Post Page Advertisement [Top]

So značkou Macadamia Professional som sa zoznámila pred viac ako 6 rokmi (článok tu) vďaka kolegyni, ktorá ich produkty nesmierne chválila. A hoci som si ťukala na čelo, že olej nezmastí vlasy, keďže dovtedy mi ich všetky, ktoré som vyskúšala aj v menšom množstve mastili, opak bol pravdou. Po prvotnej skúsenosti mi olej a maska na vlasy robili dlho milú a najmä pomocnú spoločnosť. Po čase som produkty prestriedala a na značku tak trošku zabudla. Až kým som ju nedávno neobjavila v ponuke e-shopu Elnino. Vedela som, že ich chcem znovu vyskúšať.


Za tých 6 rokov sa trošku zmenila aj moja vlasová rutina - najmä už nepoužívam nijaké tužidlo, maximálne lak na vlasy na finálnu úpravu, prípadne veľmi zriedka krém na objem alebo kučery, ak chcem, aby mi natočené vlasy vydržali o čosi dlhšie.
Viem, že tieto produkty nie sú ani bio ani eko a nemajú ani najideálnejšie zloženie. Ale u mňa fungujú. 


Maska na vlasy sa predáva v dvoch typoch balení - menšie (100 ml) a väčšie (470 ml, ktoré sa aj cenovo viac oplatí). Masku stačí používať raz týždenne a to tak, že ju necháte pôsobiť 7 minút a dôkladne opláchnete - aplikujte ju však ako kondicionér - do dĺžok, nie k pokožke hlavy. Vlasy sú hebké, nezaťažené a regenerované.

Čo však moje vlasy milujú, je vyživujúci olej. Používam ho po každom umytí, znova do dĺžok, ale skôr ku končekom. Aktuálne mám vlasy pod lopatky, a tak si dve dávky (dve stlačenia pumpičky) oleja rozotriem v dlaniach a nanesiem na vlasy. Ak máte obavy, že by mohli rýchlejšie zmastnieť, nemáte sa naozaj čoho báť. 
Mala som rôzne iné oleje, pri ktorých stačila kvapka ku končekom a vlasy boli mastné a ťažké. Tento olej nič také nerobí. Vlasy dokonca rýchlejšie vyschnú, sú hydratované a regenerované, olej sa celkom rýchlo vstrebáva. Za tých pár rokov blogovania a kozmetikého maniačenia som už vyskúšala mnoho olejov, tento je však z nich najlepší. Navyše, toto 125 ml balenie celkom dlho vydrží a aktuálna cena do 14 € je perfektná (pamätám si časy, keď vychádzal na 20-30 €).

Síce trvalo, kým som si k nemu opäť našla cestu, no neľutujem. Dostala som sa do štádia, keď občas niečo nové rada vyskúšam, no oceňujem overené produkty. Preto viem, že sa k Macadamii budem rada vracať :-)



Recenzia je sponzorovaná.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]