Post Page Advertisement [Top]

21. mája sme sa na sociálnych sieťach slovenskej značky Navia dočítali o tom, že budú mať jarný beauty box. Niečo, čo doteraz nemali. Beauty box je celkom známy koncept, ktorý bol veľmi populárny pred pár rokmi. Vtedy ste si mohli škatuľky aj predplatiť a každý mesiac čakať na prekvapenie. Mali svoje výhody, ale aj nevýhody. V zahraničí to stále funguje, celkom známy je napríklad Look Fantastic box
Ten slovenský vychádzal na 35 €, s poštovným ma stál 37,60 €. Bol to tak trošku risk, ale chcela som sa odmeniť :-) Len tak, lebo bol koniec mája. Ale naspäť k boxu. Ten totiž nie je v stálej ponuke, bola to špeci limitka. K dispozícii mali 250 kusov a už 24. mája ohlasovali, že sa vypredal. Bola som rada, že sa mi jeden poradilo kúpiť si, no stále som bola viac zvedavá, čo bude box obsahovať. 




Instagram aj facebook bol zaplavený fotkami aj videami z boxu a ja som po dlhej dobe tiež nahrala jeden nekomentovaný unboxing len kvôli tomu, aby ste videli, čo bolo v boxe ešte predtým, než napíšem nejaký príspevok na blog.



Prezradím, že som nevydržala, a kým som otvorila svoj, prescrollovala som niekoľko fotiek a videí a úprimne sa tešila z obsahu. Produkty na problematickú a zmiešanú pleť, telovka na jarný detox - jednoducho mi obsah na prvý pohľad veľmi sadol. Ako to dopadlo po vyskúšaní jednotlivých produktov sa dozviete dnes ;-)

Keď som otvorila škatuľku vykukol na mňa farebný a veselý obah Jarnej edície Beauty boxu. Musím povedať, že celkom podarený a škatuľku určite využijem.






Box obsahoval:

... niečo na telo







Odkedy mám citlivejšiu a mierne atopickú pokožku, som nepoužila píling. Bála som sa. No pri tomto som si povedala, že skúsim. Telový píling Jarný Detox nádherne vonia! Ale to nie je všetko. Okrem toho urobí aj svoju pílingovú prácu na jednotku a pokožku zanecháva príjemne hydratovanú. Žiadne podráždenie, žiadna citlivá a suchá koža. Jednoducho dokonalosť. Tento píling bol vyrobený špeci pre Jarný box, takže v ponuke ho nenájdete.





Milujem sprchové oleje a tento je pre mňa malý poklad. Malý obsahom, poklad zložením a účinkom. Moja pokožka ho aj po tých pár dňoch miluje. Krásna bylinkovo-citrusová vôňa, ktorá je taktiež aj v pílingu, uvoľnila nielen moje telo, ale aj moju hlavu (ktorá to tak potrebovala!). Olej je jemný a šetrne očisťuje pokožku tela. Znova ide o špeci edíciu len k tomuto boxu, ale niečo podobné by som prijala aj do stálej ponuky značky Navia.










Prírodné deodoranty mám veľmi rada a snažím sa ich preferovať. Po spreji či antiperspirante som nesiahla už veľmi dlho a keď som ho naposledy z núdze asi pred pol rokom použila, neuveriteľne ma štípalo celé podpazušie. Tuhý deodorant je pre mňa trošku praktickejší ako krémový. Vonia sviežo - citrusovo-mätovo a tú vôňu na sebe celkom dlho cítim. Tento produkt bol v boxe v plnom balení (30 ml) a jeho oficiálna cena je 6,50 €. Deodorant Chladivý Vánok je unisex, takže neptoeší len vás, ale aj vaše polovičky.

... niečo na pleť





Pleťová maska Jarný Detox bola posledným limitovaným produktom z boxu. Maska vonia rovnako ako telový píling a sprchový olej a tá vôňa je pre mňa príjemne harmonická. Páči sa mi domáce dorábanie pleťových masiek a toto je jedna z nich, pri ktorej sa cítim tak trošku ako alchymista. Mojej pleti vyhovuje a aj keď som to trošku prehnala (no nedala som viac ako 15 minút), išla z pleti dole celkom ľahko bez začervenania či akýchkoľvek iných negatívnych príznakov.








Balenie a popis ma potešili, no keď som ju prvýkrát aplikovala na tampón, trošku ma nepríjemne prekvapila silná liehová vôňa a napadlo mi, či nespôsobí sušenie pleti. Absolútne nič také sa nekonalo. Upokojuje pleť, nespôsobuje alergickú reakciu a dokonca je podľa popisu vhodná aj na detskú pokožku. Práve o nej rozmýšľam, že si ju kúpim aj v plnom balení. Toto je 50 ml balenie, v ponuke je oficiálne 30 ml a 100 ml organickej kvetovej vody - harmanček.

A ako som si vyrobila pleťovú masku si môžete pozrieť tu:





Ak poznáte zinkové maste (jednu takú som mala od Dulcie a milovala som ju), tak niečo podobné má Navia v tyčinke:









SOS zinková tyčinka akné je v praktickom balení, hoci ju na inkriminované miesta nanášam prstom. Po tom, čo som dosť dlho používala gél od tianDe som sa k zinkovým mastiam vrátila len nedávno a bola som príjemne prekvapená rýchlym anti-akné účinkom. Poznáte také tie červené boľavé vyrážkové hrče? Tak takú dokázala za noc vyťahať a po dvoch dňoch ostalo miesto takmer bez náznaku puberty. Tento produkt bol v boxe v plnom balení a jeho cena je 4,50 €.









Tento produkt ako jediný z boxu je môj takpovediac starý známy. Skúšala som ho v plnom, 50 ml balení, v jeseni 2018 a dostal sa aj do výberu TOP produkty za minulý rok. Nie náhodou ;-) Výber TOP produktov robím celkom poctivo a nedám tam niečo, o čom nie som presvedčená. Antibakteriálny čistiaci gél Čistá pleť je skvelý na problematickú pleť, ktorú zároveň nevysušuje (narozdiel od mnohých drogériových produktov). Čistí jemne, ale efektne a zanechá svieži pocit na pleti. Toto balenie je menšie (15 ml) a nie je v oficiálnej ponuke. Cena plného balenia je 8,50 €, no na to, že ide len o 50 ml balenie, vydrží celkom dosť, keďže stačí máličko.

... niečo na vlasy





Tuhé šampóny sú kategória sama o sebe a ich obrovskou výhodou je to, že vďaka nim sa netvorí zbytočný plastový odpad. Tento som, úprimne, neskúšala. S tuhými šampónmi som si nejako nesadla (možno ich len neviem správne používať). Tuhý šampón s kondicionérom - čajovník - je určený na mastné vlasy. Toto je plné, 25 g balenie a stojí 4,60 €.

... nejaké vzorky






Mám rada vzorky, hoci nepoužijem každú jednu, ktorá si ku mne nájde cestu. Tieto ma však veľmi zaujali a dve z nich som už stihla použiť. Šípkový píling bol jemnučký, nedráždil pleť a vyčistil ju statočne do hĺbky. Konopný pleťový krém má ľahučké zloženie, no napriek tomu pleť celkom dobre hydratuje. Ostatné som ešte nepoužila, ale určite potešia - hlavne s blížiacou sa letnou sezónou - anticelulitídny masážny olej, ukľudňujúci olej po opaľovaní a repelentný telový olej (o ktorom vážne uvažujem!)

... eko bonus navyše





Po Zero Waste prateľných odličovacích tampónoch som pozerala už dlho a tak sme sa nejako dali dokopy vďaka Navia Beauty Boxu. Zatiaľ som ich ešte nepoužila neplánujem ich používať na odlíčovanie, iba na dočisťovanie pleti, aby som z nich nemusela násilím vyprať všetky líčidlá, ale keď sa zžijeme, možno dokúpim (či vyrobím?) ďalšie a budem sa nimi aj odličovať. Potešilo aj eko pero a nádherná plátená taška so srdiečkom a logom značky.

Veľmi rada podporujem lokálnych výrobcov a moja doterajšia jediná skúsenosť so značkou Navia ma presvedčila na tento box - a ja v žiadnom prípade neľutujem. Skoro všetky produkty plne využijem a tie, ktoré som vyskúšala a používam si pochvaľuje aj moja pokožka a pleť. A tá je teda riadne kritická!

Ďakujem, Navia, že vyrábate ručne prírodné, vegánske, kvalitné produkty, ktoré nie sú testované na zvieratách a účinkujú. 

3 komentáre:

  1. Wau, vobec som nepostrehla, ze nieco take sa dalo objednat. Vyber produktov dobry a aj cena sa mi zda primerana. Fakt pekne.
    Zastavila by som sa vsak pri tom, ze pises ze pratelne odlicovatelne tampony pouzivas na docistenie. Ja ich pouzivam len na odlicovanie. Pri tom docistovani prave vaham. Jednak absorbuju vela tonika a jednak sa bojim ci su naozaj hygienicke. Predsa len je to posledny krok to cistenie. Neviem. Nezhorsila sa ti plet pri ich pouzivani? Na odlicovanie su vsak super. Ja ich periem normalne v pracke a potom este kvoli hygiene zehlim.
    Mačka z blogu Kaviareň u mačky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ešte som ich nepoužila, iba plánujem, takže neviem.

      Odstrániť
    2. inak ja som ten ich oznam zbadala čírou náhodou, v poslednej dobe ani nescrollujem facebook a práve, keď som sa prihlásila, mi vybehol ich oznam o Beauty Boxe.

      Odstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]