Post Page Advertisement [Top]

S pleťovkou som opatrnejšia, predsa len, tieto produkty idú na tvár a keď nesadnú, môžu spôsobiť šarapatu, ktorú budete prekrývať vrstvami. Od značky tianDe som donedávna mala len vložky, vlasovku, telovku a riasenku, no pleťovka ma zaujímala už dlhšie. Odhodlávala som sa. Avšak doteraz som bola s každým produktom spokojná, nemala som výrazný strach alebo rešpekt pred skúšaním krémov, sér či toník. A tak, keď som dostala ponuku, moja voľba bola jasná - hyalurónové pleťové sérum a pleťové ovečkové tonikum. 


Oba produkty boli zabalené v škatuľkách (vidno na prvej foto), prebalené fóliou s nálepkou so slovenským popisom.








Možno pred pár rokmi by sme si povedali: "Kyselina aká? To na čo je?" Dnes už vieme, že kyselina hyalurónová je účinná zložka kozmetických produktov, najmä preto, že je telu vlastná a dokáže narobiť celkom dobré "veci". 
Množstvo kozmetických prípravkov na mojej strane kúpeľne značne prevyšuje manželovu stranu, no nečudo. On používa jeden pleťový krém. Ja mám séra, denný, nočný, očný krém, krém na špeciálne potreby, lokálny krém. A to som len pri "mazadielkach". Mám rada séra a často ich používam pod pleťové krémy či líčenie, pretože majú ľahšiu konzistenciu a nezaťažujú ani mastné časti mojej zmiešanej pleti. A taktiež si nebudem klamať, že mladnem, no nerobím ani zbytočnú paniku ;-) Toto nie je moje prvé pleťové hyalurónové sérum a určite ani posledné.
Toto sérum má praktický pipetkový aplikátor a ak si budete dávať pozor, aby ste pipetku nezašpinili, produkt si neznehodnotíte. Používam ho na noc pod pleťový krém a na deň ako základ pod mejkap či BB krém. Páči sa mi, že na pleti ihneď nevyschne - teda síce sa vstrebáva rýchlo, nevytvorí suchý základ a je tak vhodný aj pre suchšie typy. Na jedno použitie stačia 3 dávky, pokojne aj menej, podľa potrieb vašej pleti. Sérum teda určite rýchlo neminiete ;-)
Rozumie si aj s podkladovými bázami, nebojte sa teda použiť ho pred líčením, nevytvoríte si zbytočné nánosy, ktoré sa nezlučujú či nepríjemne hrudkujú. Nič také nehrozí. Potvrdené, testované na vlastnej tvári v niekoľkodňovej záťaži od 6:00 do 18:00 ;-)
V kombinácii s vhodným pleťovým krémom, pretože znásobuje jeho účinky a bezpochyby poteší, že hydratuje, vyhladzuje a spevňuje pokožku. Je vhodné aj ako prevencia prvých vrások, ale siahať po ňom môžu všetky vekové skupiny.
Navyše je vhodné aj pre citlivé nošteky a citlivé tváričky, keďže nevonia, resp. má neutrálnu nevýraznú kozmetickú vôňu a ľahké gélové zloženie, ktoré nespôsobuje žiadne nepríjemnosti na pleti. Sérum kúpite na webe tianDe kozmetiky alebo cez svoju tianDe poradkyňu ;-) Plná cena je cca 18 € / 25 ml. Na trhu nájdete veľa hyalurónových sér a ja vás nebudem presviedčať, že toto je iné a toto je najlepšie, pretože by som klamala. Neviem povedať, ktoré je najlepšie, no viem, že toto si moja pleť obľúbila ;-)







Úprimne, ovčia placenta v kozmetike? Wau a možno aj trochu brr. Ale pozor, výťažok z tejto placenty má výnimočné účinky pre vyhladenie vrások a spomalenie procesu starnutia!
Ako druhé po názve a zložení ma prekvapil fakt, že tonikum nie je celkom tekuté, ale s miernym náznakom gélovitosti. Pleť vyčistí naozaj šetrne a spoľahlivo. Upokojuje ju a sťahuje rozšírené a otvorené póry. Mala by zlepšovať bunkový metabolizmus a aj chrániť pleť pred voľnými radikálmi, ale to ja neodborne nedokážem posúdiť. Zanecháva však príjemný a svieži pocit a, čo je pre mňa taktiež dôležité, nemá nepríjemne lepivý efekt. 
Na kozmetike, ktorá je vhodná pre zrelšiu pleť (v tomto prípade 35 +) sa mi občas stávalo, že mi príliš napínala pleť a štípala ma, čo bolo značne nepríjemné. Hej, viem, spôsobila som si to sama tým, že som nerešpektovala vekové odporúčania. Pri tomto toniku sa nič nepríjemné s mojou pleťou nedialo :-) V ponuke je za 8,50 € / 100 ml. Ak vás ovčia placenta zaujala, nájdete aj krémy s jej výťažkom ;-)


Recenzia je sponzorovaná.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem Vám za komentáre! :)
Thank you for comments! :)

Bottom Ad [Post Page]