Post Page Advertisement [Top]

Donedávna som od značky Gabriella Salvete mala vyskúšaných iba zopár lakov na nechty a jednu paletku rozjasňovačov. Situácia sa zmenila, keď sa mi z e-shopu Elnino ozvali s ponukou na box plný dekoratívky. Toto sa neodmieta :-) Hlavne, keď som celkom kritický maniak na mejkapy a riasenky a taktiež milujem rozjasňovače. Už vopred však prezradím, že kozmetiky bolo viac ako stíha moja tvár spotrebovať a niečo pre vás odkladám do letnej blogo-narodeninovej giveaway :-)


Balíček obsahoval takmer mejkapovú kompletku - podkladové bázy, mejkapy, rozjasňovače, korektory, riasenku a umelé mihalnice.




Na bežný deň preferujem BB krém Missha, pri ktorom nesiaham po podklade. Celkovo mejkapy používam minimálne, ale týmto som chcela dať šancu a vystaviť ich poriadnej záťaži. Podkladové bázy sú farebne rozlíšené, čo je super, pretože niekedy sa človek ponáhľa a nestihne v drogérii uchmatnúť tú správnu. 
Zelená, matujúca, naozaj pleť mierne chladí, ale nie je to nič nepríjemné. Očakávala som, že bude na tých suchších častiach mojej zmiešanej tváre vytvárať šupinky, avšak nič také sa nestalo. Celkom dobre predĺžila životnosť celého líčenia. (orientačná cena 7,09 € / 20 ml)
Ružová podkladová báza by mala minimalizovať póry. Trošku mi pripomínala Satin Base od Dermacolu, ale nebola až tak silikónovo klzká, no predsa len vytvorila kĺzavý povrch. Práve takto však opticky zminimalizovala póry a tiež predĺžila životnosť líčenia. (orientačná cena 7,19 € / 20 ml)






Na blogu môžete nájsť sekciu mission, v rámci ktorej som sa snažila nájsť dokonalý mejkap, ktorý by spĺňal mnou určené kritériá. Nezáležalo na značke a cene. A práve vďaka tejto mojej mejkapovej misii som sa stala náročnou používateľkou mejkapov, ktorá po nich väčšinou do práce nesiaha, pretože sa rada spolieha na kvality BB krému Missha. Občas však po mejkape rada siahnem, ale to neznamená, že upúšťam od nárokov. Práve naopak, stupňujú sa.
Keď raz mejkap o sebe tvrdí, že je "Perfect Skin", tak si zavarí. Očakávam od neho totiž perfektný vzhľad. Zároveň je aj krycí, čo vo mne vyvolalo obavu z efektu masky. Ako to bolo v realite sa čiastočne pokúsim načrtnúť pomocou fotiek. Mejkap príjemne priľnul k pleti, bezpochyby aj vďaka podkladovým bázam a prekryl viaceré nedokonalosti. Mala som pocit, že vyzerá trošku umelo, no jemne som to doklepla púdrom. Pár hodín vyzeral priam dokonale, potom na ňom bolo badať známky "pozžívania" a bol na pleti až príliš viditeľný. Celkovo ma veľmi pozitívne prekvapil, hoci by som mu nedala nadpriemerné hodnotenie. Taký lepší drogérkový priemer, ktorý však dodá celkom zaujímavý vzhľad. Základom je trafiť sa do odtieňa - ja som použila 101 Light. (orientačná cena 7,30 € / 30 ml)








Kedysi som si nevedela predstaviť dať si na tvár niečo ligotavé. Tvár mala byť nalíčená matne. Toto moje presvedčenie sa zmenilo s príchodom paletky rozjasňovačov theBalm do mojej zbierky. Doteraz je to jedna z mojich najobúľbenejších značiek. Avšak tie boli púdrové. Po tekutých som pozerala, ale nejako som sa na ne neodvážila. A teraz ich mám doma vo všetkých 3 odtieňoch od Gabrielly :-) 
01 Be A Star - s jemným striebristo-zlatistým nádychom - jednoducho toto je ten pravý rizjasňovač, ktorým jemne zvýraznite pokožku
02 Be Loved - ružovučký nádych, príjemné spojenie lícenky a rozjasňovača
03 Be Gorgeous - bronzový nádych na jemnučké tónovanie. Práve s bronzerom mám občas tendenciu to nechtiac prehnať a pri tomto to nehrozí, keďže sa pekne rozplynie, ale urobí svoju prácu. 

Pomocou týchto rozjasňovačov nečakajte zázračné kontúrovanie, ale príjemne a prirodzene žiarivú pleť. Skúšala som rôzne techniky, ale najviac sa mi osvedčilo jemné a postupné vklepkávanie do pleti. (orientačná cena 5 € / 25 ml)







Korektory sú prednostne určené na očné okolie, to však neznamená, že ich nikde inde použiť nemôžete. Pokojne sa s nimi môžete aj vyhrať a jemne dokontúrovať pleť. S očným okolím som opatrná, keďže sa cez deň nebránim mimickým prejavom a väčšinou som potom namiesto korektora či mejkapu mala v očnom okolí čiarky podľa mimických vrások. Korektor je celkom príjemný, kryje slabšie, no dokáže trošku rozjasniť pleť. (orientačná cena 4,69 € / 2,5 ml)

Čerešničkou na torte sú produkty na oči. Milujem výraznejšie líčenie očí - jemnučký tieň alebo rozjasňovač, čierna linka a skvelá riasenka. Občas som to skúšala aj s umelými mihalnicami, tie celé som nejako nevedela dobre aplikovať a potom som to vzdala, no ak si chcete zahustiť svoje mihalničky, trsy sú ideálnym spoôsobom (keď som to zvládla ja, hravo to dokážete aj vy ;-)).




Preferujem riasenky s rovnou kefkou. S touto mi to celkom šlo. Hoci prvé pokusy boli také všelijaké, zoznamovanie dopadlo celkom dobre a riasenku Magic Volume & Curl používam rada. Kedysi som za hlavné považovala, aby riasenka dodala poriadny objem a dĺžku. Teraz pridávam aj to, aby v žiadnom prípade počas dňa neopadávala a nedráždila moje citlivé oči. Z objemu a dĺžky som síce neodpadla, je tak celkom prirodzený, ale neopadáva, nedrobí sa, nelepí a nedráždi moje oči. (orientačná cena 5,34 € / 11,5 ml)



S umelými riasami je to u mňa komplikovanejšie, ako som písala vyššie. Tieto som neskúsila, radšej ich darujem niektorej z vás v letnej giveaway :-) S párom mi to veľmi nejde, ale sú robené celkom dobre a nie sú extravagantné, v prípade potreby by sa dali nastrihať na trsy a lepiť postupne. (orientačná cena 3,81 €)

Ako dopadlo testovanie? Prinášam vám dva pohľady:

1. Bežný pracovný deň - začínam cca líčením o 6:30, odličujem doma cca o 15:30







Mejkap vydržal statočne aj bez použitia matujúcich papierikov, či opätovného púdrovania. Jediné, čo som použila znovu bol rúž. Musím však povedať, že v ten deň bolo chladno, inak by to lesklé téčko na čele bolo omnoho výraznejšie.


2. Rodinné stretnutie - začínam cca líčením o 9:30, odličujem doma cca o 21:30








Znovu bez opätovného prepúdrovania či použitia matujúcich obrúskov, celý deň v akcii a tvár to celkom ustála, hoci večer na nej už výrazne badať známky opotrebovaného líčenia (asi by sa mi hodil fixačný sprej). 
V oboch prípadoch líčenia som na obočie použila ceruzku Rimmel a gél Pupa, líčenie som zafixovala púdrom Rimmel a na pery použila tekutý matný rúž Bourjois Velvet Edition. V druhom prípade je ako očný tieň použitý rozjasňovač z paletky theBalm a očná linka v pere od Dermacolu.


Ako vidíte - mejkap vyzerá celkom dobre, priľne k pleti a kryje aj nedokonalosti. Postupom času však tvorí mierny efekt masky. Ako pozitívum vnímam, že neoxiduje a nemala som pocit, že by mi zaťažoval pleť. Nie, neodpadla som z neho, ale nemám chuť ho ani šmariť ;-) Ako som písala vyššie - taký ten lepší priemer z drogérie - najmä kvalitou, cenou by možno tromfol aj niektoré drahšie a horšie mejkapy.

Po všetkých testovaných produktoch sporadicky siaham, pravidelne používam riasenku a aj tie rozjasňovače, do tých som sa asi zaľúbila práve pre ten jemnučký efekt.



Recenzia je sponzorovaná.

V linkoch nájdete affiliate prepojenie na e-shop Elnino.sk S e-shopom mám vlastné osobné pozitívne skúsenosti nielen ako spolupracujúca blogerka, ale aj ako zákazníčka ;-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]