rýchlo zvykla síce nemám extra výrazné vrásky, tie mimické pekne zjemnilo, až vyhladilo. Pleť je jednotná a v harmónii. Dokonca aj po použití mejkapu sa menej mastne v T-zóne.
Hoci som ho občas použila aj samostatne, veľmi to neodporúčam. Na pleti môže vytvárať suchý pocit - keď sa sérum vstrebe, avšak to je len taký klam. Pleť je v skutočnosti hydratovaná a vôbec nie napnutá (a to je tá moja v poslednom období značne precitlivená s tendenciou tvorby šupiniek pri použití prípravku, ktorý vysušuje). Takto vytvára tú ochrannú vrstvu a pleť bez problému prijme aj látky z pleťového krému. 
Značkou Renovality som celkom nadšená. Sérum v 50 ml balení vychádza na menej ako 13 € a vydrží dlho. 2 - 4 kvapky dvakrát denne naozaj nie je veľká spotreba :-)



Recenzia je sponzorovaná.

V linkoch nájdete affiliate prepojenie na e-shop Elnino.sk S e-shopom mám vlastné osobné pozitívne skúsenosti nielen ako spolupracujúca blogerka, ale aj ako zákazníčka ;-)

3 komentáre:

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]