Post Page Advertisement [Top]

Dve zrejme najpopulárnejšie značky katalógovej kozmetiky - Avon a Oriflame - majú na mojom blogu právom svoje miesto. Kto by ich nepoznal? Bez ohľadu na to, či túto kozmetiku máte rady, vyskúšate alebo o ňu nejavíte záujem, jedno je isté. Aj chlapom tieto značky čosi hovoria. 
Pokiaľ ide o Oriflame, mám veľmi rada dekoratívku Giordani Gold. Vždy vo mne vzbudzovala synonymum kvalitnejších produktov. Mnoho obyčajných produktov dekoratívnej línie mi nesadlo. No predsa som sa pustila do experimentu a rozhodla sa vyskúšať novinku A-Z Hydra krém-mejkap. A okrem toho som siahla aj po obľúbených stáliciach.


Začnem od produktov dennej rutiny a k mejkap-krému sa dostaneme pekne nakoniec ;-) Každý deň siaham po kréme na ruky a balzame. S hojivým zázrakom a balzamom Lip Spa mám pozitívne skúsenosti, podobný krém na ruky som už mala a zaujímalo ma, ako dopadne rakytníková verzia.




Ochranný krém na ruky s rakytníkovým olejom sa vstrebáva naozaj rýchlo. Ak nemáte vysušenú pokožku rúk, bude pre vás veľmi dobrým spoločníkom. Kúpite ho len za 1,49 €. Mojim však nestačí, potrebujú niečo výživnejšie. 






Je tu niekto, kto nepočul o ikonickom svetloružovom vajíčku? Hojivý zázrak kúpite už vo viacerých vôňach, pre mňa je však tá klasika najlepšia. Multifunkčný produkt v malom rozkošnom kelímku. Vhodný na pery, popraskanú pokožku, suché miesta. Vyživuje, hydratuje a regeneruje. Jednoducho must-have každej domácnosti. Ako stále hovorím, katalógová kozmetika sa neoplatí kupovať za plné ceny a práve teraz je ten správny čas urobiť si nejaké zásoby z tohto legendárneho produktu. Zaplatíte zaňho len 1,99 €! Vajíčko má len jednu nevýhodu - musíte si dávať pozor na manipuláciu s ním, aby ste neznehodnotili obsah.






Keď som po prvýkrát vyskúšala balzam na pery Lip Spa, mala som pocit, že ide o hojivý zázrak v tyčinke. OK, možno nie je až taký intenzívny ako hojivý zázrak, jednoznačne je však praktickejší. Pery sú vďaka nemu hydratované a vyživené. K dispozícii sú 4 druhy a táto novinka vychádza na 3,99 €. Míňa sa však veľmi rýchlo (na foto je vysunutý "na doraz").







Dostávame sa k pomyselnej čerešničke na torte tejto recenzie. Mejkap-krém, od ktorého som.. pravdupovediac, nečakala nič. A to aj napriek tomu, čo som si o ňom prečítala. Alebo práve preto? Nuž, rada si robím názor sama. Do skúšania som sa nejako nehrnula, ale zvedavosť ma predbehla. Najprv nanášanie, ktoré ma šoklo a potom jeho výdrž. Nuž, posúďte samy. Fotky, ktoré som urobila síce nie sú hodné editoriálu (nejako som sa nevedela zatváriť), ale rozdiel je viditeľný ;-)

bez mejkapu



Najlepšie na tomto mejkap-kréme je, že zanecháva úplne prirodzený vzhľad pleti - stačí si porovnať prvú fotku (bez mejkapu) s ostatnými dvoma. Napriek tomu, že som si po vyčistení na pleť naniesla hyaluronové sérum a denný krém som po aplikácii tohto mejkap-krému nemala pocit, že by som mala pleť zaťaženú. Pekne zjednotil, splynul s prirodzeným odtieňom a tónom pokožky. 
Oceňujem aj nemastné zloženie. Stačilo tesne po nalíčení jemne prepúdrovať a vidíte ten rozdiel po 6 hodinách? Nič extrémne! Žiadne výrazné stopy mastnoty, a to som vychatala to typicky jarné počasie, keď je ráno zima, a tak sa naobliekaš a poobede je pomaly + 20, a tak sa potíš viac ako vo fitku. Mejkap-krém to ustál! Okrem toho poskytuje pleti aj SPF 30, čo je na také to jarné slnko akurát. Veľmi mi propomína môj milovaný BB krém od Missha, ktorý má podobné vlastnosti na pleti, akurát je mastnejší. 6,99 € síce nie je málo, ale ani veľa. 
A-Z Hydra The One krém sa predáva v 4 odtieňoch, ja som momentálne celkom svetlá (aj keď na nenalíčenej foto pôsobím tmavšie) a mám odtieň Ivory. Pre úplné bleduľky bude vhodý Fair. Jediné, čo neposkytuje, je krytie nedokonalostí. Jemnučké prekryje, ale už také mierne akné neprekryje. Ale práve vďaka tomuto svojmu nedostatku pôsobí na pleti celkom prirodzene.


Zaujal vás niektorý z týchto obyčajných neobyčajností? :-) Úprimne ma veľmi prekvapil A-Z krém. Netvrdím, že si už nič iné nekúpim, myslím, že na to sa už poznáme celkom dobre a pri prvom náznaku budem chcieť vyskúšať niečo iné, ale na to, že mám slušnú zásobu mejkapov/BB krémov používam dlhšie už iba tento, a to hovorí samo za seba, nie? :-)

1 komentár:

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]