Post Page Advertisement [Top]

Suchá koža ma trápi už dlhšie a približne také isté obdobie sa pravidelne krémujem. Okrem pleti, ktorú som hýčkala, si denno-denne natieram aj celé telo. Ak si ho totiž nenatriem, dá mi to patrične najavo. Suchá, napätá koža a miestami až šupinky. Okrem iného to pripisujem tvrdej vode, ktorú v byte máme. Kým som bývala s rodičmi, ktorí majú vlastnú studňu a vodu značne mäkkšiu, tieto problémy som nemala.
A tak som vyhľadávala rôzne krémy, telové mlieka, balzamy, oleje. Kupovala som dermatokozmetiku, prírodnú kozmetiku. A potom som si povedala, že sa vyskúšam na chvíľu vrátiť k tej drogériovej. Čo na to moja koža?

telové krémy Neutrogena, Dove

Tento príspevok nebude veľmi rozmanitý. Nesiahala som po úplne rozdielnych produktoch a značkách, no predsa len isté špecifickosti nájdeme. Cielene som nešla ani po Neutrogene ani po Dove, ono to tak celé vyšlo nejako náhodou.


telový krém Neutrogena

telový krém Neutrogena

telový krém Neutrogena

Keď som naposledny kupovala Neutrogenu, bol to krém na extra suché ruky náchylné k praskaniu pre mamu. A bola spokojná. Preto, keď som videla tento krém, zaujal ma a najmä obsahom kyseliny hyalurónovej, o ktorej počúvame veľmi veľa.
Našľahaný telový balzam Neutrogena Hydro Boost vyzeral po otvorený ako modrý pudinček. Má sviežu vôňu a ľahučkú štruktúru. Dobre sa nanáša a extra rýchlo sa vstrebáva. Napriek tomu spoľahlivo hydratuje a udržuje v pokožke potrebnú dávku vlhkosti po celý deň. Žiadne suché lakte - práve tam sa mi začala koža výraznejšie presušovať ešte v začiatkoch mojej suchotiny a, priznám sa, trošku som to podcenila.
Kolekcia Hydro Boost od Neutrogeny ma celkom zaujala - možno nabudúce siahnem aj po niečom pleťovom, ale láka ma aj telový hydratačný sprej - čo môže byť zaujímavou voľbou aj na blížiace sa leto.



telový krém Dove

telový krém Dove

telový krém Dove

telový krém Dove

telový krém Dove

telový krém Dove

Od Dove som zobrala až dva krémy - Výživný a Hodvábny. Oba voňajú príjemne krémovo, dobre sa rozotierajú a hoci sa vstrebávajú pomalšie, svoju prácu odvedú veľmi dobre. Pokožka tela je hydratovaná a regenerovaná. Ak chcete ľahší variant, zvoľte Silky nourishing body cream (väčší, druhý). Ak ptorebujete niečo výživnejšie a máte radi hutnejšie krémy, poteší vás Rich Nourishment (menší, prvý). Značka Dove má rôzne kampane zamerané práve na starostlivosť o telo a ich veta "so štvrtinou hydratačného krému" je už asi legendárna. Dlho som od nich nič nemala a kúu neľutujem.

Viem, že ani jeden z týchto krémov nemá prírodné zloženie, potešili však relatívne nižšou cenou a hlavne tým, že mojej koži sadli spoľahlivo. Navyše preferujem takéto krémové balenia, pri ktorých mám istotu, že ich dokážemj spotrebovať do poslednej "kvapky". Pri telových mliekach alebo krémoch s pumpičkou to bolo trošku komplikovanejšie.

2 komentáre:

  1. Tiež mám rada ten Dove Rich Nourishment. Jednak krásna vonia a jednak vie pokožku fakt veľmi dobre vyživiť.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]