Post Page Advertisement [Top]

Denne o niečom rozhodujeme. Vedome alebo podvedome. Od tých najbanálnejších situácií, v ktorých riešime výber oblečenia či filmu, cez výber dovolenky až po rozhodnutia, ktorými vážne ovplyvníme životy seba a druhých. Rozhodovanie sa je pre niektorých ľudí nesmierne náročné a dlho váhajú vo všetkom. Iní zas neriešia a fungujú napríklad podľa pocitov. Mnoho však určite záleží aj od toho, o čom rozhodujeme.
Keď som pred pár mesiacmi spotrebovala pleťový krém, sama som neverila, že som takmer 5 minút stála v drogérii a pozerala na regál. Nedokázala som si vybrať. Povedala som si, že na nete niečo nájdem. Akurát v tom čase som na instagrame postrehla niečo s názvom Navia Beauty Box
Pokiaľ ide o online nákupy, často ich robím intuitívne, ale značne sa krotím, v porovnaní s minulosťou. Dokážem si povedať, že toto naozaj súrne nepotrebujem. Avšak stále platí, že čo jednému sadne dokonale, druhému môže spôsobiť takú kalamitu, že to bude riešiť ďalšou kozmetickou sadou či návštevou u kožného. 
Box som objednala, pretože mi dochádzala kozmetika a chcela som túto značku lepšie prelúskať. A boli v ňom zaujímavé prípravky a vzorky, ktoré ma presvedčili o kvalite tejto slovenskej kozmetiky. 
A tak som sa rozhodla, že vyskúšam zmeniť pleťovku. Výber pleťového krému mi trval dlhšie ako voľba čistiaceho gélu a pleťovej vody, tie som mala v košíku takmer ihneď. No rozhodla som sa dôverovať popisom, rozdeleniu krémov a podľa špecifík mojej pleti som vybrala. A teraz už viem, že pleť je s týmto rozhodnutím spokojná. 




Čistenie pleti











Toto je už tretie balenie čistiaceho gélu Čistá pleť, ktoré používam (a jedno mám ešte neotvorené). Hoci je určený najmä aknóznej, problematickej a mastnej pleti, na suchších častiach zmiešanej pleti nenarobí žiadnu šarapatu, práve naopak. Pleť očistí spoľahlivo, ale šetrne. Používam ráno aj večer ako prvý krok čistenia pleti. Toto 30 ml balenie kúpite za 8,50 €.









Pamätám si, keď som menšie balenie organickej kvetovej vody Harmanček z beauty boxu po prvýkrát otvorila a bála som sa, že mi bude pleť vysušovať. Vôňa na mňa pôsobila veľmi alkoholovo. Ani náznak vysušenia, práve naopak, pleť je vďaka tejto vode v dokonalej harmónii. Pomáha liečiť neduhy a je vhodná aj na podráždenú pokožku, čo je super, pretože takto úplne eliminuje možné intolerancie (v dnešnej dobe celkom populárne slovo). Trošku som váhala, či ju použiť aj na očné okolie, no nič zlé sa neudialo, práve naopak, vychladená z chladničky, kde ju uskladňujem spolu s pleťovými krémami, pôsobí na oči ako obklad. Stačí pár kvapiek na tampónik a nechať pôsobiť. Prednostne ju ale používam na dočistenie pleti po použití gélu. A dokonca aj v období PMS, či pod stresom, keď som zvykla mať pleť ako v puberte (lebo akné už dávno nie je výsadou pubertálneho veku), sa mi na tvári objavilo len pár votrelcov, ktorí sa rýchlejšie zahojili.
Túto vodu kúpite v dvoch baleniach - v menšom s rozprašovačom alebo vo väčšom (tomto na foto) - 100 ml za 9,20 €.


Výživa pleti









To hlavné, čo som pred pár mesiacmi zháňala, bol pleťový krém. Aj vďaka vzorkám ale aj vďaka prehľadnej webstránke som si vybrala denný Konopný krém určený primárne pre mastnú a problematickú pleť. Perfektný je však aj na zmiešanú. Tú vekovú kategóriu by som možno neriešila, pretože, ako som už písala vyššie, akné už dávno nie je výsadou -násť ročných. Krém je ľahučký a celkom rýchlo sa vpíja do pokožky. Suchšiu nevyživí, predsa len je určený na mastnejšiu, ale ani nepresuší. Vďaka svojmu zloženiu (mätová voda, konopný olej, čajovník, uhorkový extrakt, lemongrass) pleť upokojuje, reguluje tvorbu mazu a zmierňuje začervenanie. Aj tento krém prispel k rýchlejšiemu hojeniu akné-votrelcov. Celkom si rozumie s BB krémom Perfect Cover Missha, ale aj s púdrom Pro-Touch, tiež od Missha. Ak sa bojíte, že pre vás nie je dostatočne výživný, nemusíte mať strach. Ak nemáte vyslovene suchú pokožku so sklonom k tvorbe šupiniek a trápi vás akné, na deň bude tento krém pre vás vhodný. Niečo výživnejšie odporúčam skôr na noc. 30 ml balenie konopného pleťového krému kúpite za 16,90 €. 










Najprv som si chcela kúpiť sadu Konopných krémov, no rozhodla som sa inak. Niečo hutnejšie a vhodnejšie aj pre pleť 30+. Po krátkej úvahe padol do košíka Olivový krém pre zrelú pleť a nemohol tam padnúť vhodnejší krém. 
Hoci tá zrelá pleť znie tak trošku strašidelne, nikoho a najmä seba neoklamem, už nemám 18 a kozmetiku si musím prispôsobovať podľa potrieb pleti. A tej sa na noc žiada niečoho, čo ju poriadne vyživí a zregeneruje. Čítala som pozitívne recenzie a sama som veľmi spokojná. Krém je hutnejší, je našľahaný a v chladničke (keďže sa odporúča skladovať na suchom, chladnom a tmavom mieste) trošku stuhne, to však nie je naškodu. Dobre sa nanáša a rýchlo sa prispôsobuje teplote pleti. Hoci sa pomalšie vstrebáva, ešte sa mi nestalo, aby som sa ráno zobudila s nepríjemným pocitom mastnej tváre. Práve naopak, je svieža, hydratovaná a regenerovaná. Dokonale sa hodí k ľahučkému Konopnému krému a vytvorili tak spolu harmonické duo pre zmiešanú mierne problematickú pleť po 30-tke. Tento krém je síce momentálne vypredaný, ale ja verím, že čoskoro ho naskladnia. 60 ml balenie kúpite za skvelú cenu 7,30 €.

Páči sa mi, že všetky produkty Navia, ktoré sú v skle sú v tmavom skle, aby sa vplyvom svetla neznehodnotil obsah. Úprimne, táto značka sa mi čím ďalej tým viac dostáva pod kožu. Netvrdím, že pri nej ostanem navždy, ale nateraz ma očarila a určite si od nich ešte doplním zásoby :-) Rada podporujem slovenské produkty, ktoré mám overené a dôverujem im. A značka Navia sa k nim hrdo zaradila.


Okrem objednaných produktov som v balíčku našla aj vzorky telových olejov - Fruity a Glamorous - ktoré nádherne a celkom intenzívne, ale nie nepríjemne voňajú a skvelo hydratujú pokožku. Dobre sa vpíjajú, takže nemáte mastný pocit. Každý z nich je v ponuke v tmavej sklenenej fľaštičke s punmpičkou v 100 ml balení za 15,90 €.


6 komentárov:

  1. Od navii som skúšala čistiaci gél a pleťovú vodu a boli super produkty. Čo sa týka krémov mne vôbec nesadli

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zančka vypadá moc hezky, vůbec ji neznám, ale zaujala mě na první pohled :)
    MyGoldenMind

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Navia je skvelá značka. Mala som od nich šľahané telové maslo a bolo super. Tiež sa mi páči, že je naša slovenská.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Telové maslá milujem :-) a rada podporujem slovenské značky. Navia sa už akurát po novom volá Kvítok, ale to si verné fanúšičky tejto skvelej značky určite všimli.

      Odstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]